دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب سایکو سایبرنتیک (روانشناسی تصویر ذهنی) اثر ماکسول مالتز(نسخه pdf)


دانلود کتاب سایکو سایبرنتیک (روانشناسی تصویر ذهنی) اثر  ماکسول مالتز(نسخه pdf)

سایکو سایبرنتیک با بیش از سی نسخه و تمرین آموزش ذهن به شما کمک می کنند آموزه های ماکسول مالتز را اجرا کنید. در این ویرایش جدید و توسعه یافته،با ورزشکاران و مربیان معروف تخصصی و المپیک،کابوهای کمندانداز،گلف بازان،روان شناسان ورزش،مدیران،کارآفرینان،متخصصین فروش و بسیاری افراد دیگر برخورد خواهید داشت که زندگی شان با اجرای فرمولهای مالتز برای موفقیت تغییر کرده است.چه هدف شما کاهش وزن باشد چه ترقی در ورزش،موفقیت کارآفرینی خارق العاده،یا فروش استثنایی،عملا هر هدفی را با سایکوسایبرنتیک سریعا و به سادگی حاصل کنید. «تصویر ذهنی» مایه ی اصلی شخصیت و رفتار انسان است.با تغییر تصویر ذهنی، شخصیت و رفتار او تغییر می کند. کتاب الکترونیکی سایکو سایبرنتیک خواهید دید چگونه مکانیسم خودکار موفقبیت تان را بیدار کنید. راز شرطی سازی موفقیت گلف باز جک نیکولاس. تئاتر ذهن دکتر مالتز برای کمک به شما در فروش یا گفتگو با اعتماد و قدرت. چگونه خود را از باورهای بازدارنده تان خلاص کنید. چرا نیروی اراده شکست می خورد و چگونه از ریلکسیشن برای موفقیت استفاده کنید. چگونه با جرات بیشتری زندگی کنید. چگونه می توانید عادت شادی را کسب کنید. تکنیک چاک نوریس هنر پیشه برای ابطال افکار منفی. چگونه خود را از خجالتی بودن رها کنید. راز قهرمان شیرجه المپیک گرگ لوگانیس برای توقف اضطراب وضعیتی و این که چگونه در صورت نیاز اعتماد داشته باشید. کتاب پرفروش سایکوسایبرنتیک دکتر ماکسول مالتز از زمان انتشارش در ۱۹۶۰ الهام بخش و ارتقا دهنده زندگی بیش از سی میلیون نفر بوده است. با توسعه ی تصویر ذهنی دامنه ی عمل توسعه می یابد. پرورش تصویر ذهنی واقع بینانه و مناسب با ایجاد توانمندی ها و استعدادهای جدید در انسان، عملا شکست را به موفقیت تبدیل می کند. نه تنها هنر روانشناسی تصویر ذهنی به اثبات رسیده است بلکه توانسته به تبیین بسیاری از پدیده های از مدت ها پیش شناخته شده و درست درک نگردیده، کمک کند.

فهرست مطالب کتاب سایکو سایبرنتیک

  1. فصل اول» تصویر ذهنی
  2. فصل دوم» مکانیزم موفقیت را در خود پیدا کنید
  3. فصل سوم» قومی تخیل : نخستین راهنمای مکانیزم موفقیت
  4. فصل چهارم » بیدار شوید و دست از باورهای کاذب بشوئید
  5. فصل پنجم» استفاده از قدرت تفکر منطقی
  6. فصل ششم» در کمال آرامش مکانیزم موفقیت را به خدمت گیرید
  7. فصل هفتم» می توانید به خوشبختی عادت کنید
  8. فصل هشتم» اجزای شخصیت «موفقیت جو»
  9. فصل نهم» مکانیزم شکست، چگونه می توانید از آن به سود خویش استفاده کنید
  10. فصل دهم» جراحات احساس را التیام بخشیم
  11. فصل یازدهم» شخصیت حقیقی خود را بروز دهید
  12. فصل دوازدهم» آرام بخش های ذهنی
  13. فصل سیزدهم» بحران را به فرصت خلاق مبدل کنید
  14. فصل چهاردهم» احساس برنده بودن
  15. فصل پانزدهم» عمر طولانی و لذت بیشتر

در جستجوی حقیقت

از جمله اعتقادات همیشگی ام یکی هم این بوده است که برای یافتن حقیقت به هر جا که لازم باشد باید رفت. حد و مرز مفهومی ندارد. سال ها قبل که تصمیم گرفتم در زمینه ی جراحی پلاستیک درس بخوانم پزشکان آلمانی در مقایسه با پزشکان سایر نقاط دنیا بسیار جلوتر بودند، در نتیجه راهی المان شدم.

در جستجوی «تصویر ذهنی» هم باید از مرزهایی هر چند نامرئی عبور کنم. علم روانشناسی گرچه به تصویر ذهنی و نقش مهم آن در رفتار انسان معترف بود اما برای سؤالاتی از قبیل:

  • «چگونه تصویر ذهنی اثر می کند؟»
  • «چگونه شخصیت جدید می آفریند؟»
  • «با تغییر تصویر ذهنی چه تحولاتی در نظام عصبی انسان بروز می کند؟»
  • جواب قانع کننده ای وجود نداشت.

اغلب جواب هایم را در علم جدید سایبرنتیک پیدا کردم، اعتبار مجدد «حکمت الهی» را در علم دیدم. عجیب است که علم نوپای سایکو سایبرنتیک حاصل تلاش فیزیکدانان و ریاضیدانان بود و نه روانشناسان، به خصوص که متوجه می شویم سایکو سایبرنتیک با خداشناسی – هدف جویی رفتار هدف گرای سیستم های مکانیکی – سر و کار دارد. سیابرنتیک در رابطه با کارکرد ماشین «آنچه را که انجام می شود» و «آنچه را که لازم است انجام شود» با هم مقایسه می کند. روانشناس با تمام ادعای شناخت روان انسان، حتی برای حرکات ساده ای مانند برداشتن سیگار از روی میز و نزدیک کردن آن به دهان جواب قانع کننده ای نداشت. اما فیزیکدان جوابی داشت. بسیاری از نظریه پردازان روانشناسی در حکم پژوهشگرانی بودند که گویی درباره ی موجودات فضایی و سیاره های دیگر تحقیق می کردند، اما از وجود اشیاء موجود در حیاط خلوت منزلشان بی اطلاع بودند.

 


مبلغ واقعی 10,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 10146

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما