دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی قدرت من هستم اثر جول اوستین


دانلود کتاب صوتی قدرت من هستم اثر جول اوستین

معرفی کتاب صوتی قدرت من هستم

جول اوستین در کتاب صوتی قدرت من هستم، به صورت کامل درباره قدرت کلام و "من هستم"‌هایی که بر زبان می‌آوریم صحبت کرده است. چرا که من هستم‌هایی که از زبان شما بیرون می‌آید، موفقیت و یا شکست را برای شما به ارمغان می‌آورند. این کتاب در سال 2015 به چاپ رسید و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های جول اوستین شد.

جول اوستین در کتاب قدرت من هستم (The Power of I Am) تمام تلاش خود را می‌کند که به خواننده این پیام را برساند که هر صفت یا عبارتی که بین دو کلمه من هستم قرار دهد، به نحوی آن را به زندگی خود دعوت کرده‌ است. آنچه‌ که بعد از این دو واژه‌ی ساده می‌آید، مشخص می‌کند که شما چه طور زندگی خواهید کرد و هر آن چیزی که بعد از «من هستم» قرار می‌دهید، در واقع دارید دعوت‌نامه‌ای برایش می‌نویسید.

خداوند می‌گوید «تو شاهکار من هستی»، به جای این‌که دائم از خودتان بد بگویید، جرات داشته باشید و صبح که از خواب بیدار می‌شوید بگویید، من یک شاهکار هستم، خداوند قادر از روح خود در من دمیده است، به یاد داشته باشید آن‌چه بعد از من هستم بگویید، می‌آید و دنبال شما می‌گردد، اگر چیز‌های درست را به زندگی خود دعوت کنید، خالق جهان نفس خود را به سوی شما می‌دمد، حالا ایمان داشته و اعلام کنید که بر هر مشکلی چیره خواهید شد، بر هر دشمنی پیروز خواهید شد، و به همان چیزی تبدیل خواهید شد که خداوند شما را خلق کرده است تا بدان تبدیل شوید.

جول اوستین (Joel Osteen) در سال ۱۹۶۳ در ایالت تگزاس آمریکا دیده بر جهان گشود. او کشیش اعظم کلیسای بزرگ لیکوود است. سخنرانی‌های او به طور متوسط ۷ میلیون بیننده در طول یک هفته و ۲۰ میلیون بیننده در طول یک ماه دارد و همچنین در ۱۰۰ کشور مختلف در سراسر دنیا پخش می‌شود. جول اوستین در سال ۲۰۰۶ در لیست ۱۰ انسان تاثیرگذار جهان قرار گرفت. او تا به حال هفت کتاب نوشته که تمامی این کتاب‌ها در صدر کتاب‌های برتر نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند و بعضی از آن‌ها بیش از ۲۰۰ هفته در صدر بهترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

درباره جول اوستین؛ سخنران و نویسنده‌ی الهام‌بخش

اغلب کسانی که طرفدار سخنرانی‌ها و کتاب‌های انگیزشی هستند با سخنان جول اوستین Joel Osteen توانسته‌اند تغییرات چشمگیری در زندگی خود ایجاد کنند. جول اوستین در سال 1963 در ایالت تگزاس امریکا متولد شد. او بعد از مرگ پدر کار او را به عنوان کشیش ارشد کلیسای لیکوود ادامه داد. جول رفته رفته با سخنرانی‌های خود در بین مردم شهرخود معروف و محبوب شد. سخنرانی‌هایی که مثل یک روانشناس در حوزه موفقیت و خودیاری و با استفاده از آیات کتاب مقدس به مخاطبان او کمک می‌کند تا علاوه بر احساس آرامش ایمان درونی خود را به خداوند هم تقویت کنند.

اوستین در سخنرانی‌های خود علاوه بر تکنیک‌های فن بیان از موضوعاتی صحبت می‌کند که اغلب مردم در طول زندگی روزمره خود با آن مواجه هستند. جذابیت لحن و گفتار اوستین به شکلی است که بسیاری از مخاطبانش در سراسر جهان به او لقب «کشیش خوش‌رو» را دادند.

سخنرانی‌های انگیزشی اوستین در طول یک ماه بیش از 20 میلیون بیننده در اینترنت دارد و کتاب‌های او در ۱۰۰ کشور مختلف در سراسر دنیا ترجمه شده‌اند. جول اوستین در سال ۲۰۰۶ در فهرست ۱۰ فرد تاثیرگذار جهان قرار گرفت. او تا به حال بیش از هفت کتاب نوشته که تمامی آن‌ها در حوزه روانشناسی و خودیاری است. نکته قابل توجه درباره‌ی کتاب‌های او این است که بعضی از این کتاب‌ها بیش‌تر از ۲۰۰ هفته در صدر بهترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

قسمتی از کتاب صوتی قدرت من هستم:

«ما در دام کلمات زبان خود گرفتار می‌شویم، در دام افتادن به معنی «گرفتار شدن» است. کلمات شما می‌توانند شما را به دام اندازند. آن‌چه می‌گویید می‌تواند شما را زمین بزند و نگذارد که به حداکثر توان خود دست پیدا کنید. شما در دام تفکرات خود گرفتار نخواهید شد. تفکرات منفی به سراغ همه‌ی ما می‌آیند، اما زمانی که آن‌ها را به زبان می‌آورید، به آن‌ها زندگی بخشیده‌اید».
در این هنگام است که آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند. اگر بگویید «دیگر هرگز تناسب‌اندام خود را به دست نمی‌آورم»، برگشتن به اندام متناسب سخت‌تر خواهد شد. شما خودتان کار را سخت‌تر کرده‌اید. زمانی که می‌گویید «هرگز اتفاق خوبی برایم رخ نخواهد داد»، خودتان جلوی اتفاق خوبی که برایتان مقدر شده است را می‌گیرید.
«برخی از مردم حتی یک‌بار هم نگفته‌اند «من زیبا هستم. من جذابم». آن‌ها بیشتر روی نقص‌های خود و روی آنچه در مورد خودشان دوست ندارند تمرکز می‌کنند و دائم به این توجه می‌کنند که کم‌وزیادهای زندگی‌شان در کجاست. زمانی که می‌گویید «من زیبا هستم»، زیبایی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. جوانی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. تازگی و شادابی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند این کار را برایتان انجام دهد. این باید از زبان خود شما بیرون بیاید».
«در اغلب مواقع، هدف و رسالتی که خداوند برای شما در نظر گرفته است بسیار بالاتر از جایگاهی است که خودتان برای خود در نظر گرفته‌اید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در جایگاه فعلی خود، وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهید و تمام تلاش خود را به کار گیرید. در این صورت ترفیع، فراوانی و فرصت‌هایی در مسیر زندگی شما قرار خواهند گرفت که هم‌اکنون حتی قادر به تصور آن‌ها نیستید».
«این بسیار عالی است که در زندگی رؤیاها و اهداف بلندپرواز داشته باشید و ایمان و باور خود را برای دستیابی به جایگاهی بالاتر گسترش دهیم؛ اما یک نکته را نباید فراموش کنیم: هنگامی‌که در فرآیند بهبود و تغییر بخشی از زندگی‌مان هستیم، هنگامی‌که منتظر تحقق وعده الهی هستیم، نباید نسبت به جایگاه فعلی خود ناراضی باشیم».

فهرست مطالب کتاب صوتی قدرت من هستم:

کتاب صوتی قدرت من هستم در نوزده فصل مجزا به شرح زیر جمع آوری شده است:

  • فصل اول: قدرت من هستم
  • فصل دوم: مثبت‌گرا باشید یا اینکه کاملاً ساکت باشید
  • فصل سوم: همان را بگویید
  • فصل چهارم: جذب‌کننده برکت و فراوانی
  • فصل پنجم: من آزاد هستم
  • فصل ششم: من ارزشمند هستم؛ بدانید چه کسی هستید
  • فصل هفتم: من شاهکار خلقت هستم؛ خود را شاهکار بدانید
  • فصل هشتم: من خشنود هستم؛ زندگی رضایت‌بخش
  • فصل نهم: من راضی هستم؛ از آن کسی که هستید راضی باشید
  • فصل دهم: من پیروز هستم زیر پایتان است
  • فصل یازدهم: من ثروتمند هستم؛ ذهنیت پربرکت داشته باشید
  • فصل دوازدهم: من هدفمند هستم؛ زمان را تحت کنترل درآورید
  • فصل سیزدهم: من مصمم هستم؛ نعمت پایان دهنده
  • فصل چهاردهم: من قدرتمند هستم؛ شما از پس کارها برخواهید آمد
  • فصل پانزدهم: من صبور هستم؛ خداوند به شما نظر داشته است
  • فصل شانزدهم: من بخشوده هستم، به زمان‌بندی خداوند اعتماد کنید
  • فصل هفدهم: من حفاظت‌شده هستم؛ خداوند انسان‌های دارای عیب را دوست دارد
  • فصل هجدهم: من محافظت‌شده هستم؛ کارتان تمام است
  • فصل نوزدهم: من سخاوتمند هستم؛ خودتان معجزه شوید.

کتاب قدرت من هستم برای چه کسانی مناسب است

معمولا شرایط بد زندگی و اتفاقات ناگوار که گاهی انسان از آن‌ها با عنوان بدشانسی یا بدبختی یاد می‌کند تنها در نتیجه‌ی نگرش منفی فرد به آن موضوع شکل می‌گیرد. افرادی که مدام در زندگی غرلند می‌کنند و به دنبال بهانه هستند تا تمام صفات منفی را بین دو کلمه‌ی من هستم بگذارند با خواندن کتاب قدرت من می‌توانند توانایی‌ها و استعدادهای بی نظیر خود را کشف کنند و زندگی مثمر ثمرتر و شاد تری داشته باشند. اوستین در این کتاب هم مثل کتاب‌های دیگر خود تا با بینش و داستانهای شگفت انگیز الهام‌بخش بسیاری از افراد است تا به آن‌ها یادآور شود که با تمرکز بر قدرت انرژی مثبت به اصل و حقیقت زندگی خود مسلط شوند. کتاب قدرت من هستم به خواننده کمک می‌کند تا با تمرکز بر روی این دو کلمه می‌توان به قله‌های زندگی صعود کرد و این دو کلمه چیزی نیست جز من هستم.


مبلغ واقعی 12,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 474

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما