دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب پله پله تا اوج اثر زيگ زيگلار (نسخه pdf)


دانلود کتاب پله پله تا اوج اثر  زيگ زيگلار (نسخه pdf)

برای رسیدن به قله باید تلاش کرد. سختی‌ها و دشواری‌های مسیر را به جان خرید و به پیروزی یعنی یه فتح قله رسید. این رمز پیروزی افرادی است که با افکار و عقاید و نگرش خود بر مشکلات زندگی پیروز می‌شوند. برای رسیدن به اوج باید با هدف و انگیزه مسیر درست را پیش گرفت. زیگ زیگلار سخنران انگیزشی در کتاب پله‌پله تا اوج به خوانندگان می‌آموزد که چطور با پی‌ریزی پایه‌های موفقیت با اوج کامیابی دست پیدا کنند. زیگ‌ زیگلار که‌ غول‌ انگیزش‌ در امریکاست‌،یکی‌ از مولفان‌ عصر حاضر است‌ که‌ کتاب‌هایش‌ جزو پرفروش‌ترین‌ کتاب‌هاست‌ روش‌ زیگلار برای‌ دستیابی‌ به‌ موفقیت‌ بر ستون‌های‌ شرافت‌،قابلیت‌، ایمان‌، وفاداری‌ و صداقت‌ استوارشده‌ است‌.این‌ کتاب‌ با این‌ امید، اعتقاد و اطمینان‌ نوشته‌شده‌ که‌ اگر روزانه‌ دقایقی‌ را با افکار مثبت‌ بگذرانیم‌، سر حالی‌ لازم‌ را برای‌ کسب‌ موفقیت‌ به‌ دست‌ خواهیم‌ آورد. کتاب پله پله تا اوج کتابیست که نه تنها برای بهتر شدن وضع روحی شما نوشته شده است بله می خواهد به شما کمک کند تا بخشنده خوبی باشید، کتاب از نویسنده می خواهد هر نکته ای را از این کتاب آموختید با افراد خانواده و همکاران خود نیز در میان بگذارید. نویسنده معتقد است که برای رهایی از احساس ناخوشی می توانید با خواندن این کتاب که با امید ، اعتماد و اطمینان نوشته شده است، خود را به سوی زندگی بهتر و کسب موفقیت در زندگی سوق دهید.

بخشی از کتاب پله پله تا اوج

بخش کوتاهی از کتاب PDF پله پله تا اوج اثر زیگ زیگلار:

ترس همیشه وجود دارد. راه حل ترس، حذف آن نیست، بلکه غلبه کردن بر آن است، این عقیده پیتر ویدمار است.

او در لس آنجلس بزرگ شده و عاشق ورزش است، اما به دلیل قد کوتاهش از رفتن به تیم های ورزشی میترسید چراکه فکر میکرد توسط دیگران مورد تمسخر واقع میشود.
او میگوید: (وارد تیم ورزشی شدن برایم مشکل بود، من موجب شرمساری بودم.)

وقتی که پیتر یازده ساله بود، تصمیم گرفت به ژیمناستیک برود. او تحت تأثیر اولگا کوربوت و نادیا کومانچی، در مدرسه و دانشکده ای از دانشگاه کالیفرنیا که از آن بورس گرفته بود به تمرینات ژیمناستیک پرداخت. پیتر ویدمار در حال حاضر امریکایی رده بالا در رقابتهای جهانی ژیمناستیک است.

پیتر ویدمار بیست و یک سال و یک متر و شصت و پنج سانتیمتر قد دارد. مربی پیتر، اخیرا جمله ای را در مجله پی پل درباره پیتر گفته است.

مربی پیتر گفته است: (چیزی که در مورد پیتر مطرح است، استعداد فوق العاده نیست. من شاگردانی داشته ام که از لحاظ بدنی استعداد بیشتری داشتند، اطلاعات جنبشی و قدرت بدنی آنها بالا بود و بدن نرمی داشتند. اما پیتر از همه آنها پیشی گرفت زیرا عزم او فوق العاده بود.)


پیتر در کارش چنان مصمم بود که مربی اش می گوید، او چهار سال روی یک حرکت مشکل تمرین کرد تا اینکه آن را با موفقیت اجرا کرد. من یقین دارم که اگر شما نیز با عزمی چون عزم پیتر به دنبال هدفهای خود بروید، موفق خواهید شد.

اطلاعاتی درباره کتاب PDF پله پله تا اوج

  • نویسنده: زیگ زیگلار
  • تهیه شده در سایت قدرت درون
  • تعداد صفحات: 262 صفحه

مرور فصل‌های کتاب پله پله تا اوج

کتاب پله پله تا اوج، هفت راهکار را برای پیشرفت و موفقیت فردی ارائه می‌دهد. زیگلار در هر قسمت با تکیه بر گام‌های عملی و مثال‌های منحصر به فرد دری از تجربیات واقعی را به روی خوانندگان باز می‌کند.

نگرش: در واقعیت، این ماییم که سرنوشت خود را می‌سازیم. هرچیزی که آرامش ما را بر هم بزند خوب یا بد همه ناشی از وضعیت عاطفی ماست. نگرش چیزی نیست که وابسته به شرایط بیرونی باشد بلکه از درون انسان بزرگ می‌شود، تغییر می‌کند و اصلاح پیدا می‌کند. برای موفقیت کافی است به جای نگرانی درباره‌ی دست‌آوردهای دیگران، با نگرشی مثبت بر روی اهداف خود متمرکز شویم.

انتخاب: افسردگی شانس انسان را برای به دست آوردن نتایج مطلوب کاهش می‌دهد. طغیان‌های عاطفی و درگیری‌های جسمی بزرگترین دشمن افراد در مواقع انتخاب شغل، شریک زندگی و غیره است. اگرچه غم و اندوه و افسردگی یکسان نیستند، اما نوسانات خلقی به طرز خطرناکی توانایی فرد را برای برقراری ارتباط صحیح کاهش می‌دهد.

با این سه روش بر خُلق خود مسلط شوید:

آدم‌ها را ببخشید.کینه‌ها را دور بریزید

به زندگی خود نظم دهید و امورات خود را ساماندهی کنید

به دیگران کمک کنید - سعی کنید خودخواه نباشید

جرات: بیش‌تر افراد زمانی که تحت فشار و بحران هستند تمایل به تسلیم شدن دارند. سعی کنید روح مبارز خود را پرورش دهید و برای رسیدن به خواسته‌تان اشتیاق نشان دهید. رسیدن به چنین نگرشی ساده نیست، باید آمادگی لازم را برای قدم برداشتن و جرئت پیدا کردن برداشت.

هدف‌ها: هیچ یک از موارد گفته شده بدون داشتن هدف قابل دستیابی نیست. هدف‌های خود را مشخص کنید و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

چگونه: با بهره گیری از پتانسیل‌های خود از هر موقعیتی استفاده کنید. از فرصت‌های جدید نترسید، شک و تردید را در آغوش بگیرید و بدون ترس راه بروید. اول و مهمتر از همه این است که شما باید پذیرای ایده‌های جدید باشید، قبل از اینکه ذهن شما چنین دیدگاه‌هایی را بپذیرد خود شما به تغییر رفتارتان مشتاق باشد.

عشق: «هرکجا عشق است، خدا نیز هست». هیچ‌چیز نمی‌تواند به اندازه توانایی عشق‌ورزی، دوستی و درک متقابل قدرتمند باشد. همدلی و شکرگزاری خود را نشان دهید. این کار به شما انرژی و انگیزه برای ادامه و پیروی از رویاهایتان را می‌دهد.

پشتکار: بعضی از مردم با این تفکر که داشتن دانش برای موفقیت مهم‌تر است گمراه می‌شوند. در حقیقت، قدرت واقعی از عزم و اراده‌ی درست حاصل می‌شود. «با تمرکز حواس، سخت کار کردن و تلاش متمرکز یافته، در زندگی به هرچه بخواهید می‌رسید».

به گفته‌ی نویسنده‌ی کتاب بعد از خواندن هر بخش و عمل کردن به راهکارها و مراحل گفته شده به زودی در اوج خواهید بود.

درباره زیگ زیگلار؛ نویسنده کتاب پله پله تا اوج

زیگ زیگلار zig ziglar سخنران و مشاور اقتصادی مشهور آمریکایی متولد سال 1926 در آلاباما بود. نام واقعی او «هیلاری هینتون زیگلر» بود اما او نام مستعار زیگ زیگلار را برای خود انتخاب کرد. زیگلار در ایالت می‌سی‌سی‌پی در شهر جکسون به کالج رفت و در دانشگاه کارولینای جنوبی تحصیل کرد.

زیگ زیگلار کار خود را با فروشندگی ظروف آشپزخانه شروع کرد و بعد در کار خود پیشرفت کرد و سال‌ها به عنوان فروشنده و مدیر ارشد فروش در شرکت‌های بزرگ از جمله چند شرکت معتبر خودروسازی فعالیت کرد. او به قدری در کار خود موفق شد که کم‌کم به نویسندگی و سخنرانی انگیزشی روی آورد و در نهایت به عنوان یک سخنران مطرح در آمریکا شناخته شد.

زیگلار در دهه‌ی 1970 کار خود را کنار گذاشت و با توانایی کلامی که داشت تصمیم گرفت با سخنرانی‌ها و کتاب‌هایش راهکارها و استراتژی‌های موثر در موفقیت را به افراد آموزش دهد. هزاران نفر در سراسر دنیا با سخنان انگیزشی او در حوزه‌ی اقتصاد و موفقیت در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود به کامیابی رسیده‌اند.

از آن زمان نام زیگ زیگلار به عنوان مردی که الهام‌بخش و انگیزه‌دهنده برای پیشرفت بود سر زبان‌ها افتاد و تا امروز رسانه‌ها و نشریات معروفی مثل «نیویورک تایمز»، «واشنگتن پست»، «فورچون»، «موفقیت»، «دالاس نیوز» و «اسکوئر» بارها سخنان زیگلر را منتشر و توصیه کرده‌اند.

در سال 1975 انتشارات کوچکی در آمریکا به نام «پلیکان» اولین کتاب زیگلار «شما را در اوج می‌بینم» که در حوزه‌ی خودیاری است را منتشر کرد. این کتاب بیش‌از ۲۵۰ هزار نسخه فروش کرد و تا امروز به چندین زبان ترجمه شد.

در سال 2001، زیگ زیگلار جایزه بوفالوی نقره‌ای را از سازمان جوانان آمریکا دریافت کرد. این جایزه بالاترین جایزه در ایالات متحده برای خدمت‌رسانی به جوانان است. در همان سال انجمن سخنرانان ملی آمریکا جایزه‌ی معتبر خود را به پاس دستاوردها و کسب اعتبار در حوزه‌ی سخنرانی به زیگ زیگلار اعطا کرد.

از سال 1975 تا سال 2012 بیش‌از بیست عنوان کتاب، فایل صوتی، و ویدیوهای سخنرانی از زیگ زیگلار در حوزه‌ی موفقیت فردی، اجتماعی و غیره منتشر شده است که هر کدام دربرگیرنده‌ی پندهای مهم اخلاقی و تجاری است.

پله‌پله تا اوج، «10 قانون موفقیت»، «توصیه‌های جادویی برای موفقیت»، «بهتر از خوب»، «ایجاد انگیزه خرید در مشتری» و «رازهایی برای جذب مشتریان جدید» از جمله کتاب‌های ترجمه شده از زیگلار در ایران هستند.

زیگلار در سال 2010 خودش را بازنشست کرد و مدیریت شرکت خود را به پسرش واگذار کرد. در سال 2012 بعد از نزدیک به 40 سال سخنرانی و فعالیت مستمر، زیگلار بر اثر بیماری از دنیا رفت. حتی پس از مرگش، همچنان روش زندگی این مرد موفق برای بسیاری از افراد در سراسر جهان الهام‌بخش است و سخنان او بر قلب و ذهن‌ها تاثیر گذار است.


مبلغ واقعی 22,000 تومان    48% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,440 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 4810

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما