دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشدن با صدای عادل فردوسی پور


کتاب صوتی هنر شفاف اندیشدن با صدای عادل فردوسی پور

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن

 

کلید موفقیت شاید اسرارآمیزترین پدیده‌ی بشر است که زنان و مردان زیادی قرن‌ها برای به دست آوردنش تلاش می‌کنند. همه‌ی افراد به دنبال مؤلفه‌های موفقیت هستند ولی این بار «رولف دوبلی» در کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» توصیه می‌کند دلایل شکست و عدم موفقیت را نیز بهتر است بررسی کنید. ناتوانی در شفاف اندیشی که این نویسنده از آن به‌عنوان خطای شناختی یاد می‌کند، یک انحراف است که می‌تواند مانعی بزرگ در دستیابی به اهداف و موفقیت شود. این نویسنده در این اثر اشتباه‌های متداول و موانعی که بر سر راه منطق انسان قرار می‌گیرد را شرح داده است و خواننده را در شفاف اندیشی کمک می‌کند. «رولف دوبلی» هفت گام برای یک زندگی بی‌خطا در کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن را ارائه نمی‌کند بلکه تنها کمک می‌کند چشم‌هایتان را باز کنید و با دقت بیشتری به خطاهای شناختی که سال‌هاست در وجودتان رخنه کرده است آگاه شوید.

 

درباره‌ی کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن:

تمام انسان‌ها در طول روز همیشه در حال تصمیم‌گیری، اندیشیدن، انتخاب کردن و … هستند، به عبارتی اعمالی که توسط ذهن صورت می‌گیرد. اما آیا این کار به درستی انجام می‌شود؟ آیا همیشه بهترین مورد انتخاب می‌شود و در مقایسه با دیگر موارد اشتباهی پیش نمی‌آید؟ این کتاب صوتی راهنمایی است که می‌کوشد در این موارد، به انسان‌ها یاری برساند و در حقیقت دید شفاف‌تری به آن‌ها ارائه بدهد.

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن (The Art of Thinking Clearly) از اشتباهات شناختی شما سخن می‌گوید که در زندگی تمام انسان‌ها وجود دارند و همیشه دیده می‌شوند و در تمام تصمیمات زندگی تاثیر می‌گذارند، اما ما آن‌ها را به دلایلی نمی‌بینیم، اشتباهاتی که موجب می‌شوند تصمیمات غلط بگیرید. به عنوان نمونه حتماً چندین بار شده که با قاطعیت نتیجه‌ای بگیرید و چند روز بعد کاملاً برعکس آن رخ بدهد.

درباره رولف دوبلی

رولف دوبلی فارغ‌التحصیل دکتری فلسفه و نویسنده‌ای جوان، معروف و پرطرفدار سوییسی است. رولف دوبلی به خاطر نوشتن کتاب به نام هنر شفاف اندیشیدن توانست مورد توجه جهانیان قرار بگیرد و با انتشار کتاب «هنر خوب زیستن» به یکی از پرفروش‌ترین نویسنده‌ها تبدیل شود. خلاقیت و نوآوری در نوشته‌هایش، او را به یک نویسنده‌ محبوب تبدیل کرده است. همچنین او بنیان‌گذار چند شرکت و انجمن است و از او به عنوان شخصیت برجسته‌ای در اقتصاد و علم یاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن می‌شنویم:

زی گارنیک و دوستانش به رستوران رفتند و هنگام سفارش دادن متوجه شدند که پیش خدمت هیچ‌کدام را یادداشت نکرد. آن‌ها منتظر غذاهای اشتباه بودند که همه چیز دقیقا آنطور که خواسته بودند سرمیز آمد و از هوش عجیب پیش خدمت تعجب کردند، وقتی از رستوران بیرون آمدند زی متوجه شد چیزی جا گذاشته و مجدد برگشت و آن پیش‌خدمت باهوش را پیدا کرد و سراغ وسیله‌اش را گرفت. پیش خدمت او را نشناخت. زی غافلگیر شده بود، وقتی از پیش خدمت علت رفتار او را پرسید گفت: من سفارش‌ها را تنها تا زمانی که تحویل دهم در ذهنم نگه می‌دارم. نظریه زی می‌گوید: ما کارها را وقتی به طور کامل انجام می‌دهیم از حافظه‌مان پاک می‌کنیم و تنها کارهایی را به خاطر می‌آوریم که ناقص هستند.

حتی از این هم ساده‌تر است، اگر ذهنت درگیر چیزی است، کافی است برای آن یک برنامه با جزییات بنویسی، نگرانی‌ها کاملا حذف می‌شوند. کرت لوین به این نتیجه رسید که ما به ندرت کارهای تکمیل نشده را فراموش می‌کنیم. این کارها با سماجت در ضمیر خودآگاه ما باقی می‌مانند و رهایش نمی‌کنند. به عبارتی دیگر، وقتی ما کاری را به طور کامل انجام دادیم و آن را از لیست ذهنی خود خارج کردیم، از حافظه ما پاک می‌شود. کارهای بزرگ تا زمانی ذهن ما را درگیر می‌کنند که ایده شفافی درمورد نحوه برخورد با آن‌ها پیدا کنیم. زی گارنیک به اشتباه بر این باور بود که برای پاک شدن کارها از حافظه، لازم است آن کارها تکمیل شوند. اینطور نیست یک برنامه عملیاتی خوب کفایت می‌کند.

این کتاب صوتی چه فایده‌ای برای من دارد؟

به شما کمک خواهد کرد که بدانید در طول روز چه تصمیمات ساده‌لوحانه و غیرمنطقی‌ای می‌گیرید.
شما خود را انسانی منطقی و هوشمند فرض می‌کنید. انسانی که به توانایی‌های‌اش اشراف کامل دارد. متاسفانه باید بگوییم که برخلاف تصورتان این‌گونه نیستید! اما نگران نباشید، شما تنها نیستید. همه‌ی ما در طول زندگی کم و بیش تصمیمات غیرمنطقی و ساده‌لوحانه می‌گیریم که با تصور ذهنی ما از خودمان قرابتی ندارند.
مغز ما آش در هم جوشی از حسابگری‌های غریزی و تخمینی است. کارکرد این جنس از تخمین زدن و حسابگری برای اجداد اولیه‌مان این بود که بتوانند خود را از گزند حیوانات وحشی دور نگه دارند و تولیدمثل کنند. امروزه اما این جنس از حسابگری غریزی، بیش از آنکه به ما کمک کند، دردسرساز شده است. در این كپسول سعی داریم شما را با مصائبی که هرروز به واسطه‌ی این حسابگری غریزی گریبان‌گیرتان می‌شود، آشنا و به شما کمک کنیم كه بتوانید کنترل آگاهانه‌تری بر این جنس تصمیمات ناخودآگاه داشته باشید.


مبلغ واقعی 20,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 13029

برچسب های مهم

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما