دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

کتاب صوتی آدم های سمی : چگونه نقش افراد سمی را در زندگی تان شناسایی، کنترل و خنثی کنید اثرلیلیان گلاس


کتاب صوتی آدم های سمی : چگونه نقش افراد سمی را در زندگی تان شناسایی، کنترل و خنثی کنید اثرلیلیان گلاس

معرفی کتاب صوتی آدم‌های سمی:

ده روش برای مقابله با آدم‌هایی که زندگی‌تان را نابود می‌کنند

حتی اگر خود را در خانه حبس کنید، باز هم از آسیب انسان‌های سمی در امان نخواهید بود! لیلیان گلاس در کتاب صوتی آدم‌های سمی به شما می‌آموزد که با افراد غرغرو، بداخلاق یا ناسازگاری که در اطرافتان وجود دارند، چطور مقابله کنید و در عین حال، کمترین آسیب اجتماعی را متحمل شوید. اگر شما هم از برخورد با آدم‌های سمی به ستوه آمده‌اید، لازم است که دست‌کم یکبار شنیدن این کتاب را تجربه کنید.

کتاب آدم‌های سمی نوشته‌ی لیلیان گلاس به حضور آدم‌هایی در زندگی می‌پردازد که در نبود آن‌ها شرایط بهتر رقم می‌خورد ولی بنا به شرایطی این افراد در سراسر زندگی همه‌ی ما حضور دارند. او به این آدم‌ها، سمی (toxic) می‌گوید زیرا از دیدن پیشرفت و موفقیت در زندگی سایرین خوشحال نمی‌شوند و تلاش می‌کنند تا بقیه را از رسیدن به موفقیت بازدارند. این افراد با زدن حرفایی گستاخانه و رفتاری دو رو روح ما را خدشه‌دار می‌کنند و به زندگی ما به طور مستقیم یا غیرمستقیم آسیب می‌زنند. گاهی این افراد با تاثیر منفی خود در زندگی نزدیکانشان سبب شده‌اند افراد به انواع بیماری‌های روحی و جسمی دچار شوند. لیلیان گلاس در این باره می‌گوید: «من در طی سال‌ها کار حرفه‌ای به عنوان متخصص گفتاردرمانی، مشاور روابط بین فردی و رفتار درمانگر، به وضوح تاثیر شگرف کلمات را در انسان دیده و تجربه کرده‌ام. من از نزدیک شاهد پیامدهای مخرب رفتارهای زشت و گفتار ناروا و نابجای افراد نادان یا سمی در زندگی افراد بوده‌ام و دیده‌ام زمانی که مورد هدف تیرهای زهرآگین این آدم‌ها قرار می‌گیریم تا چه حد می‌توانیم شکننده و آسیب‌پذیر باشیم.»

خلاصه کتاب آدم های سمی

لیلیان گلاس در کتاب صوتی آدم‌های سمی ۳۰ مورد از ویژگی‌های رفتاری این افراد را با عنوان وحشت‌های سمی معرفی کرده است. صفت‌های زشتی همچون فرصت‌طلب، کنترل‌گر، خودشیفتگی، تحریک‌پذیر، همه‌‌چیزدان، دروغگو و ... .

نکته حائز اهمیت درباره افراد منفی‌باف این است که برخوردهای سمی‌شان برای همه مشکل‌ساز نیست. تحمل بعضی از آن‌ها می‌تواند فقط برای شما دشوار باشد و در برابر دیگران موضوعی بی‌اهمیت جلوه کند. به همین دلیل باید گفت درک ساختار فکری این افراد آسان نیست.

دکتر گلاس به مخاطب کمک می‌کند تا شخصیت‌های مخرب را بشناسد و با آن‌ها مقابله کند. او روش‌های مقابله با این افراد را به ۱۰ گروه تقسیم کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان شوخ‌طبعی، مقابله مستقیم، سوال و جواب مسالمت‌آمیز، عشق و مهربانی و... را نام برد.

همه‌ی ما آدم‌ها تا حدودی سمی هستیم؛ مطالعه اثر لیلیان گلاس رفتارهای سمی خودمان را نیز نمایان می‌کند. در صورتی که این برخوردهای مخرب را بشناسیم و سعی در کنترل آن‌ها داشته باشیم، می‌توانیم روابط خود را روز به روز بهبود بخشیم.

جملاتی از کتاب آدم های سمی

خلق‌وخوی سمی مسری است

آیا تاکنون برای شما پیش آمده که بدخلق باشید ولی ندانید چرا؟ شاید دلیلش بودن در کنار فردی سمی باشد. افرادی که حساس هستند، به‌طور ناخودآگاه صدا، حالات بدنی، و حالات چهرهٔ فرد سمی را به خود می‌گیرند و به‌دنبال آن نیز بخشی از خصوصیات رفتاری او را نیز تقلید می‌کنند.

زمانی را به یاد بیاورید که مادرتان به شما می‌گفت اگر جانوری را به درون خانه بیاورید، از او کک ـــ نوعی حشرهٔ بسیار ریز که در پوست و موی حیوانات لانه می‌گزیند ـــ می‌گیرید؟ باید بگوییم چنین چیزی در مورد سرایت خلق‌وخوی افراد نیز صدق می‌کند. اگر شما همواره در کنار فردی که دارای خلق‌وخوی منفی است به سر ببرید، سرانجام خلق‌وخوی او را می‌گیرید. حتی ممکن است شما خود باعث سرایت این خلق‌وخوی منفی به دیگران شوید و روحیهٔ آنها را خراب کنید. برای روشن‌تر شدن این مورد اجازه دهید آنچه را برای الکس و برادرش والت اتفاق افتاد برای‌تان بیان کنم.

والت که زمانی فردی موفق بود ورشکسته شد و همسرش او را ترک کرد. او که تا آن زمان در نیویورک زندگی می‌کرد، تصمیم گرفت به کالیفرنیا برود و در آنجا با برادرش الکس زندگی کند، تا زمانی که بتواند کمر راست کند. والت نه‌تنها همهٔ اسباب و وسایلش را با خود به منزل برادرش الکس آورد بلکه تمام انرژی منفی و خلق ناخوش خود را نیز به آنجا منتقل کرد.

برادر والت، الکس، برایم می‌گفت: «از زمانی که او به منزل ما آمده همه‌چیز به هم ریخته است. اکنون من هم دچار بدخلقی و بداخلاقی شده‌ام و دائم با همسرم دعوا می‌کنم. احساس می‌کنم بی‌قرار و ناخشنودم. احساس افسردگی می‌کنم. اکنون توش و توان سابقم را که بسیار بالا بود از دست داده‌ام. احساس خستگی و خشم می‌کنم. خوابم دچار مشکل شده و دچار پرخوری شده‌ام، به‌طوری که ده کیلوگرم وزن اضافه کرده‌ام؛ و همهٔ اینها در عرض همین دو ماهی که برادرم والت با ما زندگی می‌کند اتفاق افتاده است.»

فهرست کتاب صوتی آدم های سمی :

  • فصل اول: آیا در زندگی شما هم آدمی سمی وجود دارد؟
  • فصل دوم: رفتارهای سمی
  • فصل سوم: آنچه باعث می‌شود آدم‌های سمی چنین رفتاری داشته باشند
  • فصل چهارم: آدم‌های سمی زندگی خود را تشخیص دهید - بخش اول
  • فصل چهارم: آدم‌های سمی زندگی خود را تشخیص دهید - بخش دوم
  • فصل پنجم: سی نوع آدم سمی - بخش اول
  • فصل پنجم: سی نوع آدم سمی - بخش دوم
  • فصل پنجم: سی نوع آدم سمی - بخش سوم
  • فصل پنجم: سی نوع آدم سمی - بخش چهارم
  • فصل ششم: روش‌های مقابله با آدم‌های سمی - بخش اول
  • فصل ششم: روش‌های مقابله با آدم‌های سمی - بخش دوم
  • فصل هفتم: روش‌های مقابله با آدم‌های سمی خاص حاضر در زندگی‌تان - بخش اول
  • فصل هفتم: روش‌های مقابله با آدم‌های سمی خاص حاضر در زندگی‌تان - بخش دوم
  • فصل هشتم: انتخاب روش مقابله براساس نقشی که آدم سمی در زندگی شما دارد - بخش اول
  • فصل هشتم: انتخاب روش مقابله براساس نقشی که آدم سمی در زندگی شما دارد - بخش دوم
  • فصل نهم: مقابله با خشم و آسیب‌های ناشی از رابطه‌ای سمی
  • فصل دهم: علائم ظاهری افراد سمی
  • فصل یازدهم: بهبود رابطه با آدم‌های سمی
  • فصل دوازدهم: دنبال زندگی خودتان بروید
  • بیایید همه برنده باشیم

تعداد فایل : 21 

فرمت فایل : mp3

زمان کتاب صوتی : 12 ساعت 26 دقیقه 


مبلغ واقعی 60,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 48,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 104

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما