دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب کمال ذهن اثر جو دیسپنزا (صوتی + pdf)


دانلود کتاب کمال ذهن اثر جو دیسپنزا (صوتی + pdf)

معرفی کتاب کمال ذهن اثر جو دیسپنزا

چرا ما مدام شغل های مشابه پیدا می کنیم ، روابط یکسانی برقرار می کنیم و در همان تله های عاطفی به دام می افتیم؟
دکتر "جو دیسپنزا" علاوه بر اینکه نشان می دهد چرا مردم تمایل به تکرار رفتارهای منفی دارند ، این را هم می گوید که خوانندگان "کمال ذهن"، چطور می توانند خود را از این الگوهای ناامیدی رها کنند.

"جو دیسپنزا" با ترکیبی پویا از علم و روش های کاربردی، به شما می آموزد که چگونه از مهمترین ابزار بدن و زندگی یعنی مغز خود استفاده کنید. او در آثار پیشین خود توانایی اعتیاد مغز به احساسات منفی را بیان کرد. اکنون ، وی در کتاب "کمال ذهن"، توضیح می دهد که چگونه تفکر جدید و باورهای تازه می تواند به معنای واقعی کلمه مغز فرد را تغییر دهند تا رفتار ، واکنش های عاطفی و الگوهای شکل گیری عادت را تغییر دهد.

بیشتر افراد از میزان اعتیاد به احساسات خود و اینکه چگونه مغز به طور خودکار آن اعتیاد را تداوم می بخشد ، بی اطلاع هستند. به طور خلاصه ، ما برده ی اعتیادات عاطفی خود می شویم ، حتی بدون آنکه خود بدانیم. با مشاهده الگوهای فکری و یادگیری نحوه سیم کشی مجدد مغز با الگوهای فکری جدید ، می توان چرخه هایی که ما را در دام خود نگه می دارد، در هم بشکنیم و راه خود را به سمت امکانات جدیدی نظیر رشد ، شادی و رضایت عاطفی باز کنیم.
 
همه ما عاشق موفقیت هستیم،و دوست داریم که همیشه در زندگی موفق باشیم.می خواهیم به آن هدف بزرگی که در زندگی برای خودمان تعیین کردیم تحقق بخشیم و آن را بدست بیاوریم.نکته مهمی که در کتاب کمال ذهن جو دیسپنزا یاد خواهید گرفت،این است که بین گفتار،پندار،وکردارمان هماهنگی ایجاد کنیم تا در یک تقارن قرار بگیرند.به بیان دیگر باید بین فکر و احساس یک رابطه ایجاد کنیم و آن ها را با هم ادغام کنیم.جو دیسپنزا در رابطه با این هماهنگی بین فکر و احساس به شیوه های فوق العاده ای دست یافته که آنها را در این کتاب کمال ذهن با ما در میان می گذارد. 
 
کتاب کمال ذهن شامل سرفصل های زیر است:
  1. سرآغاز دکتر جو دیسپنزا
  2. ایستادن بر دوش غول
  3. نورون ها و سیستم عصبی
  4. سیم کشی طبیعت را می توان با پرورش تغییر داد
  5. انعطاف عصبی (اینکه چگونه شناخت و تجربه مغز را تغییر می دهند)
  6. عملی کردن شناخت و تجربه
  7. بیان مسئله شیمی بقا
  8. اعتیاد عاطفی
  9. کنترل زندگی را در دست بگیرید
  10. یاد گرفتن علم فراخوانی ذهن
  11. خود را به بالاترین نقطه کمال برسانید.

این کتاب در مورد کمال ذهن است. شاید به این دلیل این کتاب را برداشته‌ باشید که امکان شکستن عادت‌ها برایتان جذاب بوده باشد. شاید بخواهید یاد بگیرید که از قابلیت نوروپلاستیسیتی طبیعی مغز – توانایی اتصال مجدد سلول‌ها و ایجاد مدارهای عصبی جدید در هر سن و سالی – برای ایجاد تغییرات چشمگیر در کیفیت زندگی خود استفاده کنید. ممکن است عنوان کتاب یعنی کمال ذهن با ایمان شما به قابلیت‌های بشر همسو بوده باشد و ممکن است به بهبود خود علاقمند باشید. یکی از دلایل دیگری که ممکن است بخاطر آن کتاب را تهیه کرده باشید می‌تواند این باشد که از شرایط زندگی‌تان راضی نیستید و می‌خواهید تغییر کنید. تغییر کلمه‌ی قدرتمندی است و اگر اراده کنید بطور کامل قابل تحقق است.

 

در اینجا شاید بپرسید چه چیزی به ما امکان می‌دهد طرز کار مغز را بطور ارادی تغییر دهیم؟ این «شما» در کجا قرار دارد و چه چیزی به شما اجازه می‌دهد که مدارهای مختلف مغز را روشن و خاموش کنید و این چیست که شما را آگاه یا ناآگاه می‌کند؟ این «شما»یی که در موردش حرف می‌زنم در جایی از مغز قرار دارد به نام لوب پیشانی؛ بدون لوب پیشانی شما دیگر «شما» نیستید. طی تکامل، لوب پیشانی آخرین بخشی از مغز بوده که توسعه پیدا کرده است و درست در پشت پیشانی و بالای چشمان‌ انسان قرار دارد. شما تصویر خود را در لوب پیشانی ذخیره کرده‌اید و آنچه در این مکان بخصوص ذخیره کرده‌اید تعیین می‌کند که چگونه با دنیا تعامل می‌کنید و واقعیت را چگونه درک می‌کنید. لوب پیشانی بخش‌های دیگر و قدیمی‌تر مغز را کنترل و تنظیم می‌کند. لوب پیشانی شما را به سمت آینده می‌برد، رفتارتان را کنترل می‌کند، رویای امکان‌های جدید را در خود می‌پروراند و در تمام زندگی راهنمای شماست. این قسمت از مغز جایگاه آگاهی است. لوب پیشانی هدیه‌ای است که تکامل به شما داده است. این بخش از مغز بیش از تمام بخش‌های آن با تغییر سازگار است و به همین دلیل ابزاری است که با آن می‌توانید افکار و اعمال خود را به کمال برسانید. امیدوارم این کتاب به شما کمک کند که از این جدیدترین و تازه‌ترین بخش مغزتان برای تغییر ساختار مغز و تغییر سرنوشت خود بهره گیرید. شما نیز می‌توانید مدارهای مغزتان را تغییر دهید. شما قدرت انتخاب کوانتومی را در اختیار دارید. ما همیشه ابزارهای این کار را در اختیار داشته‌ایم، اما تنها اکنون است که یاد گرفته‌ایم از آن‌ها استفاده کنیم. کتاب کمال ذهن به شما کمک می‌کند از قدرت خود برای انتخاب و برای تغییر استفاده کنید. اگر این کتاب را بخوانید و از ایده‌های آن در زندگی خود استفاده کنید، استعدادهایتان شکوفا خواهد شد.

 
حجم کل فایل دانلودی : 557MB
مدت زمان کتاب صوتی : 9 ساعت 47 دقیقه
تعداد صفحات کتاب (PDF): 736 صفحه
فرمت فایل ها : mp3+pdf
 
 


مبلغ واقعی 49,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 39,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1468

برچسب های مهم

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما