دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

کسب درآمد از اینترنت روزی 1 / 5 میلیون تومان تضمینی و تست شده


کسب درآمد از اینترنت روزی 1 / 5 میلیون تومان تضمینی و تست شده

بسم الله الرحمن الرحيم

(( آموزش صفر تا صد کسب درآمد بالای 45 میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته,حلال شرعی، کاملا واقعی))

*نکته مهم*

لطفا قبل از اینکه به پشتیبانی پیام بدهید و سوال بپرسید ابتدا تمام توضيحات موجود در این صفحه را | کامل مطالعه کنید و قسمت های سوالات متداول" و "دیدگاه های کاربران به همراه پاسخ های داده شده را نیز با دقت بخوانید. چون اکثر سوالاتی که شما عزیزان از پشتیبانی میپرسید سوالاتی هستند که در همین صفحه پاسخ داده شده اند و این موضوع باعث میشود پاسخگویی به افرادی که مشکلات دیگری دارند کند شود. پس لطفا از پرسیدن سوالات تکراری و بی مورد از پشتیبانی خودداری فرماییدزیرا در این صورت از پاسخ دادن به شما معذوریم.

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند شغل مناسبی داشته باشند به سختی درس میخوانند و عده ای دیگر نیز راه های دیگر را انتخاب میکنند. هرکس به طریقی در تقلا است تا بتواند کسب درآمد ایده آلی داشته باشد. اما متاسفانه اکثر از این تقلاها بی نتیجه میمانند. کسانی که درس میخوانند معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست میخورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس خواندن متحمل شدند به راحتی هیچ و پوچ میشوند و بر باد میروند. کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب میکنند معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیر دست این و آن میشوند و تا آخر عمرشان هم زیر دست میمانند. در نهایت نتیجه این شده است که بسیاری از جوانان بیکارند و حتی پول شارژ گوشی خود را هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن در رستوران ها و کارگری در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند... در این میان عده اندکی نیز با زحمات فراوان شغل دولتی پیدا میکنند که بدک هم نیست و میتوانند یک زندگی بخور و نمیری داشته باشند. با شغل های دولتی میتوان با 12 ساعت کار همراه با اضافه کاری و صبح خیلی زود از خواب بیدار شدن به درآمد روزی حدود 70 هزار تومن رسید. خب با این شغل ها افراد حتی وقت بودن در کنار خانواده خود را هم به زور پیدا میکنند چه برسه به تفریح کردن آن هم با این حقوق اندك! 

 

 

پس همه افراد به دنبال یک راه برای کسب درآمد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند.جالب است بدانید این راه جادویی و فوق العاده خیلی وقته که جلوی چشمان همه افراد قرار دارد ولی افراد از آن در جهت کارهای بیهوده و بی فایده استفاده میکنند. این راه جادویی را همه ما میشناسیم: اینترنت!

 

بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جهان که عکس های آن ها را مدام در تلوزیون و اینترنت و مجلات مشاهده میکنید از طریق همین اینترنت به این ثروت دست پیدا کرده اند. بنده خودم تا چند سال پیش از اینترنت فقط برای کار های بیهوده مثل دانلود فیلم های مختلف و چرخ زدن در شبکه های اجتماعی استفاده میکردم. اما زمانی رسید که دیگه واقعا از وضع موجود خسته شدم و به دنبال یک تغییر بزرگ در زندگیم بودم. دوست داشتم به جای اینکه ماشین های مدل بالا و لوکس رو فقط در فيلم ها یا در خیابان ها ببینم، خودم یکی از آنها را داشته باشم. دوست داشتم به جای اینکه مکان ها و مناظر قشنگ رو فقط در فیلم ها ببینم، خودم به اونجا سفر کنم و لذت ببرم. دوست داشتم پدر و مادرم و کلا خانوادم بهم افتخار کنن. پس تصمیم گرفتم دنبال راه های کسب درآمد درست و حسابی از اینترنت بگردم. تبلیغات مختلفی در سایت های مختلف دیدم. در سایت های مختلف آموزشاتی بعنوان آموزش کسب درآمد زیاد از اینترنت میفروختند که هر کدوم از آنها قیمت های مختلفی داشتند. از 1000 تومن شروع میشد تا بیست سی هزار تومن. بنده تقریبا همه آموزشاتی که در زمینه کسب درآمد اینترنتی در سایت ها وجود داشت رو خریداری کردم ولی واااقعا همشون به معنای واقعی کلمه مزخرف بودن. یکی میومد آموزش فعالیت در سایت های هرمی و کلاهبردار رو میذاشت، یکی میومد فعالیت در بازاریابی های شبکه ای و حرام رو آموزش میداد، یکی نحوه سرمایه گذاری در بیمه رو میگفت و إلى آخر که همشون هم نهایتا دو سه صفحه حرف مفت میزدند و تموم میشد. من میموندم با چند صفحه چرت و پرت و پولی که بابت خرید این فایل ها از دست داده بودم. یکی نبود به من بگه آخه آدم عاقل اگر این ها راست میگن و این راه ها باعث کسب درآمد میشن پس چرا قیمت آموزششون نهایتا بیست-سی هزار تومنه !!! چیزی که باعث درآمد میلیونی میشه چطوری میشه قیمتش انقدر کم باشه!

 

دیگه کلا نا امید شدم و دست از تلاش کردن برداشتم. حتی دیگه حوصله کارهای بیهوده سابقم مثل فيلم دیدنو هم نداشتم. تا اینکه یک روز یکی از دوستانم که برای تحصیل به بلاروس سفر کرده بود باهام تماس گرفت و احوال پرسید و خیلی با همدیگه صحبت کردیم. در بین صحبت هامون بهم گفت که در باتروس داره یه سری کارها با استفاده از اینترنت انجام میده و اونجا کسب و کار اینترنتی برای خودش راه انداخته و کارهایی که انجام میده هم خیلی آسونن و تخصص و زمان زیاد هم نمیخوان. و گفت که اتفاقا این کارها در ایران خیلی خیلی بهتر جواب میده و میشه روزی 1 میلیون تومن و حتی بیشتر ازش درآمد داشت. گفت خودم هم روزی بین 500 تا 1 میلیون تومن به پول ایران از این کار درآمد دارم و در روز شاید حتی نیم ساعت هم فعالیت نمیکنم! یک لحظه احساس کردم با یکی از همون تبلیغات مزخرف در اینترنت مواجه شدم با اینکه دوستم میخواد من رو وارد فعالیت های هرمی و غیر مجاز بکنه. دوستم برام شفاف سازی کرد که داره در مورد چه چیزی صحبت میکنه. من هم گفتم باشه به چند روزی فعالیت میکنم ببینم چطور میشه. اون چند روز به چند سال تبدیل شد! 

اصلا نمیخوام مثل اون تبلیغات الکی و پوچ که در مورد کسب درآمد در سایت های مختلف وجود داره بزرگنمایی و اغراق كنم و با حرف های قشنگ قشنگ كار رو یه جور دیگه جلوه بدم. اکثر افرادی که در فضای اینترنت فایل هایی بعنوان آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت با قیمت بیست-سی تومن به فروش میرسانند اصلا خودشان راه کسب درآمد از اینترنت را نمیدانند و یک فایل مزخرف را به شما میفروشند. کسی که خودش راه پول درآوردن را بلد نیست چطوری میخواد راه رو به شما یاد بده؟

ولی بنده از آن زمانی که با این روش ها آشنا شده ام تا الان روزی نبوده است که زیر 500 هزار تومان در روز درآمد داشته باشم. درآمد بنده از این روش ها بین 500 تا 1/5 میلیون تومان در روز و 30 تا 40 میلیون تومان در ماه است زمانی هم که برای این کارها اختصاص میدهم بين نيم ساعت تا یک ساعت در روز است. و بقيه اوقاتم در روز را صرف تفریحات مختلف و بودن در کنار خانواده میکنم. بنده به هیچ وجه قصد بزرگنمایی و اغراق ندارم و اصلا هم کسی را مجبور نمیکنم که حرفم را باور کند. من این درآمد را دارم و میخواهم روش آن را با هموطنانم به اشتراک بگذارم. واقعا اگر همه مردم این راه آسان و سرشار از درآمد را میدانستند دیگه کسی اصلا سمت شغل های دیگه نمیرفت! ولی خب اكثر مردم قدرت جادویی اینترنت را باور ندارند و مثلا وقتی این مطلب بنده رو میبینند با خودشون میگن ولش کن بریم بگیریم بخوابیم! بنابراین افراد کمی به سمت این کسب و کار های مورد نظر بنده می روند و به همين دليل پتانسیل کسب درآمدی آنها بسیار بسیار بالاست. شما هم که دارید این مطلب رو میخونید میتونید این پیشنهاد شگفت انگیز رو قبول کنید و به راحتی از همین امروز به محض دریافت این آموزش کسب درآمد میلیونی خود را شروع كنید، یا میتونید این پیشنهاد رو نادیده بگیرید و به زندگی کسل کننده خود برگردید و تا آخر عمرتون پشیمون باشید و به این فکر کنید که شاید قبول کردن این پیشنهاد وسيله نجات شما بوده است ولی شما آن را به راحتی کنار زدید.

 

خب حالا میخواهیم یک مدرک بسیار محکم که واقعیت داشتن ادعا های ما و گوشه ای از پتانسیل بالای کسب درآمد از روش های آموزش داده شده در پکیج ما را اثبات میکند و نشان میدهد را خدمت شما سروران گرامی ارائه کنیم. آنچه که در تصاویر زیر میبینید صفحات و جزئیات مربوط به درخواست های برداشت وجه (واریز درآمد) شخص بنده در یکی از زمینه های فعالیتم میباشد که از چند تا از برداشتی های خود عکس گرفتم و اینجا برای شما قرار دادم. باز هم تکرار میکنم این درآمد مربوط به فقط و فقط یکی از روش هایی است که استفاده میکنم و آن را در پکیج آموزشی هم آموزش داده ایم. لازم به ذکر است این عکس ها برای زمانی است که بنده به تازگی شروع به فعالیت در آن روش کرده بودم و زمان زیادی هم از شروع فعالیتم نمیگذشت که توانستم به درآمد مناسبی برسم. به ترتیب به عکس ها توجه کنید در ابتدا در آمد زیادی نداشته ام و درآمدم رفته رفته و بصورت صعودی افزایش پیدا کرده است و به درآمد میلیونی رسیده ام. دلیلش این بود که در ابتدا با استراتژی های مفیدی آشنا نبودم و کارنابلد بودم ولی رفته رفته استراتژی ها و روش های مخصوصی یاد گرفتم و آنها را به کار گرفتم و درآمدم چندین برابر شد. خودتان حساب کنید ببینید در همان ابتدای فعالیتم به چند میلیون تومان درآمد در ماه رسیده بودم و خبر خوب این است که تمام این روش ها را در پکیج آموزشی آموزش داده ایم تا شما دوستان هم بتوانید یک درآمد عالی داشته باشید

 

یکی دو نکته در مورد این عکس ها وجود دارد که باید خدمتتان عرض کنيم .

  • ( آن قسمت های سانسور شده بعد از عبارت از طرف، به دلیل مسائل امنیتی و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی سانسور شده اند.) .
  • بعضی از دوستان از پشتیبانی سوال کردند که چرا موجودی فعلی در همه عکس ها یکی است دوستان این موضوع بسیار ساده است و واقعا تعجب میکنم که بعضی از دوستان چنین سوالی میپرسند! دوستان زمانیکه این بنده در حال تهیه عکس از پنل درآمدم بوده ام، موجودی فعلی بنده آن رقم بوده است. و همه این عکس ها را هم همان موقع گرفته ام. یعنی همان موقع کلا از بخشی از تاریخچه تراکنش های خودم عکس گرفته ام. خب یعنی طی آن چند ثانیه ای که بنده داشته ام عکس میگرفته ام باید موجودی فعلی ام تغيير میکرد؟؟؟! یعنی شما وقتی وارد همراه بانک خود میشوید و میخواهید از ۱۰ گردش آخر حسابتان عکس بگیرید، وقتی از چند صفحه عکس میگیرید، باید موجودی فعلى حساب بانکیتان تغییر کند؟؟؟ خب مسلما خير!! بنده هم زمانی که داشته ام از صفحه برداشتی هایم عکس میگرفته ام موجودی ام آن موقع 14,964,435 تومان بوده است! يعني طي آن چند ثانیه ای که بنده از صفحه برداشتی هایم عکس میگرفته ام پولی به حساب بنده واریز نشده و بنده برداشتی انجام نداده ام که موجودی فعلی ام تغییری بکند!!! به عکس آخر هم توجه کنید بنده آن موقع به تازگی درخواست برداشت ۱۴ میلیون تومان از موجودی ام را ثبت کرده بوده ام و هنوز درخواستم در حال بررسی بوده و هنوز واریز نشده است بنابراین این مبلغ هنوز از حسابم برداشت نشده و در موجودی فعلی ام وجود دارد و قابل مشاهده است. واقعا این موضوع بسیار ساده است و حتی جای صحبت کردن ندارد!!

(در صورتیکه با گوشی وارد سایت شده اید و عکس ها برای شما کوچک هستند و امکان زوم در صفحه وجود ندارد و نمیتوانید به درستی جزئیات عکس ها را مشاهده کنید، کافیست چرخش صفحه گوشی خود را فعال کنید و گوشی خود را بصورت افقی بگیرید تا عکس ها در سایز بزرگتر به شما نشان داده شوند. به این ترتیب به راحتی قادر به دیدن جزئیات عکس ها هستید.)

اگر به تصاویری که برایتان قرار دادم دقت کنید متوجه میشوید که از تاریخ 12 اسفند 96 به بعد مبالغ برداشت های بنده بصورت ناگهانی و به طرز واقعا شگفت انگیزی افزایش یافته است. در واقع از تاریخ مذکور به بعد درآمد بنده به طرز شدیدی روند صعودی پیدا کرده و رفته رفته در آمد بنده بیش از 10 برابر قبل میشود. یعنی بنده از تاریخ مذکور به بعد از یک سری راهکار ها و استراتژی های خاص استفاده کردم و توانستم درآمد خود را چندین برابر کنم. حالا همانطور که قبلتر هم گفته شد بنده تمام این استراتژی ها را بصورت کامل در پکیج آموزشی آموزش داده ام و این تنها گوشه ای از آموزشات مفید پکیج است که با قیمتی بسیار مناسب در اختیار هموطنان عزیزم قرار داده ام. کافیست اعتماد کنید... (لازم به ذكر است همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است از تاریخ 22 مرداد 97 به بعد مبالغ برداشت های بنده کاهش یافته و برداشت ها با فاصله های زمانی بیشتری انجام نشده است. دلیل آن هم این است که از آن تاریخ به بعد بنده فعالیت خود را در آن روش به اتمام رساندم و دیگر از هیچکدام از استراتژی های آن روش استفاده نکردم. در آن زمان بنده در زمینه های دیگری در سطح اینترنت مشغول به فعالیت شدم که البته كماكان هم مشغول هستم و آموزش آن روش ها را هم در پکیج قرار داده ام. اما با این حال همانطور که در تصاویر میبینید با اینکه از آن تاریخ به بعد دیگر هیچ فعالیتی در آن زمینه و آن روش نکردم (حتی یک ثانیه)، با اینحال بر اثر همان استراتژی هایی که قبلا به کار برده بودم باز هم خرد خرد درآمد هایی برای بنده در حاصل شده است و آنها را برداشت نیز کرده ام)

*سوالات متداول * :

1. اگر شما واقعا انقدر درآمد بالایی دارید پس به درآمد حاصل از فروش این آموزش احتیاجی

ندارید. پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمیکنید؟ پاسخ: بنده غیر از این روش هایی که آموزششان را برای شما قرار داده ام، به روش های دیگری نیز در اینترنت کسب درآمد میکنم و از کوچکترین منبع برای کسب درآمد از اینترنت استفاده میکنم. هر کس که محل کسب درآمدش اینترنت است، به هر طریقی که بتواند از آن درآمد کسب میکند. اگر من درآمد بالایی دارم دلیل نمیشود که تجربیات و دانسته های خود را به رایگان در اختیار همگان بگذارم چون اصلا وجدان بنده این را قبول نمیکند. در واقع من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم که بخواهم آن را رایگان در اختيار بقیه بگذارم. بگذارید یک مثال بزنم. لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان است و حقوق بسیار زیادی دریافت میکند و یکی از پردرآمدترین افراد جهان است. اما با اینحال به کارهای تبلیغاتی هم میپردازد و بابت تبلیغاتش پول هم میگیرد، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از تبلیغات احتیاجی ندارد. ولی سعی میکند از تمام پتانسیلش برای کسب درآمد استفاده کند.

 

 

2. این کارهایی که ازشون صحبت میکنید فعالیت در سایت های تبلیغات کلیکی ، سایت های هرمی ، نتورک مارکتینگ، فعالیت در بازار حرام فارکس و امثال این هاست؟ اگر هیچکدام از این موارد نیست پس چیه؟ نمیشه بگید چه کاریه؟

پاسخ: خیر هیچکدام از این ها نیست. این فعالیت هایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و همچنین سرمایه گذاری بسیار زیاد هستند و همچنین فعالیت در اکثر این زمینه ها از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز غیر قانونی است و اکثر سایت های مربوط به اینجور فعالیت ها در ایران فیلتر هستند. در حالیکه روشی هایی که بنده ارائه کرده ام به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و اگر هم داشته باشند بسیار بسیار ناچیز است و اگر زرنگ باشید میتوانید در همین روز اول به راحتی درآمدتان را شروع کنید.

خدمتتان عرض کنم که در پکیج آموزشی که ما منتشر کردیم آموزش های کامل و قدم به قدم در رابطه با کسب درآمد از بورس حلال ایران ، کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت یا فروشگاه و فروش محصولات خودتان ، کسب درآمد از تلگرام ، سایت های کسب درآمد در منزل ، کسب درآمد از پاپ آپ ، کسب درآمد از آپلود ویدیو ، کسب درآمد از بیت کوین، کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی و تبدیل راحت درآمدتان به ریال و دریافت آن در حساب بانکیتان در ایران بدون هیچ مشکل و محدودیتی، و همچنین بیش از 100 روش خوب دیگر برای کسب درآمد از اینترنت نیز قرار دارند (در کل اینجوری بگویم که به معنای واقعی کلمه هر سوراخی از اینترنت که قابلیت کسب درآمد دارد بنده آموزش کسب درآمدش را در این پکیج قرار داده ام! یعنی بدون شک این پکیج کامل ترین پکیج کسب درآمد در سراسر اینترنت است و همای روش های معرفی شده در آن عملی هستند و در عمل کامة قابلیت کسب درآمد دارند. ولی متاسفانه نمیتوانم بگویم روش اصلی آموزش داده شده در این پکیج آموزشی، آموزش چه فعالیتی است. چون این آموزش بصورت کاملا اختصاصی تهیه شده است و در مورد هیچکدام از این فعالیتهایی که ذکر کردیم نیست و بنده برای جلوگیری از سواستفاده افراد سود جو این ریسک را انجام نمیدهم و ماهیت این روش فوق العاده درآمدزا و آسان را لو نمیدهم. ولی یک توضیح مختصری در مورد ساختار پکیج میدهم... ببینید دوستان، بعد از پرداخت موفق، 4 عدد لینک دانلود به شما نمایش داده میشود که حجم مورد نیاز برای دانلود تمام فایل های پکیج آموزشی از تمام این لینک ها کلا حدود 600 مگابایت است. (این حجم بالا به دلیل کامل بودن و قدم به قدم بودن آموزشات هست). (لازم به ذکر است این 4 تا لينک هیچ ربطی به یکدیگر ندارند، یعنی اینطور نیست که فایل های این 4 تا لینک تکمیل کننده یکدیگر باشند. حتی پوشه های مختلفی که از طریق یکی از لینک ها دانلود میشوند نیز ربطی به یکدیگر ندارند و هر پوشه عنوان متفاوتی دارد و محتویات آن روش جداگانه ای را معرفی میکند و آموزش میدهد، یعنی مثلا پوشه های مختلفی که بعد از دانلود لینک دوم در اختیار شما قرار میگیرند هیچ ربطی به یکدیگر ندارند و هر پوشه نام متفاوتی دارد و خودش در مورد روش جداگانه ای است. در این پکیج روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت معرفي و بطور کامل آموزش داده شده که اکثرشان را برایتان نام بردیم. اما یکی از آموزش های موجود در پکیج آموزش روش اصلي قرار داده شده در این پکیج است که مربوط به همان روش فوق العاده درآمدزا و سودآوردیست که خدمتتان عرض کردیم. با این روش بیش از 1/5 میلیون تومان در روز و پیش از 45 میلیون تومان در ماه درآمد خواهید داشت. باز هم می گویم که این روش هیچکدام از این فعالیتهایی که در بالا از آنها نام بردیم نیست و به آنها ربطی ندارد. این روش از همه روش های معرفی شده در پکیج بهتر هست که خودم شخصا بطور کامل و بصورت تصویری آموزشش داده ام. این روش کاملا تست شده هست و درآمدش تضمینی. هر کسی به این آموزش عمل کند قطعا به درآمد گفته شده خواهد رسید. کار بسیار راحتی هم هست و هر کسی میتواند در همان روزهای اول هم درآمد بسیار خوبی از طریق آن کسب کند. نیاز به تخصص هم ندارد و هر کسی میتواند انجامش دهد ازدانش آموز گرفته تا دانشجو و خانم خانه دار و مرد میانسال و ... با هر سطح سوادی. هر چقدر بیشتر برایش تلاش کنید مسلما درآمد خیلی بیشتری هم از آن خواهید داشت...حتی میتوانید بخوابید و در خواب هم از آن درآمد داشته باشید! آموزش مربوط به این روش عالی از طریق لینک اول ( لینک دانلود بخش 1) با حجم 90 مگابایت قابل دانلود میباشد. یعنی وقتی اولین لینک از 4 عدد لینک را دانلود میکنید (همانطور که گفتیم لینک دانلود بخش اول که مربوط به آموزشات این روش میباشد 90 مگابایت حجم دارد)، یک فایل زیپ دریافت میکنید که وقتی این فایل زیپ را استخراج کنید فولدری با نام "بهترین آموزش کسب درآمد موجود در کل اینترنت" را مشاهده میکنید. آموزشات مربوط به کسب درآمد از این روش عالی در این فولدر قرار دارند که پوشه ها به ترتیب شماره گذاری شده اند و باید به ترتیبی که شماره گذاری شده اند آموزشات را ببینید. پس از پرداخت موفق، لینک های دانلود پکیج (4 عدد لینک دانلود را دریافت خواهید کرد. باز هم تکرار میکنم همانطور که گفته شد ما اسم این آموزش را در پکیجمان "بهترین آموزش کسب درآمد موجود در کل اینترنت" گذاشته ایم که در پوشه ای با همین نام در فایل زیپی که از طریق لینک 1 دانلود میفرمایید موجود است.

 

3. آیا این کارها از لحاظ شرعی حلال هستند؟ از لحاظ قانونی مشکلی ندارند؟ درآمدمان از داخل ایران خواهد بود؟

پاسخ: این کارها صد در صد حلال هستند و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارند و شما میتوانید همزمان از تمامی این روش ها هم استفاده کنید و از درآمدنشان لذت ببرید. درآمد شما از آن روش اصلی که آموزش داده ایم و همچنین بسیاری دیگر از روش های معرفی شده از داخل ایران و بصورت وال خواهد بود. چندین روش درآمدزای جدید هم آموزش داده ایم که درآمد آنها از خارج از کشور و بصورت دلار میباشد. درآمد دلاری که از این روش ها کسب میکنید را به راحتی میتوانید از طریق صرافی های آنلاین اینترنتی به ریال تبدیل کنید و آن را در حساب بانکی خود در ایران دریافت کنید. با یک سرچ ساده در اینترنت میتوانید صرافی های آنلاین زیادی را پیدا کنید. همیشه سعی کنید از یک صرافی آنلاین معتبر استفاده کنید. کسب درآمد دلاری با توجه به وضعیت دلار در کشورمان میتواند برای شما بسیار مناسب باشد. همچنین باعث وارد شدن ارز به کشورمان نیز میشود.

4. شما میگید که با اون روش اصلی که معرفی کردید میشه روزی 1/5میلیون تومن در روز در آورد اونم با یه ساعت کار. خب اگه اینجوری باشه کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره! چجوریه جریان؟؟

پاسخ: بله اگر اگر اگر همه مردم این روش رو یاد بگیرن همشون میفهمند که تا حالا چه فرصتی رو از دست داده بودند و به همین کار میچسبند. ولی خب فقط تعداد اندکی از افرادی که این مطلب را مشاهده میکنند این آموزش را خریداری میکنند و اکثر افراد فکر میکنند این آموزش هم مانند بسیاری دیگر از آموزش ها الکی است و باعث ایجاد درآمد نمیشود! در حالی که دارند بزرگترین فرصت زندگیشان را از دست میدهند! بنابراین افراد زیادی به سمت این کار نمیروند و همچنان به سختی و با حقوقی اندک در جاهای دیگر کار میکنند. و پتانسیل کسب درآمدی این روش ها همچنان بالا و رویایی میماند.

5. چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده کنند و کسب درآمد کنند؟

پاسخ: فعالیت و کسب درآمد در این زمینه هیچگونه محدودیتی برای هیچ شخصی ندارد. تمام افراد اعم از شاغل و بیکار، مرد و زن، جوان و نوجوان و با هر سطح سواد میتوانند از این طریق کسب درآمد فوق العاده ای داشته باشند. این فعالیت اصلا به هیچ تخصصی نیاز ندارد و خیلی خیلی آسان است چون آموزشات را بصورت قدم به قدم و خیلی کامل ارائه داده ایم بطوری که همانگونه که گفتیم همه افراد میتواند کار را انجام دهند.

6. برای کسب درآمد در این زمینه ها حتما باید سرمايه داشته باشیم؟

پاسخ: خیر بدون سرمایه هم میتوانید به خوبی و بدون هیچ مشکلی کسب درآمد خوبی داشته باشید.

7. قیمت آموزش شما برای من گرونه. من از خودم حتی هزار تومن پول هم ندارم و حتی پول خرید آموزش رو هم قراره از دوستم قرض بگیرم. شما رو به خدا اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بهم بگید.

پاسخ: دوست عزیز اتفاقا این روش ها مختص کسایی مثل شماست که میگید از خودتون هزار تومن هم ندارید. با این روش های فوق العاده به این درآمدی که گفته شده میرسید. نگران قرض گرفتن از دوستتان هم نباشید چون در صوتيکه واقعا دل به كار بدهید و نکات گفته شده را انجام دهيد قطعا این پول رو از طریق این روش ها در میارید و قرضتون رو میدید. پس اصلا نگران نباشید. در مورد قیمت آموزش هم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به هیچ وجه گرون نیست. اگر میبینید که در اینترنت بسته هایی با قيمت ده پونزده تومن یا اصلا نهایتا بیست سی تومن بعنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت به فروش میرسند خب باید بدانید که در آن آموزش چیزی جز چرت و پرت وجود ندارد. چه کسی حاضر است روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالایی است را با قیمت بیست سی تومن به فروش برساند؟؟ پس باید در این زمینه هوشیار باشید. ما ابتدا این آموزش را با قیمت200,000  تومان قرار داده بودیم. ولی به دلیل درخواست های مکرر شما دوستان مبنی بر ناتوانی در پرداخت این هزینه، 75% تخفیف ویژه قائل شدیم و اکنون این آموزش بینظیر با قیمت50,000 تومان قابل خریداری است. ( البته همان 200 هزار تومن هم در مقابل درآمدی که از این  روش کسب میکنید هیییچی نیست!). همچنین در این پکیج غیر از آموزشات فوق العاده برای کسب درآمد، چندتا اپلیکیشن بسیار مهم و جذاب و کمیاب هم بصورت رایگان و بعنوان هدیه در اختیار شما عزیزان قرار داده نشده است که در سایت های دیگر با قیمت های بسیار بالایی به فروش میرسند. حالا دیگر مختارید میتوانید با این 50 تومان یک عدد شامپو کلیر بخرید، با این مبلغ ناچيز رو صرف خرید آموزشی بکنید که با استفاده از اون به راحتی ممکنه این 50 تومان رو در عرض دو سه دقیقه کسب کنید. همین الان از هر جایی که خواستید میتوانید قیمت شامپو کلیر را جویا شوید میبینید که واقعا قیمت یک عدد شامپو کلیر 50 هزار تومان است! آیا پکیج آموزشی که آینده شما را میسازد و شما را از خلایق کاملا بی نیاز میکند ارزشش از یک عدد شامپو کمتر است؟؟ آیا بهتر نیست پول یک عدد شامپو را برای خرید ابزار رسیدن به آرزو هایتان خرج كنيد؟؟! به هر حال تصميم با خود شماست و کسی شما را به کاری اجبار نمیکند... سرنوشت و آینده هر کس در گرو تصمیمات کلیدی خود اوست... این همان تصميم كلیدی شماست...

8. اگر این آموزش هم مثل بسیاری از آموزش های موجود در اینترنت قابلیت افزایش درآمد نداشت چی؟

پاسخ : **تضمین بازگشت وجه** : در صورتیکه کسی به تمام راهکار ها و استراتژی هایی که در این فایل آموزش داده ام به درستی عمل کند و بعد از حداقل یک ماه فعالیت و عمل کردن به تمام استراتژی های آموزش داده شده ادعا کند که نتوانسته به درآمد برسد، مبلغی که از ایشان به بنده رسیده را دودستی بازگشت میدهم. این تنها شرط بازگشت وجه میباشد و بازگشت وجه فقط و فقط در این صورت انجام میگیرد ولاغیر. يعني مثلا اگر کسی فایل آموزشی را خریداری کند و بعد بیاید بگوید من حوصله انجام دادن این استراتژی ها را ندارم و درخواست بازگشت وجه دارم، درخواست وی قابل قبول نیست. چنین شخصی که حوصله چندتا کار عادی برای افزایش درآمد خود را ندارد همان بهتر که از رقیبان خود عقب باشد و با درآمد اندکی زندگی خود را بگذراند و همیشه به حال دیگران غبطه بخورد. پس یک بار دیگر تاکید میکنم که برای بازگشت وجه، فرد مورد نظر باید تمام استراتژی ها و کارهای آموزش داده شده در فایل آموزشی را انجام دهد، بعد از گذشت حداقل یک ماه از فعالیتش در صورتیکه به درآمد نرسيد، مدارک لازم برای اثبات این امر که تمام کارهای گفته شده در فایل آموزشی را انجام داده ولی کسب درآمد نکرده است را از طریق تلگرام به پشتیبانی سایت ارائه میکند و مبلغی که بابت خرید فایل آموزشی پرداخت کرده بود را به راحتی پس خواهد گرفت. توجه داشته باشید این تضمینی که برای بازگشت وجه داده ام بصورت قانونی جزو "متن معامله" محسوب میشوند و بنده هم طبق قانون قطعا به آن عمل خواهم کرد. طبق قانون دقیقا به همان صورتیکه آن را ذکر کردهام دقیقا به همان صورت به آن عمل خواهم کرد. (البته مطمئن باشید کار به این جاها و درخواست بازگشت وجه و این مسائل نمیکشد یعنی در واقع امکان ندارد کار به این جاها بکشد همانطور که تا الان این اتفاق هیچوقت نیفتاده است! چون شما قطعا از همان روز های اول کسب درآمد خواهید کرد و به درآمد خوبی خواهید رسید. این حرف را طبق تجربه ام میگویم و کاملا هم از حرفم مطمئن هستم!)

راستی تا یادم نرفته بگذارید یک موضوعی را برای شما روشن کنم... غیر از بنده، تمام سایت هایی که آموزش کسب درآمد از اینترنت میفروشند (که همشون هم مزخرف هستند و ادعا میکنند که امکان بازگشت وجه وجود دارد همشون درغگو هستند و آنها به هیچ وجه هیچ جوره مبلغی که پرداخت کرده اید را تحت هیچ شرایطی به شما باز نمیگردانند. با اطمینان کامل میگویم که تنها سایتی که تضمینش بابت بازگشت وجه واقعی و قانونی است سایت بنده میباشد. خب ممکنه الان شما با خود بگویید از کجا معلوم من راست میگویم؟!! شاید حرف های من هم مثل بقيه دروغ باشد!! خب شما الان باید سوال متداول بعدی را به همراه پاسخش مطالعه کنید (:

9. چرا سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی ندارد؟ پس ما چطوری به شما اعتماد کنیم و فایل آموزشیتان را خریداری کنیم؟ اومدیم و شما هم مثل بقیه سایت های کسب درآمد دروغگو و وكلاهبردار بودید.

پاسخ: همانطور که میدانید سایت من یکی از سایت های زیر مجموعه فورکیا ( www. 4kia . ir ) میباشد. آدرس سایت فوركیا را برایتان نوشتم. اگر به سایت مراجعه کنید میبینید که خود فوركیا نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال دارد. همچنین همانطور که قابل مشاهده است فوركيا دارای گواهینامه SSL یا همان پروتکل امنیتی https نیز میباشد بنابراین تمام اطلاعاتی که کاربران به سیستم سایت بنده که زیرمجموعه فورکیا میباشد میدهند (هر چند که بسیار سطحی هستند) و پرداخت های بانکی و... همه و همه تحت کنترل و حفاظت پروتکل امنیتی SSL انجام میگیرند. خب حالا با خودتان فکر کنید آیا امکان دارد مجموعه معتبری مانند فوركیا اجازه فعالیت به فروشگاه های نامعتبر و بی کیفیت و کلاهبردار را در سیستمش بدهد؟؟ اگر من کارم بی کیفیت بود آیا فوركیا اجازه فعالیت به من را میداد؟؟ خب مسلما خير! اگر هم میبینید که خود سایت بنده که الان در آن حضور دارید نماد اعتماد الکترونیکی و پروتکل https ندارد به این دلیل است که زیرمجموعه های فوركیا نمیتوانند بطور اختصاصی از این موارد استفاده کنند که صد البته لزومی هم ندارد. زیرا خود فوركیا از این موارد برخوردار میباشد و تمام فعالیت هایی که در سایت بنده بعنوان زیر مجموعه فوركیا انجام میگیرد تحت نماد اعتماد الکترونیک و پروتکل https خود فوركیا انجام میگیرند. یعنی تمام اطلاعاتی که در سایت بنده و در درگاه پرداخت بانکی رد و بدل میشوند در واقع تحت کنترل و حفاظت کامل و مستحکم SSL سر مجموعه اصلی فوركیا رد و بدل میشوند و احدي به آنها دسترسی ندارد، نه عوامل فوركیا و نه هیچکس دیگری. خب با این تفاسير فرض کنید مثلا من بخواهم کلاهبرداری کنم و یا ادعا های دروغ در سایتم مطرح کنم و پول کسی را بخورم. خب در این صورت اول از هرچیز فوركیا به من تذكر جدی خواهد داد تا به درستی فعالیت کنم و حق دیگران را بطور کامل به آنها بدهم. در صورتیکه تذكر فوركیا را جدی نگیرم فوركیا فروشگاهم را ک حذف خواهد کرد و از آنجایی که اطلاعات شخصی من را بطور کامل در اختیار دارد بنده را در اختيار قانون قرار میدهد و من توسط قانون مجازات خواهم شد. بنابراین من حتی اگر خودم هم بخواهم نمیتوانم کلاهبرداری کنم!!!!!!! زیرا فوركیا اجازه نمیدهد. به هر حال امیدوارم شما تصمیم درست را بگیرید... بنده که اصراری ندارم..! 

 

 

 

برای دریافت این محصول به صفحه این محصول با این لینک مراجعه کنید :

لینک خرید بسته کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 میلیون تومان تضمینی و تست شده

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 348

برچسب های مهم

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما