دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما (pdf+ صوتی )


دانلود کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما (pdf+ صوتی )

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها شاهکاری دیگر از نویسندۀ پرآوازه رابین شارما، به شما کمک می‌کند تا در مدیریت فردی‌تان تغییری بنیادین ایجاد کنید. این کتاب در قالب یک داستان از اهمیت سحرخیزی برای کسانی می‌گوید که در پی یافتن راه‌های موفقیت هستند.

شخصیت اصلی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها (The 5am Club) فرد بی‌خانمان میلیاردری است که به یک مرد هنرمند و یک زن کارآفرین که با مشکلات و گرفتاری‌هایشان دست به گریبان‌اند، کمک بسیاری می‌کند. این بی‌خانمان تأکیدهای خوبی از باشگاه 5 صبحی‌ها به آن‌ها می‌گوید که باعث می‌شود واکنش‌شان نسبت به زندگی تغییر فراوانی کند.

این کتاب به شما می‌گوید که چگونه با بیدار شدن در ساعت 5 صبح زندگی خود را متحول کنید و البته به این پرسش اساسی که چطور 5 صبح از خواب بیدار شوید و به عضویت باشگاه 5 صبحی‌ها دربیایید پاسخ می‌دهد. گاهی اوقات، زندگی روی خوش به شما نشان نمی‌دهد، درست مانند اتفاقی که برای خانم کارآفرین روی داد. هنگامی که او چرخ‌های بخش عظیمی از حوزۀ صنعت را می‌چرخاند، به علت خیانت شریکانش، قسمت بزرگی از مالکیت خود را از دست داد. اکنون او برای ادامۀ زندگی‌اش باید به شغل جدیدی روی می‌آورد.

مروری بر فصل‌های کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» اثر «رابین شارما» شامل فصل‌های متعددی است و خواننده را به سحرخیزی و استفاده‌ی درست از زمان راهنمایی می‌کند. «اقدام خطرناک»، «برخوردی غیرمنتظره با یک غريبه‌ی عجیب»، «رها کردن حد متوسط و هر آنچه معمولی است»، «ماجرایی عجیب در رابطه با به دست گرفتن کنترل صبح»، «پرواز به قله‌های بهره‌وری، مهارت و شکست‌ناپذیری»، «آماده‌سازی برای دگرگونی در بهشت آغاز می‌شود»، «روش ۵ صبح: برنامه‌ی صبحگاهی سازندگان دنیا»، «چهارچوبی برای نمایان کردن عظمت»، «چهار زمينه‌ی تمرکز افراد تاریخ‌ساز»، «هدایت کشتی زندگی در امواج خروشان روزگار»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها، تشریفات عادت‌سازی را کشف می‌کنند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها فرمول ۲۰/۲۰/۲۰ را می‌آموزند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها ضرورت خواب را درک می‌کنند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها درباره‌ی ده تاکتیک نبوغ مادام‌العمر آموزش می‌بینند»، «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها چرخه‌ی دوگانه‌ی عملکرد نخبگان را می‌آموزند» و «اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها به قهرمان زندگی خودشان تبدیل می‌شوند» عناوین برخی از فصل‌های کتاب هستند.

درباره رابین شارما، نویسنده‌ی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

«رابین شارما» Robin Sharma نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کانادا در 18 ماه مارس سال 1965 به دنیا آمد. او تحصیلاتش را درزمینه‌ی وکالت به سرانجام رساند ولی فعالیت در این حوزه را پس از مدتی رها کرد. او کتاب The Monk Who Sold His Ferrari را سال 1999 منتشر کرد که بسیار موفقیت‌آمیز بود. این اثر نام «رابین شارما» را به شهرت جهانی رساند و به بیش از پنجاه زبان دنیا ترجمه شد. این اثر بانام «راهبی که فراری‌اش را فروخت» به فارسی ترجمه شده است که نسخه‌ی صوتی خلاصه‌ی آن در سایت و اپلیکیشن فیدیبو با صدای «علی نجفی» برای دانلود موجود است. «رابین شارما» پس از این اثر کتاب‌های زیاد دیگری درزمینه‌ی موفقیت و برنامه‌ریزی منتشر کرد، برخی از آن‌ها به فارسی ترجمه شده‌اند. نسخه‌ی الکترونیک کتاب‌های «۸ هدف اصلی برای داشتن کسب‌وکار»، «۱۰ قانون موفقیت»، «راهبی که فراری‌اش را فروخت»، «۲۰۰ راز عالی برای دستیابی به موفقیت و مدیریت خود» و «چگونه اعتمادبه‌نفس داشته باشیم» اثر «رابین شارما» هم در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود هستند.

جملات برگزیدۀ کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها:

- چونان یک قهرمان زندگی کنید. این مطلبی است که خردمندان به ما می‌گویند. شخصیت اصلی داستان شوید، وگرنه زندگی به چه دردی می‌خورد؟
- تا وقتی آزادی، کتاب، گل و ماه هست، چه کسی می‌تواند شاد نباشد؟
- اگر می‌دانستید برای رسیدن به نبوغ چه اندازه کار و تلاش موردنیاز است، دیگر نامش را بلوغ نمی‌گذاشتید.
- اول صبح که از روی تنبلی اکراه دارید رختخوابتان را ترک کنید، به خودتان بگویید: من بلند می‌شوم تا کار یک انسان را انجام دهم.
- من از هر لحظۀ تمرین بیزار بودم، اما به خودم گفتم: دست برندار؛ حالا به خودت فشار بیاور تا باقی عمرت را چونان یک قهرمان زندگی کنی.
- بهترین و زیباترین چیزهای این جهان را نه می‌توان دید و نه حتی می‌توان شنید، بلکه باید آن‌ها را با دل احساس کرد.
- زندگی‌ای که طبیعت به ما داده، کوتاه و کم‌دوام است، اما خاطرۀ زندگی خوب‌زیسته‌شده ابدی است.
- مردان بزرگ با آنچه ذاتی است زندگی می‌کنند، با آنچه سطحی است نمی‌مانند، به واقعیت‌ها توجه دارند و با آنچه نمایشی است باقی نمی‌مانند. یکی را رها می‌کنند و دیگری را نگه می‌دارند.
- بیدار شدن قبل از روشن شدن هوا بسیار خوب است؛ زیرا این عادت به سلامتی، ثروت و درایت اشخاص می‌افزاید.
- کودک برای باور کردن آنچه باورنکردنی است، مشکلی ندارد. نابغه و دیوانه هم مشکلی ندارند. تنها من و تو هستیم که با مغزهای بزرگ و دل‌های کوچکمان تردید می‌کنیم؛ بیش از اندازه می‌اندیشیم و در شک فرومی‌رویم.

فهرست مطالب کتاب

پیام نویسنده و اهداء کتاب
فصل 1: اقدام خطرناک
فصل 2: فلسفۀ روزانه در باب افسانه شدن
فصل 3: برخوردی غیرمنتظره با یک غریبۀ شگفت‌انگیز
فصل 4: از حد متوسط و آنچه معمولی است، دست بکشید
فصل 5: ماجرایی باورنکردنی برای مدیریت صبح
فصل 6: پرواز به اوج بهره‌وری پرهیزکارانه و شکست‌ناپذیر
فصل 7: آماده‌سازی برای تحول، در بهشت شروع می‌شود
فصل 8: روش 5 صبح: برنامۀ صبحگاهی سازندگان جهان
فصل 9: چارچوبی برای نشان دادن عظمت
فصل 10: چهار تمرکز تاریخ‌سازان
فصل 11: دریانوردی در آب‌های زندگی
فصل 12: اعضای باشگاه ساعت 5 صبح با پروتکل عادت‌سازی آشنا می‌شوند
فصل 13: باشگاه ساعت 5 صبح فرمول 20-20-20 را آموزش می‌دهد
فصل 14: اعضای باشگاه ساعت 5 صبح به ضرورت خواب پی می‌برند
فصل 15: اعضای باشگاه ساعت 5 صبح، 10 روش نبوغ مادام‌العمر را می‌آموزند
فصل 16: اعضای باشگاه ساعت 5 صبح با چرخه‌های دوگانۀ عملکرد نخبگان آشنا می‌شوند
فصل 17: اعضای باشگاه ساعت 5 صبح قهرمانان زندگی‌تان می‌شوند

 

حجم کل فایل دریافتی: 619 MB 

فرمت فایل ها : pdf+mp3

مدت زمان کتاب صوتی : 11 ساعت 47 دقیقه

تعداد صفحات فرمت پی دی اف: 369 صفحه 


مبلغ واقعی 35,000 تومان    35% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 7530

برچسب های مهم

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما