دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

کتاب صوتی زندگی خودرا دوباره بیافرینید اثر جفری ای. یانگ (جامع و کامل )


کتاب صوتی زندگی خودرا دوباره بیافرینید اثر جفری ای. یانگ (جامع و کامل )

فرمت فایل ها:mp3

تعداد فایل های صوتی این کتاب صوتی:37 تا فایل  

تعداد فصل ها:17 فصل

کیفیت صدای فایل : کیفیت بالا

حجم فایل دانلودی :295MB

 

 

معرفی کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید

کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید نوشته‌ی جِفری ای. یانگ، کتابی درباره‌ی شناخت اختلالات شخصیتی است و راهکارهایی برای نجات از وضعیتی که در آن گرفتار شده‌ایم، دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید

جفری ای. یانگ، که بنیان‌گذار طرحواره درمانی است، در کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید به ما راهکارهای بی‌نظیری ارائه می‌کند تا بتوانیم زندگی خودمان را تغییر دهیم. در حقیقت بسیاری از مشکلاتی که در طول روز با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم، بر اثر الگوهای رفتاری غلطی هستند که در طول سال‌ها در وجود ما شکل گرفته‌اند. این الگوها مانند تله‌هایی کار می‌کنند که ما را در نقاط حساس زندگی در دام می‌اندازند و اجازه‌ی پیشرفت، بالا بردن سطح و کیفیت زندگی و ... را به ما نمی‌دهند. اما چه راهکاری برای شناخت الگوها وجود دارد؟

دکتر جفری ای. یانگ در کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید به ما روشی برای شناخت این الگوها تکرار شونده ارائه می‌کند و تله‌ها را نیز به ما می‌شناساند. این تکنیک‌ها به ما کمک می‌کنند تا در سخت‌ترین شرایط هم بتوانیم راهی برای تغییر وضعیتمان پیدا کنیم.

خلاصه‌ کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

آیا مدام به سمت رابطه با افرادی کشیده می‌شوید که با شما سرد برخورد می‌کنند؟ آیا حس‌ می‌کنید که نزدیک‌ترین افراد به شما، به اندازه کافی به شما اهمیت نمی‌دهند یا درکتان نمی‌کنند؟ آیا حس می‌کنید که ذاتا فردی دچار کمبود هستید که هیچکس نمی‌تواند شما را بپذیرد یا دوست داشته بدارد؟ آیا از آنجا که نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می‌دهید، هرگز به آنچه که می‌خواهید نمی‌رسید؟ آیا هرگز نمی‌دانید که نیازهای شما حقیقتا چه هستند؟ آیا حس می‌کنید اتفاق بدی رخ می‌دهد که باعث می‌شود زخمی معمولی ترسی سهمگین در شما به وجود می‌آورد؟ فارغ از هر اندازه تحسین عمومی و تایید اجتماعی که از دیگران دریافت می‌کنید، آیا همچنان احساس نارضایتی، ناکامی و حق نشناسی می‌کنید؟

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید به قلم جفری. ای‌. یانگ و جانت ای. کلوسکو با سوالات بالا آغاز می‌شود و از آن‌ها به عنوان تله یاد می‌کند. در کتاب با 11 تله رایج در زندگی که ریشه بسیاری از مشکلات عاطفی و کاری ما هستند آشنا می‌شویم. تله زندگی: «الگویی است که از کودکی آغاز و تاثیرات آن در تمام طول زندگی منعکس می‌شود.». الگو‌ها با خانواده به عنوان آغازگر شکل دهی شخصیت کودک آغاز می‌شوند. بعد از آن تمام آسیب‌هایی که هرکس در کودکی خود می‌بیند جزیی از شخصیت او می‌شود. متاسفانه این تله‌های زندگی هستند که مشخص می‌کنند ما چطور فکر کنیم، احساس کنیم، عمل کنیم و عملکرد و احساسمان را منتقل کنیم. آن‌ها باعث بروز احساساتی مثل خشم، ناراحتی و اضطراب می‌شوند و به همین دلیل است که بعضی افراد در موقعیتی که انگار همه‌چیز دارند باز هم لذت زندگی را نمی‌چشند و نسبت به موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اند باوری ندارند.جفري يانگ به عنوان بنیانگذار طرحواره‌ی درمانی (Schema Teraphy) به همراه همکارش ژانت كلوسكو در این کتاب آموزش می‌دهند که چگونه می‌شود تله‌های زندگی را، همین‌طور که در زندگی نمایان می‌شوند، دنبال کرد و چگونه تا زمانی‌که این الگو‌های غلط از زندگی محو نشد‌ه‌اند، با آن‌ها مقابله کرد.

تله‌ها از نظر جفری یانگ، «الگوهای دشوار و تکرارشونده‌ای هستند که از کودکی آغاز شده و تأثیرات آن‌ها در طول زندگی ما ادامه پیدا می‌کند و منعکس می‌شود.»

  • آیا مدام به سمت رابطه با افرادی کشیده می‌شوید که با شما سرد برخورد می‌کنند؟
  • آیا حس می‌کنید که نزدیک‌ترین افراد به شما به اندازه‌ی کافی به شما اهمیت نمی‌دهند یا درک‌تان نمی‌کنند؟
  • آیا حس می‌کنید که ذاتاً فردی دچار کمبود هستید که هیچ‌کس نمی‌تواند شما را بپذیرد یا دوست بدارد؟
  • آیا از آن‌جا که نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می‌دهید، به آن‌چه که می‌خواهید نمی‌رسید؟ یا واقعاً نمی‌دانید نیازهای شما چه هستند؟
  • فارغ از هر اندازه تحسین عمومی و تأیید اجتماعی که از دیگران دریافت می‌کنید، آیا هم‌چنان احساس نارضایتی، ناکامی و حق‌نشناسی دارید؟

تله‌ها به بخشی از مدل ذهنی ما تبدیل می‌شوند و ما از آن‌ها برای درک و تفسیر واقعیت و انتخاب پاسخ‌ها و عکس‌العمل‌های خود بهره می‌گیریم.

بنابراین تله‌ها عملاً بر «چگونگی اندیشیدن، احساسات و اعمال ما» تأثیر می‌گذارند.

یانگ و کلوسکو در این کتاب می‌کوشند به مخاطب خود کمک کنند تا این نوع الگوهای تلخ، سخت، مخرب و تکرارشونده را در زندگی خود کمرنگ کرده و نهایتاً حذف کند.

آن‌ها به عنوان روان‌درمان‌گرهایی مجرّب، به نتیجه رسیده‌اند که بخش عمده‌ی مشکلات مراجعان‌شان را می‌توانند در قالب یازده تله خلاصه کنند:

  • تله ترک شدن (لطفاً مرا تنها نگذار)
  • تله سوء‌ظن (نمی‌توانم به تو اعتماد کنم)
  • تله محرومیت عاطفی (هرگز به محبتی که می‌خواهم نمی‌رسم)
  • تله طرد اجتماعی (من با دیگران سازگار نمی‌شوم)
  • تله وابستگی (به تنهایی از عهده‌ی این کار بر نمی‌آیم)
  • تله آسیب‌پذیری (به زودی فاجعه رخ می‌دهد)
  • تله نقص داشتن (من بی‌ارزش هستم)
  • تله شکست (احساس شکست می‌کنم)
  • تله اطاعت (همیشه کارها را آن‌چنان‌که تو می‌خواهی انجام خواهم داد)
  • تله استانداردهای بالا و غیرواقع‌بینانه (هیچ‌وقت هیچ‌چیز آن‌قدر که باید خوب نمی‌شود)

این تله‌ها از کجا می‌آیند؟ روش تحلیل جفری یانگ چیست؟

بخشی از نگرش یانگ و کلوسکو در این کتاب، بر پایه‌ی دیدگاه‌های روانکاوانه‌ی فروید و پیروان اوست. بنابراین، همان‌طور که حدس می‌زنید آن‌ها ریشه‌های تله‌ها را به دوران کودکی انسان‌ها برمی‌گردانند: «هر تله‌ی زندگی سرچشمه‌ای قابل درک در کودکی دارد.»

مثلاً نویسندگان وقتی درباره‌ی «استانداردهای بسیار بالا و غیر واقع‌بینانه در زندگی» صحبت می‌کنند، بلافاصله همه چیز را به زندگی دوران کودکی نسبت می‌دهند: «اگر چه افرادی که دارای توقعات بالا هستند در بزرگسالی‌شان افرادی به شدت موفقند، اما در خاطرات کودکی آن‌ها، اثری از موفقیت دیده نمی‌شود. در اصل بیشتر احتمال دارد که آن‌ها از کودکی‌شان فقط نقایص، طرد شدن و تنهایی‌شان را به یاد آورند. آن‌ها بر خلاف تمام تلاش‌هایی که می‌کردند؛ احترام، تحسین، توجه یا عشقی را که می‌خواستند دریافت نمی‌کردند.»

مدافعان سرسخت روش علمی، قاعدتاً این نوع نگرش را بیشتر شبیه «فال‌گیری» می‌دانند و به سادگی با آن کنار نمی‌آیند. اما حتی اگر کنار آمدن با این نوع تحلیل‌ها برایتان ساده نیست، می‌توانید از کنار آن‌ها عبور کنید و سایر بخش‌های کتاب را بخوانید.

خوش‌بختانه کتاب چگونه زندگی خود را دوباره بیافرینید صرفاً بر پایه‌ی نظریات روانکاوانه‌ی فرویدی بنا نشده و نویسندگان، از کارهای دانشمندان و متخصصان دیگر نیز در کتاب بهره برده‌اند.

کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید برای تمام افرادی است که تصمیم گرفته‌اند زندگی خود را تغییر دهند و می‌خواهند این تغییرات را از زندگی خودشان آغاز کنند.

 

کتاب های صوتی دیگری که پیشنهاد میکنیم:

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن با صدای عادل فردوسی پور

 

 


مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 602

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما