دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن اثر دکتر جو دیسپنزا به همراه نسخه pdf کتاب


دانلود کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن اثر دکتر جو دیسپنزا به همراه نسخه pdf کتاب

مدت زمان کتاب صوتی : بالای 10 ساعت

نوع محتوا: pdf+ کتاب صوتی 

تعداد صفحات نسخه pdf:

606 صفحه 

حجم فایل دانلودی: 615MB

 

مقدمه ای از دکتر جو دیسپنزا:

می‌دانم که نگارش این کتاب ریسک بزرگی برای من و آوازه‌ام است. افراد زیادی وجود دارند – از جمله برخی از اعضای جامعه‌ی علمی – که کار من را شبه علم می‌دانند، خصوصاً پس از انتشار ماوراء طبیعی شدن. در سابق بسیار نگران نظر این منتقدین بودم. در اوایل مسیر نویسندگی، همیشه هنگام نگارش این منتقدین را در نظر داشتم و می‌خواستم کاری کنم که آن‌ها اثرم را تأیید کنند. برایم مهم بود که این جامعه من را بپذیرد. اما روزی داشتم در لندن سخنرانی می‌کردم؛ خانمی میکروفون را گرفت و داستان شفا یافتنش از بیماری را بازگو کرد – اینکه چطور با استفاده از کارهایی که من در کتاب‌های دیگرم ذکر کرده‌ام، شفا پیدا کرده بود – در این لحظه دگرگون شدم.
برایم روشن شد که هر کاری کنم، این دانشمندان بدبین که باورهای خاص خود را در مورد امور ممکن دارند، از کار من خوششان نخواهد آمد. وقتی به این نکته پی بردم، دانستم که بخش زیادی از انرژی‌ام را هدر داده‌ام. دیگر علاقه‌ای نداشتم که این افراد را در مورد پتانسیل بشر متقاعد کنم – خصوصاً آن عده‌ای که امور عادی و طبیعی را بررسی می‌کنند. من به هر چیزی علاقه داشتم جز امور عادی و دوست داشتم مقوله‌ی ماوراء الطبیعه را بررسی کنم. مطمئن شدم که باید از این تلاش بی‌حاصل برای متقاعد کردن جوامع علمی دست بردارم و بجای آن انرژی خود را به بخش دیگری از جمعیت معطوف کنم که می‌خواهند به حرف‌های من گوش دهند.

 

 

درباره کتاب صوتی ماوراء طبیعی شدن

دکتر جو دیسپِنزا نویسنده کتاب ماوراء طبیعی شدن درک ما از جهان و مهم‌تر از همه، اعتقادات ما در مورد آنچه جسم انسان قادر به دستیابی به آن هست را به چالش می‌کشد. او از طریق تلفیقی از تحقیقات علمی و بینش معنوی، مخاطب را در معرض این واقعیت قرار می‌دهد که ابعادی فراتر از ادراک نیز وجود دارد. این بعد، کوانتوم نامیده می‌شود. مکانی که شامل اطلاعات و پتانسیل‌های نامتناهی است.

دکتر دیسپِنزا اعتقاد دارد که بیش‌تر جهان خالی است، به عبارت دیگر فاقد ماده است. هنگامی که به یک اتم نگاه می‌کنیم می‌توانیم آن را ببینیم. با این حال، آن فضا خالی نیست بلکه پر از انرژی و امکانات بالقوه است. در سطح کوانتومی، به دلیل سرعت حرکت ذرات، انرژی بیش‌تری از ماده وجود دارد و با سرعت نور، ماده به انرژی تبدیل می‌شود. در فرکانس‌های بالا، ماهیت کامل همه چیز از انرژی، اطلاعات و آگاهی است. ما با تبدیل شدن به هیچ‌کس و هیچ‌چیز در هیچ‌زمان، به این واقعیت دسترسی پیدا می-کنیم.

هرچه امواج مغزی کندتر می‌شود و از ذهن تحلیلی و واقعیت مادی خود خارج می‌شویم، سیستم عصبی خودمختار بیش‌تر فعال می‌شود. ما به انرژی آگاهی خالص تبدیل می‌شویم و با دنیای کوانتوم ارتباط برقرار می‌کنیم. این فرکانس ما را بالا می‌برد که می‌توانیم از آن برای برقراری ارتباط با اطلاعات و امکانات جدید خارج از محدوده زمان استفاده کنیم. با بالا رفتن سطح فرکانس، می‌توانیم به قلمرو یکپارچگی برسیم. در اینجا، تمام ماده به انرژی حاوی اطلاعات تبدیل شده است، و زمان همه فضا را در لحظه حال فرو ریخته است. آینده و گذشته‌ای وجود ندارد. در این مکان، با آگاهی کل ارتباط برقرار می‌کنیم. بنابراین، ما از هیچ‌چیز به همه‌چیز، همه‌کس، همه‌جا و همه‌زمان تبدیل می‌شویم. اینجا مکان امکانات نامحدود است. اگر بتوانیم به قلمرو یکپارچگی دست پیدا کنیم، پس می‌توانیم در هرچیز، هرکس، هرمکانی و هر زمانی باشیم.

فصل اول تا چهارم کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

جو دیسپنزا در فصل اول ماورای طبیعی شدن داستان های جالب و پر مهیجی درباره‌ی چند نفر از دانشجویان خود بازگو می کند که توانسته‌اند با ماورای طبیعی شدن زندگی خود را نجات دهند که قطعا برای شما هم جذاب و لذت بخش خواهد بود.

در فصل دوم، در مورد نحوه عملکرد ذهن، احساسات، استرس، امواج مغزی، توجه، انرژی و… اطلاعاتی به شما می دهد تا ذهن شما را برای سفر به جهان کوانتوم آماده کند. در فصل سوم کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن، تمارینی به شما آموزش داده میشود تا بتوانید به دنیای کوانتوم سفر کنید و همینطور یاد می‌گیرید که چگونه تمرکز خود را از روی مشکلات، رنج، احساسات و… بردارید و انرژی خود را با آنچه از قبل در میدان کوانتوم وجود دارد هماهنگ کنید. در فصل چهارم، جو دیسپنزا مراقبه ای پر طرفدار بنام پاکسازی مراکز انرژی برایتان آماده کرده تا بتوانید کیفیت زندگی خود را با آن ارتقاء دهید.

فصل پنجم تا هفتم کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

در فصل پنجم کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن، شیوه ی تنفس قدرتمند را یاد می‌گیرید تا بتوانید میدان انرژیکی اطراف خود را قوی کنید. همینطور یاد خواهید گرفت چگونه با احساس کردن چیزی که می خواهید آن را به زندگیتان دعوت کنید. در فصل ششم کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن، جو دیسپنزا برای درک بهتر شما از موضوعات، داستان چند تن از دانشجویان خود را عنوان می‌کند تا با تجربه هایشان ارتباط بگیرید. جو می گوید اگر آنها توانسته‌اند کارهای غیر عادی انجام دهند شما هم می‌توانید. در فصل هفتم کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن، دکتر جو دیسپنزا در باره قلب منسجم صحبت می‌کند و به شما یاد می‌دهد چگونه بر محیط تسلط داشته باشید و تأثیر گذار باشید.

فصل هشتم تا دهم کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

در فصل هشتم کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن، جو دیسپنزا به شما یاد می‌دهد که چگونه ذهن خود را در حالت خلسه گی قرار دهید تا ذهنتان بتواند بدون هیچ گونه تحلیل و بررسی ضمیر ناخودآگاه شما را به گونه‌ای صحیح برنامه ریزی کند و راه حل هایی به شما می‌دهد که واقعیت زندگیتان را خلق کنید.

در فصل نهم کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن، مراقبه قدم زنان برایتان طراحی شده است که به شما کمک می‌کند به صورت ذهنی وارد آینده شوید، جو دیسپنزا در این فصل به شما می‌آموزد که چگونه به آن شخصیتی که میخواهید تبدیل شوید.

در فصل دهم کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن، دکتر جو دیسپنزا، مطالب را با زاویه دید جدیدی برایتان آماده کرده تا به درک بهتری از مباحث برسید بلکه بتوانید حقایق جهان را به شخصه تجربه کنید.

 فصل یازدهم و دوازدهم کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

در فصل یازدهم کتاب ماورای طبیعی شدن، در مورد امکان های دنیایی که خارج از حواس ما می باشد سخن گفته شده تا سفر به بُعدی ناشناخته که به لحاظ زمانی و مکانی خارج از مختصات دنیا می‌باشد.

در فصل دوازدهم دکتر جو دیسپنزا در مورد غده پینه آل و نوع کارایی آن اطلاعات بی نظیری به شما می‌دهد تا بتوانید تجربه های بی نظیری در زندگی کسب کنید، غده پینه آل در مغز شما قرار دارد که میدان کوانتوم را به تصاویر واضح در ذهن ما تبدیل می‌کند دقیقاً مشابه تلویزیون که ما امواج را به شکل صدا یا تصویر دریافت می کنیم و در این فصل یاد می‌گیرید که چگونه غده پینه آل خود را فعال کنید.

 فصل آخر کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن

در فصل سیزدهم کتاب صوتی ماورا طبیعی شدن، جو دیسپنزا درباره اتحاد و یکپارچگی قلبی تعداد زیادی از شاگردان خود می‌گوید که آن ها را به یک قصد و نیت که آن هم خیر خواهی برای یکدیگر است دعوت می‌نماید که اینکار باعث تأثیر گذاری انرژیکی آنها بر روی یکدیگر می شود و این عمل می‌تواند زندگی بهتر و سالم تر، سلامتی بیشتر، ثروت بیشتر و موهبت های فراوانی را به سمت آن‌ها بکشاند.

جو دیسپنزا در این خصوص اطلاعات زیادی برایتان گرد آوری کرده بلکه بتواند در تأثیر گذار بودن شما کمکی کرده باشد. حتماً شنیده اید که میگویند، اول برای دیگران دعا کن بعد خودت! زیرا دعای اینگونه زودتر مستجاب می‌شود. به اینکار از لحاظ معنوی می توان با این دید نگاه کرد ولی از لحاظ علمی دکتر جو دیسپنزا در کتابش بیشتر برایتان توضیح خواهد داد.

جو دیسپنزا در این فصل در همین مورد و البته بسیار جا افتاده صحبت‌ می‌کند و در آخر دکتر جو دیسپنزا می گوید؛ اگر شما هم با باوری قدرتمند تمرین و مراقبه کنید به شما این اطمینان را می‌دهم که بی نظیر ترین رویدادها در انتظار شما نشسته است.

فهرست کتاب ماورای طبیعی شدن :

  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • فصل ۱: گشودن درها به روی ماوراء الطبیعه
  • فصل ۲: لحظه‌ی اکنون
  • فصل ۳: قرار گرفتن در جریان امکان‌های جدید در میدان کوانتومی
  • فصل ۴: تبرک مراکز انرژی
  • فصل ۵: شرطی کردن بدن نسبت به ذهنیت جدید
  • فصل ۶: بررسی موردی: نمونه‌‌های زنده‌ی حقیقت
  • فصل ۷: هوش قلبی بخش رنگی کتاب
  • فصل ۸: فیلم ذهنی/ زیبابین
  • فصل ۹: مراقبه در حین راه رفتن
  • فصل ۱۰: بررسی موردی: واقعیت بخشیدن
  • فصل ۱۱: مکان-زمان و زمان-مکان
  • فصل ۱۲: غده‌ی پینه‌آل
  • فصل ۱۳: پروژه‌ی انسجام: ساختن دنیایی بهتر
  • فصل ۱۴: بررسی موردی: شاید برای شما هم پیش بیاید
  • پسگفتار

کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن همان غول چراغ جادوست!

با کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن آرزوهای محال را برای خود به واقعیت تبدیل کنید و خودتان را یکبار برای همیشه از بند اسارت خود ساخته رهایی بخشید و قدرت درونتان را افزایش دهید و رویاهای بزرگتری در نظر بگیرید و مطمئن باشید کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن همان کتابیست که برای نجات زندگی شما آمده است. این یک شانس نیست یک هشدار هم نیست بلکه یک دعوت است که زندگی خود و فرزندانتان را نجات دهید و آگاهی بالقوه ی خودتان را کشف کنید و به نسل های بعدی انتقال دهید.شما نه تنها زندگی خود را بلکه زندگی نسل‌های بعد از خودتان را هم با آگاهی از این قوانین میتوانید تضمین کنید، سلامتی، ثروت، آرامش و ماوراء طبیعی شدن برای تبدیل شدن به فردی غیر عادی منتظر شماست. قطعاً شما هم دلتان می‌خواهد غول چراغ جادو داشته باشید تا هر آنچه که میخواهید برایتان فراهم کند اکنون میتوانید به کتاب صوتی ماورای طبیعی شدن به چشم یک غول چراغ جادو نگاه کنید که می‌تواند شما را به تمام خواسته هایتان برساند.


مبلغ واقعی 49,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 36,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 12341

برچسب های مهم

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما