دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر


دانلود کتاب صوتی سبز : هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر

کتاب صوتی کتاب سبز: هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها اثر جفری گیتومر، راه‌های بهتر ارتباط برقرار کردن با دیگران، فن بیان، اصول سخنرانی و هنر گویندگی را به شما یاد می‌دهد.

هر فردی با شنیدن کتاب صوتی کتاب سبز (green book of getting your way)، قدرت نهفته در هنر متقاعد کردن دیگران را می‌شناسد. کتاب سبز به شما نشان می‌دهد چگونه خودتان را باور داشته باشید، چگونه اصول و روش‌های متقاعد کردن دیگران را بهتر بشناسید و با بهره گرفتن از آن‌ها به خواسته‌هایتان برسید، این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه خودتان را برای رسیدن به خواسته‌هایتان آماده کنید، چگونه در جمع صحبت کنید، چگونه با نوشته‌‌هایتان دیگران را متقاعد نمایید و چگونه تا آخرین لحظه برای رسیدن به خواسته‌هایتان پایداری کنید، چگونه عنصر شیوایی بیان و چاشنی شوخ ‌طبعی را به کل این فرآیند اضافه کنید تا به نتیجه دلخواهتان دست یابید.

این کتاب صوتی به شما می‌آموزد چطور با دیگران همساز شوید نه آنکه ساز مخالف بزنید، قدرت جلب کردن توجه دیگران را به منظور رسیدن به خواسته‌‌هایتان برایتان آشکار می‌کند و در یک کلام، به شما یاد می‌دهد چگونه برنده‌‌ای باشید که همیشه در آرزوی آن بوده‌اید.

جفری گیتومر (Jeffrey H Gitomer)، یکی از نویسندگان و سخنرانان معروف تکنیک‌های فروش است. وی در ۱۵ سال گذشته به طور میانگین سالانه بیش از ۱۰۰ کنفرانس در کشورهای مختلف آمریکایی، اروپایی، آسیایی و آفریقایی برگزار کرده است. یکی از کتاب‌های معروف وی کتاب مقدس فروش است که در سال ۲۰۰۳ نوشته شده است. این کتاب به زبان‌های مختلف ترجمه شده و در آن از تکنیک‌های نوین فروشندگی صحبت شده است.

هر کسی با خواندن این کتاب قدرت نهفته در هنر متقاعد کردن دیگران را خواهد شناخت. این کتاب سبز به تو نشان می‌دهد چطور خودت را باور داشته باشی، چطور اصول و روش‌های متقاعد کردن دیگران را بشناسی و با بهره گرفتن از آنها به خواسته‌هایت برسی. این کتاب به تو یاد می‌دهد چطور خودت را برای رسیدن به خواسته‌هایت آماده کنی، چطور در جمع صحبت کنی، چطور با نوشته‌هایت دیگران را متقاعد کنی، چطور تا آخرین لحظه برای رسیدن به خواسته‌ات پایداری کنی و چطور عنصر شیوایی بیان و چاشنی شوخ‌طبعی را به کل این فرایند اضافه کنی تا به نتیجه دلخواهت دست یابی. این کتاب به تو می‌آموزد چطور با دیگران همساز شوی، نه آنکه ساز مخالف بزنی، قدرت جلب کردن توجه دیگران را به منظور رسیدن به خواسته‌هایت برایت آشکار می‌کند، و در یک کلام، به تو یاد می‌دهد چطور برنده‌ای باشی که همیشه در آرزوی آن بوده‌ای.

تعداد فایل : 70

فرمت : mp3

مدت زمان : 5 ساعت 29 دقیقه


مبلغ واقعی 47,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 35,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 222

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما