دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی نارنجی (هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری) اثر جفری گیتومر


دانلود کتاب صوتی نارنجی (هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری) اثر جفری گیتومر

معرفی کتاب صوتی کتاب نارنجی

(هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری)

کتاب صوتی کتاب نارنجی (هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری) اثر جفری گیتومر و توماس لیدال،به شما می‌آموزد چگونه دیگران را تحت تأثیر قرار دهید، ارتباط برقرار کنید، آن‌ها را قانع کنید و این ارتباط را ادامه دهید.

اکثر کسب و کارها که فکر می‌کنند فروشنده‌هایشان موجب موفقیت‌شان می‌شوند اشتباه می‌کنند! و با این اشتباه شگرف میدان را برای رقبایشان خالی می‌کنند تا بازار را تسخیر کنند. حتما بارها این جمله را از زبان صاحبان کسب و کار شنیده‌اید که: «ما فروشنده به قدر کافی نداریم.» فکر نادرستی است! آن‌ها هزاران فروشنده دارند که نامشان مشتری است. واقعیت این است که استفاده از مشتری به عنوان فروشنده بهترین روش تبلیغ دهان به دهان و افزایش فروش است، اما متاسفانه شرکت‌ها خیلی کم به این مساله بها می‌دهند. آن‌ها نمی‌دانند که قدرتمندترین فروشنده هر کسب و کاری، مشتری اوست! کتاب نارنجی (هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری) (WOW! Thats how you get your customers to brag about you) به شما می‌آموزد که چطور مشتری‌هایتان را با خدمات خود متعجب کنید تا همیشه و همه‌جا از شما و کسب و کارتان تعریف کنند و در نهایت، تبدیل به بهترین فروشندگان شما شوند.

 

نمی‌توانید معامله را تمام کنید؟ چه کسی مقصر است؟ شما؟ رئیستان؟ شرایط؟ مشتری؟ کتاب نارنجی هنر پایان دادن به معامله را به شیوه‌ای که مطلوب شما و کارفرمایتان باشد آموزش می‌دهد. جفری گیتومر و توماس لیندال، نویسندگان این اثر در پیشگفتار کتاب می‌گویند: «می‌توانی بهترین معرفی دنیا را داشته باشی، می‌توانی در ارائهٔ محصول یا خدمتت بهترین باشی؛ ولی اگر ندانی که چه‌طور معامله‌ای را تمام کنی، عین این است که پول غذا خوردن در رستوران را بدهی ولی توی اتوموبیلت غذا بخوری... تمام کردن معامله، تنها یکی از مراحل چرخهٔ فروش است. این‌طور نیست که به آخر فرایند فروش بپری و معامله را تمام کنی ـ بلکه این کار قدم به قدم، و با گذر از مراحل مختلف، صورت می‌گیرد. تو برپایهٔ آن‌چه که برای متقاعد کردن مشتری گفته‌ای و انجام داده‌ای، موفق به تمام کردنِ معامله و فروش می‌شوی. تمام کردن واقعی معامله، توازن ظریفی است بین حرف‌ها و اقدام‌های تو، و افکار و برداشت‌های مشتری.». پس خواندن این کتاب برای کسانی که می خواهند کسب‌وکار موفق و ایده‌آلی داشته‌باشند قطعا در پیشرفت آنها موثر خواهدبود. کتاب از دو بخش تشکیل شده‌است. بخش اول با عنوان «هنر پایان دادن مذاکره به شیوهٔ مطلوب» که به قلم جفری گیتومر ـ نویسنده و مربی برجستهٔ حوزهٔ فروش ـ نوشته شده، به روش‌های تمام کردنِ موفقیت‌آمیز معامله پرداخته است. بخش دوم کتاب با عنوان «متعجب کردن مشتری» به قلم توماس لیدال نوشته شده‌است.

 

جفری گیتومر و توماس لیندال، نویسندگان این اثر در پیشگفتار کتاب می‌گویند:

«می‌توانی بهترین معرفی دنیا را داشته باشی، می‌توانی در ارائهٔ محصول یا خدمتت بهترین باشی؛ ولی اگر ندانی که چه‌طور معامله‌ای را تمام کنی، عین این است که پول غذا خوردن در رستوران را بدهی ولی توی اتوموبیلت غذا بخوری... تمام کردن معامله، تنها یکی از مراحل چرخهٔ فروش است. این‌طور نیست که به آخر فرایند فروش بپری و معامله را تمام کنی بلکه این کار قدم به قدم، و با گذر از مراحل مختلف، صورت می‌گیرد. تو بر پایهٔ آن‌چه که برای متقاعد کردن مشتری گفته‌ای و انجام داده‌ای، موفق به تمام کردنِ معامله و فروش می‌شوی. تمام کردن واقعی معامله، توازن ظریفی است بین حرف‌ها و اقدام‌های تو، و افکار و برداشت‌های مشتری.».

پس شنیدن این کتاب برای کسانی که می‌خواهند کسب‌وکار موفق و ایده‌آلی داشته باشند قطعا در پیشرفت آن‌ها موثر خواهد بود.

 

تعداد: 29

فرمت : mp3

مدت زمان : 4 ساعت و 44 دقیقه 

 

 


مبلغ واقعی 43,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 32,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 92

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما