دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

۲۹ روش خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام (آپدیت جدید)


۲۹ روش خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام (آپدیت جدید)

شکی نیست که هم اکنون اینستاگرام پرچمدار شبکه های اجتماعی محبوب در کلا دنیا و به ویژه کشور ماست. با وجود فیلتر شدن تلگرام محبوبیت بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. به خاطر همین هم هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی است.

همانطور که می دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش است. پس فالوور در اینستاگرام خیلی مهم است. البته فالوور های واقعی و علاقه مند به کسب و کارتان. راه های افزایش فالوور اینستاگرام هم خدارو شکر زیاد است. از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرامی!

ولی در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنم. همانطور که عرض کردم روش های زیادی برای بالا بردن فالوور های اینستاگرام وجود دارد ولی اکثر آن ها اصولی نیستند و در واقع روش های غیر مجاز محسوب می شوند.

اگر قصد دارید یک شبه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید این مقاله اصلا به درد شما نمی خورد. فقط دوستانی که قصد دارند فالوورهای واقعی و علاقه مند به پیج اینستاگرام خود جذب کنند باید این مقاله را بخوانند. اگر موافق هستید همراه من باشید.

آیا ابتدا باید حتما فالوور اینستاگرام بخریم؟

خیلی از دوستان فکر می کنند برای شروع فعالیت تجاری در اینستاگرام در ابتدا حتما باید فالوور بخرند. طرز فکر خیلی از دوستان این است که در ابتدا اگر فالوورهای پیج شان کم باشد نمی توانند در جذب فالوور بیشتر موفق باشند. شاید اینطور به نظر برسد اما با راه کارهایی که در این مقاله خدمت شما ارئه می دهم قطعا می توانید فالوورهای زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید بدون اینکه در ابتدا فالوورهای زیادی داشته باشید.

اگر قصد دارید برای شروع کارتان فالوور اینستاگرام بخرید بهتر است در ابتدا از فالوور های ایرانی استفاده کنید و به تعداد کمی بخرید. سپس با روش های گفته شده می توانید فالوورهای واقعی زیادی را به پیج اینستاگرام تان جذب کنید.

الان هر کسی می داند که پیجی که مثلا 10 کا فالوور دارد باید حداقل 2 کا لایک برای هر پستش داشته باشد. ولی پیج هایی که فالوور می خرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی افتضاح تر از این حرفا است. همین دلیل کافی است تا اعتبار پیج تان کاهش یابد و افراد زیادی متوجه شوند که پیج شما قابل اعتماد نیست!

پس همانطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به قول معروف خریدنی باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اینستاگرام می شود. متاسفانه کسب و کارهای بزرگی از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگراشان استفاده می کنند ولی نمی دانند در آینده با دستان خود قرار است کسب و کار خود را نابود کنند.

بهترین راه این است که اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد. در این مقاله ایده هایی را با شما در میان می گذارم تا بتوانید دنبال کنندگانی که واقعا عاشق کسب و کار شما هستند را پیدا کنید.

البته اگر قصد دارید از سایت مطمئنی فالوور بخرید در انتهای این مقاله یک سایت مطمئن را برای خرید فالوور اینستاگرام به شما معرفی می کنم. پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

اگر واقعا کسب و کارتان برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام به محبوبیت بالایی برسید روش های واقعی و اصولی افزایش فالوور اینستاگرام را به شما می گویم. ولی اگر در ذهنتان این است که پیجی در اینستاگرام بزنید و صرفا با افزایش فالوورهای آن بخواهید اعتبار بالایی کسب کنید و سپس با گرفتن سفارش تبلیغات کسب درآمد کنید روش هایی که قصد دارم عنوان کنم اصلا به دردتان نمی خورد.

 

1.پروفایل تان را جذاب کنید

قبل از هر چیز بهتر است بدانید پروفایل اینستاگرام شما دقیقا مانند ویترین مغازه است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد مشتری ها را فراری می دهید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر هستند که می زنند.

باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید کنید و در پروفایل تان منتشر کنید. طوری که در نگاه اول کاربران تان مجذوب پروفایل شما شوند و تمایل پیدا کنند تا شما را سریع تر دنبال کنند. پیج های جذاب زیادی وجود دارند که فقط به خاطر جذابیتی که دارند، توسط افراد دنبال می شوند.

البته مهم است که پروفایل تان را با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی عالی تاثیر گذارتر کنید.

رعایت تمام این موارد به جذاب تر شدن پروفایل شما کمک می کند و هر بازدید کننده ای را می تواند مشتاق به پیگیری پیج شما کند.

2.از #هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام دارند. استفاده از هشتگ ها به صورت صحیح می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند.

به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های محبوب خود را پیگیری می کنند. همین باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند. و استفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما می شود.

سعی کنید لیستی از هشتگ های پر طرفدار و به اصطلاح داغ در حوزه کاری خود را پیدا کنید و آن ها را لیست کنید. برای اینکار از جست و جوی خود اینستاگرام استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را در قسمت سرچ بر اساس تگ در اینستاگرام وارد کنید تا به شما نشان دهد چه هشتگ هایی شبیه به هشتگ جست و جو شده شما وجود دارند که عکس های زیادی با آن ها برچسب گذاری شده است.

از تمام آن ها به اندازه در انتشار پست های خود استفاده کنید. به طور طبیعی هر عکسی که با هشتگ مربوط به آن در اینستاگرام پست می کنید باعث می شود 3 نفر شما را دنبال کنند.

 

3.با پیج های هم حوزه خود در تعامل باشید

یکی از سودمند ترین کارهایی که در فعالیت های اینستاگرامی خود می توانید انجام دهید تعامل با پیج های هم حوزه خود است. اگر در اینستاگرام فعال باشید نیازی نیست بگردید تا هم حوزه ای های خود را پیدا کنید. به طور طبیعی با آن ها برخورد می کنید. فقط کافی است با آن ها رابطه برقرار کنید.

سعی کنید پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی با آن ها تبادل داشته باشید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

علاوه بر این زمانی که با پیج هایی که موضوع کاریشان با شما یکی است تعامل داشته باشید شانس این را پیدا خواهید کرد که در لیست Suggestion آن ها قرار بگیرید و این هم باعث می شود فالوور های پیج اینستاگرام شما روز به روز افزایش پیدا کنند.

4.مسابقات اینستاگرامی راه اندازی کنید

برگذاری مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف و همچنین پیج های ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.

مسابقات زیادی با موضوعات مختلف با توجه به حوزه کاری خود می توانید در اینستاگرام راه اندازی کنید. ولی چیزی که مهم است سعی کنید حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید. مثلا از شرکت کنندگان بخواهید 5 نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت کنند و حتما از آن ها بخواهید مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان باید پیج را حتما فالو کنند تا در مسابقه شرکت داده شوید.

همانطور که متوجه شدید مسابقات اینستاگرامی باعث افزایش فالوور سریع پیج تان می شود. پس حتما سعی کنید هر چند وقت یک بار مسابقاتی را در پیج اینستاگرام خود راه اندازی کنید.

 

5.از وب سایت تان برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

اگر وب سایت داشته باشید ایده های خیلی خوبی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان وجود دارد. وب سایتی که هر روز دارای بازدید کنندگان جدیدی است بهترین مکان برای تبلیغ پیج اینستاگرام تان است.

یکی از ایده هایی که می توانید از آن در سایت تان استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام تان در زیر تمام پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید دارید. چون مطمئنا افراد زیادی ممکن است از مقالات شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب می شوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند.

سعی کنید حتما در صفحه درباره ما و تماس با ما سایت تان آدرس اینستاگرام تان را به عنوان یکی از راه های ارتباطی قرار دهید. چرا که این دو صفحه در هر سایتی جزء پر بازدیدترین صفحات سایت محسوب می شوند.

هر از گاهی سعی کنید از طریق خبرنامه ایمیلی سایت تان کاربرانتان را دعوت به فالو کردن پیج اینستاگرام تان کنید. همیشه یک پیشنهاد ویژه و رد نشدنی لازم است تا به دعوت به اقدام شما پاسخ مثبت دهند. پس حتما پیشنهاد ویژه ای برای کاربرانتان در نظر داشته باشید.

شاید خیلی از اعضای سایت شما تا الان اینستاگرام تان را دنبال نکرده اند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های ارسالی تان می توانید اینستاگرام خود را به آن ها به عنوان یکی از راه های ارتباطی معرفی کنید. همچنین در صورت فوروارد شدن ایمیل ها توسط اعضای تان ممکن است افراد بیشتری با اینستاگرام شما آشنا شوند.

 

6.رفتار کاربرانتان را تحلیل کنید

همیشه تحلیل رفتار کاربران باعث بهبود کیفیت کار شما می شود. چه سایت داشته باشید و چه اینستاگرام باید همیشه از کمبود ها و نیازهای کاربرانتان آگاه باشید. به خاطر اینکه با بررسی رفتار کاربرانتان متوجه این می شوید که دقیقا آن ها به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.

اینستاگرام ابزاری به نام Insight را در اختیار پروفایل های تجاری خود قرار داده است که با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید متوجه این شوید که تا چه حدودی محتوایی که تولید می کنید برای کاربرانتان جذاب است یا خیر! تا چه حدی در راستای هدف خود پیش می روید.

در این صورت می توانید محتوای تولیدی خود را بهبود ببخشید و همین باعث می شود در جذب فالوور برای پیج خود هم پیشرفت داشته باشید. البته این مورد شاید به صورت مستقیم روی افزایش فالوور اینستاگرام شما تاثیر نداشته باشد ولی همانطور که قبلا اشاره کردم افرادی شما را دنبال می کنند که از پروفایل شما در نگاه اول خوششان بیاید.

 

7.از تبلیغات آفلاین استفاده کنید

اگر دارای کسب و کار سنتی هستید و از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید حتما برای شما مقدور است که از تبلیغات آفلاین هم برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید روی بروشورهای تبلیغاتی و یا تراکت ها مانور دهید. در این صورت حتما آدرس پیج اینستاگرام خود را در تبلیغات کاغذی خود درج کنید.

همچنین خیلی مهم است که در کارت ویزیت خود به آدرس اینستاگرام خود اشاره کنید. این روزها خیلی ها به جای درج وب سایت روی کارت ویزیت خود اکثرا از آدرس اینستاگرام شان استفاده می کنند.

 

8.پست های چالشی و ویروسی منتشر کنید

یکی از پر تعامل ترین پست ها در شبکه های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام انتشار پست های چالشی است. مسلما در هر حوزه کاری که باشید موضوعات چالشی وجود دارد. سعی کنید پست هایی منتشر کنید تا کاربران را وادار سازد تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شرکت کنند.

یکی از راه های تعامل با کاربران سوال پرسیدن از آن ها است. مثلا پستی در اینستاگرام خود با عنوان “دیجی کالا در روز چقدر درآمد دارد؟” منتشر کنید. می توانید به صورت عکس نوشته این پست را منتشر کنید. مطمئن باشید مردم عاشق نظر دادن در موضوعات چالشی هستند. افراد زیادی در موضوعی که ایجاد کردید شرکت می کنند و ممکن است دوستان دیگر خود را نیز در پست شما منشن کنند.

یا حتی ممکن است پست شما را از طریق دایرکت برای دوستان دیگر خود نیز ارسال کنند. و این باعث می شود پست شما به صورت ویروسی پخش شود. حتما پست هایی که در اکسپلورر اینستاگرام خود بازدید و لایک بالایی دارند را هر از گاهی دیده اید؟

زمانی که پست شما هم دست به دست بچرخد مطمئن باشید مثل ویروس بین کاربران زیادی پخش می شود و لایک بالایی دریافت می کند. همین موضوع هم باعث می شود افراد بیشتر دیگری با پیج شما آشنا شوند.

 

9.از دیگر ابزارها و جوامع مجازی کمک بگیرید

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام این است که از دیگر ابزارهایی که در دست دارید استفاده کنید. مثلا دیگر شبکه های اجتماعی. به عنوان مثال اگر در لینکدین فعال هستید حتما از نفوذی که در لینکدین دارید می توانید برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید.

یا مثلا هنگامی که در پست های وبلاگ ها و وب سایت های دیگر نظر تخصصی خود را قرار می دهید به جای اینکه آدرس وب سایت خود را درج کنید از آدرس پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. مطمئن باشید اگر نظرتان تاثیرگذار باشد افراد زیادی علاقه مند به دنبال کردن شما می شوند.

همچنین زمانی که در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر پستی به عنوان پست مهمان منتشر می کنید حتما در پروفایل خود آدرس اینستاگرام خود را نیز درج کنید.

در تکمیل پروفایل شبکه های اجتماعی خود دقت کنید که حتما آدرس اینستاگرام خود را نیز قرار دهید. گوگل پلاس، فیسبوک و توئیتر شبکه های اجتماعی هستند که می توانید از آن ها برای افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود به خوبی استفاده کنید.

در انتهای فایل های صوتی یا ویدیوهایی که منتشر می کنید حتما به این اشاره کنید که شما را در اینستاگرام دنبال کنند. در بسیاری از مواقع اگر محتوای خوبی ارائه دهید مخاطبان علاقه مند می شوند تا پیگیر کار شما شوند. فایل های صوتی یا ویدیو ها بیشتر طرفدار دارند.

 

10.از ربات اینستاگرام استفاده کنید

یکی از روش های افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. سایت هایی هستند که ربات های اینستاگرامی تحت وب ارائه می کنند. ربات های اینستاگرامی بهترین ابزار برای تعامل با کاربران محسوب می شوند. همانطور که قبلا اشاره کردم فعال بودن در اینستاگرام و تعامل داشتن با افرادی که ممکن است علاقه مند به حوزه کاری شما باشند باعث جذب آن ها به پیج اینستاگرام تان می شود.

ممکن است این کار برای شما سخت باشد ولی ربات اینستاگرامی بهترین ابزار برای این است که به جای شما در اینستاگرام فعالیت کند.

شما می توانید اکانت خود را در ربات اینستاگرام فعال کنید و به جای شما عملیاتی مثل لایک کردن عکس ها، فالو کردن افراد خاص، دایرکت فرستادن به افراد را در اینستاگرام به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

همچنین شما می توانید برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا ربات شما دقیقا کاری که شما می خواهید را انجام دهد. مثلا لایک کردن عکس هایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکس هایی با نقشه خاص و … هر کاری که شما دوست داشته باشید ربات اینستاگرام برای شما انجام می دهد.

و همین باعث می شود افرادی به پیج شما جذب شوند که علاقه مند به موضوع کاری شما هستند. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با ربات های اینستاگرامی به راحتی امکان پذیر است.

11.در پیج های مرتبط تبلیغ کنید

یکی از بهترین روش های برای بالا بردن فالوور واقعی اینستاگرام این است که در پیج های مرتبط با حوزه کاری تان تبلیغ کنید. در این روش ابتدا باید پیج های مرتبط با حوزه کاری تان را از طریق جست و جو بر اساس عنوان کاری یا هشتگ های مرتبط پیدا کنید و بعد از بررسی آن ها و مناسب دیدن وضعیت، برای تبلیغات با آن ها وارد مذاکره شوید.

سعی کنید در پیج های مرتبطی که تا الان تبلیغات زیادی انجام نداده اند تبلیغ کنید. در این صورت تبلیغات شما اثربخش تر خواهد بود.

12.از تگ لوکیشن حتما استفاده کنید

اگر می خواهید پست های شما توسط افراد بیشتری دیده شود پیشنهاد می کنم حتما از تگ لوکیشین استفاده کنید. چون اینستاگرام این قابلیت را دارد که پست های مرتبط را به افرادی که در آن منطقه حضور دارند نشان دهد. این کار به طرز عجیبی باعث افزایش دنبال کنندگان شما در اینستاگرام می شود.

 

13.تولید محتوای مستمر داشته باشید

یکی از مهمترین عوامل رشد پیج های اینستاگرامی تداوم در تولید محتواست. با بررسی تعداد زیادی از پیج های اینستاگرامی که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند به این نتیجه رسیدم که تولید محتوای مستمر باعث افزایش فالوور اینستاگرام در بلند مدت می شود. اینکه به اینستاگرام ثابت کنید فعال هستید و فالوورهاتون همیشه منتظر انتشار محتوای شما هستند بسیار مهم است.

طبق الگوریتم جدید اینستاگرام اگر فعالیت شما در اینستاگرام مستمر باشد تعداد ریچ روزانه شما روز به روز بیشتر می شود و همین باعث می شود پست های شما بیشتر دیده شود. این مسئله به طور مستقیم روی دیده شدن پست های شما در اکسپلور اینستاگرام هم تاثیر گذار است.

سعی کنید حداقل روزانه یک پست در اینستاگرام خود منتشر کنید. تقویم محتوایی داشته باشید و طبق اصولی که خودتان برنامه ریزی کردید پست های متنوع منتشر کنید. البته این قضیه به حوزه فعالیت و رقبای شما نیز مربوط می شود. اما به طور کلی این روزها اکثر پیج های در حال رشد، روزانه حداقل یک پست را منتشر می کنند.

 

14.محتوای سرگرم کننده تولید کنید

خیلی از افرادی که در اینستاگرام حضور دارند به دنبال سرگرم شدن هستند. در هر حوزه ای که فعالیت می کنید میتوانید پست های سرگرم کننده منتشر کنید. در انتشار پست های سرگرم کننده زیاده روی نکنید و سعی کنید از موضوع اصلی کاری تون فاصله نگیرید. اگر بتوانید پست های سرگرم کننده تولید کنید به نحوی که نظر مخاطبان تان را جلب کند مطمئن باشید آن ها نیز تمایل دارند تا پست شما را برای دوستان شان دایرکت کنند. همین موضوع باعث می شود فالوورهای شما به مرور زمان بیشتر شود.

 

15.سوالات چالشی بپرسید

پرسیدن سوالات چالشی هم مسقیما به افزایش فالوورهایتان کمک می کند. در بسیاری از مواقع واکنش مخاطبان تان نسبت به پست های چالشی نسبت به دیگر پست هایتان بیشتر خواهد بود. اگر مثلا از آن ها بپرسید “دوست دارید به 10 سال قبل برگردید یا همین حالا 100 میلیون پول داشته باشید؟” مسلما افراد زیادی نسبت به پست شما واکنش نشان می دهند و نظرشان را برای شما کامنت می کنند.

توجه داشته باشید این نوع پست ها که باعث افزایش تعامل مخاطبان تان با پیچ شما می شود به مرور زمان به بیشتر دیده شدن پست هایتان نیز کمک می کند. سعی کنید از هر 10 پستی که منتشر می کنید حداقل یک پست چالشی بذارید تا تعامل مخاطبان با پیج شما کم نشود!

خاصیت پست های چالشی این است که افراد زیادی مایل هستند تا نظر دوستان دیگرشان هم در مورد پست شما بدانند و همین موضوع باعث می شود پست شما برای افراد زیادی ارسال شود. نکته مهم دقیقا همین است که باید کاری کنید تا دنبال کنندگان تان به شما در رشد پیج تان کمک کنند.

 

16.از الگوریتم اینستاگرام پیروی کنید

باید از الگوریتم اینستاگرام شناخت کافی داشته باشید. باید بدانید الگوریتم اینستاگرام دقیقا چطور کار می کند. مثلا نباید به هیچ وجه از فالوور فیک استفاده کنید. یا نباید بیش از حد از هشتگ های نامرتبط در پست های خود استفاده کنید. یا مثلا نباید کاری کنید که که تعامل کاربران نسبت به پیج شما پایین بیاید. دقیقا همه مواردی که تا اینجا در موردش صحبت کردم رابطه مستقیم با الگوریتم اینستاگرام دارد.

به طور کلی اگر می خواهید با الگوریتم اینستاگرام دوست باشید نباید فعالیت غیر واقعی داشته باشید. نباید قوانین اینستاگرام را زیر پا بگذارید. باید کاملا طبیعی رفتار کنید و فقط برای اثرگذاری و جلب رضایت مخاطبان تان در اینستاگرام فعالیت خود را ادامه دهید.

 

17.انتشار پست در بهترین زمان

اگر می خواهید پست هایتان بیشتر دیده شود و بیشتر لایک بخورد باید بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام را پیدا کنید. کار سختی نیست! کافی است سری به insights اینستاگرام بزنید و میزان فعالیت فالوورها در پیج تان را بررسی کنید. نرخ تعامل کاربران با تعدادی از پست های اخیر خود را بررسی کنید تا متوجه شوید در کدام ساعات از شبانه روز که پست های خود را منتشر می کنید بیشترین تعامل را داشته اید؟ این مسئله به طور جدی روی بیشتر دیده شدن پست های شما تاثیر گذار است.

کاملا واضح است، اگر پست های شما در زمان مناسب منتشر شود بیشتر دیده می شود و در نهایت طبق مواردی که قبلا در موردشان صحبت کردم باعث می شود فالوورهای پیج شما نیز بیشتر شود.

 

18.از یک تم جذاب در پیج خود استفاده کنید

استفاده از گرافیک یا تم جذاب در پیج خود نشان دهنده اهمیت دادن و احترام گذاشتن به مخاطبان تان است. سعی کنید حتما از یک تم جذاب و گرافیک قابل قبول در انتشار پست های خود استفاده کنید. این موضوع هم به طور مستقیم روی افزایش فالوور های پیج شما اثرگذار است. تحقیقات نشان داده پیج هایی که از یک تم خاص یا گرافیک جذاب در پست های خود استفاده می کنند تا 30% شانس بیشتر شدن فالوور های شان را دارند.

همانطور که قبلا هم اشاره کردم باید کاری کنید زمانی که کسی پیج شما را ویزیت می کند در نگاه اول جذب پیج شما شود و سریع دکمه فالو را لمس کند. استفاده از تم جذاب هم یکی از مهمترین دلایل فالو کردن پیج شما توسط مخاطبان در همان لحظه ابتدایی است.

 

19.ثابت کنید ربات نیستید!

طبق صحبت هایی که قبلا در مورد الگوریتم اینستاگرام کردم باید کاری کنید که از دید اینستاگرام یک ربات نباشید! اگر ثابت کنید صرفا یک ربات نیستید مطمئن باشید اینستاگرام به پیج شما اهمیت زیادی می دهد و این یعنی فعالیت تان بیشتر دیده می شود.

منظور از اینکه مثل ربات نباشید یعنی به طور طبیعی با همه تعامل داشته باشید. مثلا همیشه دایرکت ها را کامل جواب بدهید. سعی کنید توی دایرکت ها ویس بفرستید. به دایرکت های کسانی که شما را فالو نکردن حتما جواب بدهید. لایو بذارید و خودتون رو نشان بدهید. از استوری گذاشتن غافل نشوید! کامنت ها را کامل جواب بدهید و صرفا با یک ایموجی خودتان را راحت نکنید! به طور کلی از همه چیز اینستاگرام کامل استفاده کنید تا مشخص شود شما یک ربات نیستید.

 

20.استوری های پرسشی

گذاشتن استوری های پرسشی در اینستاگرام یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است. البته به طور غیر مستقیم! زمانی که شما استوری های پرسشی میذارید این کار باعث افزایش تعامل کاربران با پیج تان می شود. در واقع آن ها را وادار می کنید تا به پرسش شما جواب دهند و این تعامل به مرور زمان باعث می شود استوری های شما جلوتر از بقیه استوری ها قرار بگیرد و همین موجب بیشتر دیده شدن استوری های شما می شود.

اگر در استوری های خود سوالات چالشی هم بپرسید باعث می شود استوری های شما بیشتر پخش شوند و در نهایت بیشتر دیده شوند. مسلما هرچه استوری های شما بیشتر دیده شود فالوورهای شما هم بیشتر خواهند شد.

 

21.استفاده از هشتگ و منشن در استوری

سعی کنید در استوری های خود از هشتگ های مرتبط و منشن کردن افراد استفاده کنید. این کار باعث می شود استوری های شما بیشتر دیده شودند. به عنوان مثال اگر در استوری خود یکی از فعالان حوزه کاری تان را منشن کنید باعث می شود به پیج شما بیاید و شما را فالو کند. اگر فالو کند چون حوزه کاریش مرتبط با کار شماست ممکن است در لیست پیشنهادهای او قرار گیرید و همین موضوع باعث می شود فالوور های شما به مرور زمان افزایش پیدا کند.

 

22.لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ

برگذاری لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ مستقیما باعث بالا رفتن فالوورهای پیج اینستاگرام تان می شود. مردم عاشق یادگیری هستند و اگر شما لایو های آموزشی یا پرسش و پاسخ بذارید مطمئن باشید شما را به افراد زیادی معرفی می کنند. اینستاگرام هم به لایو هایی که تعداد افراد آنلاین در آن زیاد باشند توجه ویژه ای دارد.

اکثرا برای فروش دوره های آموزشی گران قیمت لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ زیادی گذاشته می شود که این کار علاوه بر افزایش فالوور باعث افزایش فروش شما هم خواهد شد.

 

23.انتشار پست های ویدیویی در آپارات و یوتیوب

سعی کنید پست های ویدیویی خود به خصوص ویدیوهای بلندتر که در IGTV اینستاگرام تان منتشر می کنید را برای بیشتر دیده شدن در آپارات و یوتیوب هم منتشر کنید. این کار مستقیما به بالا بردن فالوورهای پیج تان کمک می کند. بهتر است بگویم از هر شبکه ویدیو محور که می شناسید برای آپلود ویدیوهای خود استفاده کنید.

 

24.با فعالان حوزه خود در تعامل باشید

یکی از بهترین روش های افزایش فالوور هدفمند در اینستاگرام تعامل داشتن با فعالان در حوزه کاری تان است. سعی کنید نسبت به پست های آن ها واکنش نشان دهید. پست های شان را لایک کنید و نظر واقعی تان را کامنت کنید. اگر امکانش بود با آن ها لایو های آموزشی بذارید چون این کار باعث تبادل فالوورهای تان می شود.

اینستاگرام هم جدیدا دسته بندی موضوعی را رعایت می کند و پیج های مرتبط به هم را به کاربران نشان می دهد. به همین دلیل برای بیشتر دیده شدنتان بهتر است با فعالان حوزه کاری خود در ارتباط باشید.

 

25.حرفه ای کپشن بنویسید

به نظرم نوشتن کپشن جذاب و گیرا در اینستاگرام یک هنر محسوب می شود. اگر توجه کرده باشید خیلی از پست هایی که تعامل بیشتری در اینستاگرام دارند کپشن های تاثیر گذاری دارند. با توجه به پست هایی که منتشر می کنید سعی کنید از کپشن خوب و مرتبط با آن استفاده کنید. کپشن گذاشتن روی پست ها یکی از دلایل مهمی است که کاربر را درگیر پست تان می کند و این زمان توقف روی پست ها قطعا به نفع شماست. اینستاگرام هم مطمئن می شود پست هایی که منتشر می کنید برای مخاطبانتان مفید بوده است.

 

26.از قانون تعامل 20 دقیقه ای استفاده کنید

قانون تعامل 20 دقیقه ای به مرور زمان باعث افزایش فالوور پیج تان می شود. طبق این قانون قبل از انتشار پست جدیدتان 20 دقیقه از زمان خود را به تعامل با دیگران اختصاص بدهید. پست های آن ها را لایک کنید و برایشان کامنت بذارید. این کار باعث می شود زمانی که پست جدیدتان را منتشر می کنید بلافاصله به پیج شما بیایند و در مقابل کاری که شما انجام داده اید پست شما را لایک کنند. این کار به مرور زمان تبدیل به یک تعامل واقعی می شود و کم کم فالوورهای شما زیاد و پست های شما بیشتر دیده می شوند.

 

27.بیش از حد پست ارسال نکنید

درست است که قبلا به این اشاره کردم باید حتما توی اینستاگرام فعال باشید اما این به معنی این نیست که بدون برنامه ریزی پست ارسال کنید. بسیاری از فالوورهای شما با دیدن پست های شما تصمیم میگیرند در ادامه همراه شما باشند یا خیر! اگر بیش از حد پست ارسال کنید آن ها را مجبور می کنید تا دیگر شما را دنبال نکنند. باید سعی کنید عدد ارسال پست در روز خود را در بیاورید. این کار با آزمون خطا امکان پذیر است. چون برای پیج های مختلف متغیر است.

به نظرم شروع با ارسال دو پست در روز با فاصله زمانی چند ساعته از هم استراتژی خوبی باشه. وقتی اکانت شما رشد کرد و فالوورهای بیشتری جذب کردید می ‌توانید تعداد پست‌ هایتان را کم کم افزایش دهید. من یک فرمولی را برای محاسبه تعداد پست های روزانه ساختم که می توانید از آن استفاده کنید. مثلا پیج های 1000 فالووری بهتر است 1 تا 2 پست در روز ارسال کنند. یا پیج هایی که تا 10 هزار فالوور دارند بهتر است دو الی سه پست در روز ارسال کنند. و همینطور برای پیج هایی با فالوور های بیشتر تعداد پست های روزانه بیشتر باید شود.

 

28.دوستان یا فعالان حوزه خود را تگ کنید

یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از تگ کردن دیگران در پست هایی که منتشر می کنید است. زمانی که شما دوستان خود را در پست ها تگ می ‌کنید، در اصل شما این پست را به پروفایل آن‌ ها نیز اضافه می‌ کنید و در بخش پست های تگ شده آن‌ ها قرار می‌ دهید. این باعث می ‌شود دوستان آن ‌ها نیز پستی که منتشر کرده ‌اید را ببینند و همین موضوع باعث افزایش دنبال کنندگان شما در اینستاگرام شود.

حال تصور کنید اگر فعالان در حوزه کاری خود را در پست های خود تگ کنید چه اتفاقی می افتد؟ مسلما فالوور های هدفمندتری جذب خواهید کرد.

 

29.اسپانسر مسابقات اینستاگرامی شوید

یکی از راه های دیگر برای افزایش دنبال کنندگان خود در اینستاگرام این است که برای مسابقات اینستاگرامی اسپانسر شوید. معمولا اسپانسر ها در مسابقات اینستاگرامی نقش مهمی دارند و قرار است جوایز برندگان مسابقه را بدهند. در قبالش هم پیج اسپانسر مسابقه هم جزء پیج هایی است که باید توسط شرکت کنندگان فالو شود! به همین دلیل اگر اسپانسر مسابقه شوید مطمئن باشید تعداد فالوورهای زیادی را می توانید جذب کنید.

دیدوگرام یکی از سایت هایی است مسابقات زیادی در اینستاگرام برگذار می کند و شما می توانید برای اسپانسر شدن در مسابقات اینستاگرام با دیدوگرام وارد مذاکره شوید. البته اسپانسر شدن در مسابقات اینستاگرام معمولا هزینه زیادی دارد و این روش به هر کسی پیشنهاد نمی شود!

جمع بندی و نکات پایانی

امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید. امیدوارم روش هایی که برای افزایش فالوور اینستاگرام به شما معرفی کردم واقعا به دردتان خرده باشد. فراموش نکنید اگر می خواهید به صورت هدفمند از اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی و برندسازی استفاده کنید باید به فکر جمع آوری فالوور های واقعی که علاقه مند به کسب و کارتان هستند باشید. پیشنهاد می کنم هرگز به خرید فالوور های فیک و غیر واقعی برای اکانت اینستاگرام خود حتی فکر هم نکنید.

منبع:همیاروب

 

  انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 250

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما