دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی چگونه با همسرم مشاجره‌ای سازنده داشته باشم اثر سرژ ویدال ، کارول گراف


دانلود کتاب صوتی چگونه با همسرم مشاجره‌ای سازنده داشته باشم اثر  سرژ ویدال ، کارول گراف

معرفی کتاب صوتی چگونه با همسرم مشاجره‌ای سازنده داشته باشم

کارول گراف و سرژ ویدال در کتاب صوتی چگونه با همسرم مشاجره‌ای سازنده داشته باشم، مشاجرات و رفتار زناشویی و خطرات پنهان موجود در بحث‌ و جدل‌ها را بررسی می‌کنند و نکات مفیدی برای جلوگیری از بروز این جدال‌ها به شما ارائه می‌دهند.

کتاب صوتی چگونه با همسرم مشاجره سازنده داشته باشم (Comment bien se disputer en couple‬) زیبایی‌های زندگی را به شما نشان می‌دهد تا روی آن‌ها تمرکز کنید و زندگی شادتر و زیباتری داشته باشید. هر فردی در زندگی با همسر خود مشاجره می‌کند و به وجود آمدن آن در بین زوجین امری طبیعی است. اجتناب ناپذیر بودن مشاجره بین زن و شوهر، نحوه‌ی پیدایش آن، موضوعات مورد علاقه‌ی آن‌ها در زمان رخداد مشاجرات، آشنایی و توسعه‌ی مهارت‌های برخورد با مشاجرات و چگونگی حل و فصل آن‌ها بدون جدایی و طلاق همراه با مثال‌های عینی از جمله موضوعاتی است که در این کتاب صوتی آمده است.

داستان‌های عاشقانه همواره از ابتدای آشنایی و دورانی سحرآمیز به نام ماه عسل آغاز می‌شود. زن و شوهر سعی می‌کنند در این مدت خود را بهترین نشان دهند. آن‌ها دائما ابراز علاقه می‌کنند و تمایل دارند تا در کنار هم باشند. در این مدت بهترین و شیرین‌ترین خاطرات آن‌ها روی می‌دهد و در ذهن هر دو ثبت می‌شود.

درباره کتاب چگونه با همسرم مشاجره‌ای سازنده داشته باشم

این کتاب با تکیه بر زیبایی‌های زندگی مشترک به شما کمک می‌کند تا زندگی زیباتری داشته باشید. اجتناب‌ناپذیر بودن مشاجره بین زن و شوهر، نحوه‌ی پیدایش آن، موضوعات مورد علاقه‌ی آن‌ها در زمان رخداد مشاجرات، آشنایی و توسعه‌ی مهارت‌های برخورد با مشاجرات و چگونگی حل و فصل آن‌ها بدون جدایی و طلاق همراه با مثال‌های عینی از جمله موضوعاتی است که در این کتاب صوتی می‌شنوید.

کارول گراف و سرژ ویدال عقیده دارند قبول کردن تضادها و مشاجرات بخش طبیعی رابطه موفق زن و شوهر است که متاسفانه بسیاری از زوج‌ها این تضادها را مشکلات لاینحل می‌پندارند.

آيا مي‌توان بدون مشاجره با همسر خود زندگي كرد؟ بروز مشاجره اجتناب ‌ناپذير است. اجتناب ناپذير بودن مشاجره بين زن و شوهر، موضوعات مورد علاقه آن‌ها در زمان رخداد مشاجرات، نحوه پيدايش آن، چگونگي حل و فصل آن‌ها بدون جدايي و طلاق، آشنايي و توسعه مهارت‌هاي برخورد با مشاجرات همراه با مثال‌هاي عيني مطالبي است كه در اين كتاب تقديم خوانندگان شده است.

در بخشی از کتاب چگونه با همسرم مشاجره سازنده داشته باشم می‌خوانیم:

دومین موضوع مورد علاقه برای بگومگوی زوجین «پول» است. در جامعه‌ی کاملاً مصرفی امروزه، پول عاملی مهم جهت رفاه خانواده است. پس موضوع مشاجرات در این خصوص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بحث و جدل‌ها در خصوص پول، معمولاً در رابطه با نحوه‌ی مدیریت آن است. آیا زن و شوهر ولخرج‌اند یا صرفه‌جو؟ اولویت‌های آن‌ها در خصوص هزینه‌های منزل چگونه است؟

مجال و موقعیت رخداد مشاجره بر سر پول بی‌شمار است. در اینجا چند نمونه از آن‌ها را مطرح می‌کنیم: اگر هر دو دوست داشته باشند مطابق آخرین مد روز لباس بپوشند، اکثراً اوقات خوش زندگی خود را برای پول خرج کردن در فروشگاه‌ها می‌گذرانند. اما اگر این موضوع دلخواه یکی از آن دو باشد، همسر باید صبور باشد و طرف مقابل خود را برای هزینه‌های بی‌فایده سرزنش نکند.

وقتی یکی از آن دو علاقه‌مند است تا پشتوانه‌ی مالی در بانک داشته باشد و همسرش سودی را در این پس‌انداز نمی‌بیند، مشاجره‌های پی‌درپی رخ خواهد داد. هنگامی که پولی غیرقابل پیش‌بینی به دست زوجین می‌رسد و به خاطر آن، یکی از زوجین مایل است تا از آن پول استفاده کرده و خرج سفر یک هفته‌ای با فرزندان کند، در حالیکه همسر او ترجیح می‌دهد تا از این فرصت برای تسویه حساب بدهی‌هایشان استفاده کند، در نتیجه بحث و جدل فراوانی میان زوجین رخ می‌دهد.

افرادی که دائماً با کمبود درآمد مواجه هستند اصولاً در معرض نزاع و کشمکش‌های توهین‌آمیز و شدید قرار دارند. در فرهنگ ما داشتن پول، ارزشمند و بی‌پولی واقعاً دردناک است. زن و شوهر می‌توانندیکدیگر را به دلیل عدم درآمد کافی و سهیم نبودن در اقتصاد خانواده مورد سرزنش قرار دهند.

نحوه‌ی اداره امور مالی خانواده توسط زوجین هر چه باشد، نقصان آن سبب بروز مشاجرات میان زوجین می‌شود. برای مثال: این امکان وجود دارد که زوجین به نامساوی بودن هزینه‌های مشترک اعتراض داشته باشند. با گذشت زمان، درصورتی‌که هر یک از آن‌ها به طور مساوی پول خرج کنند اما درآمدشان مساوی نبوده و یا کمتر از مخارجشان باشد، کدورت خاطر ایجاد شده، موجب نزاع بین آن دو خواهد شد. تقسیم مساوی هزینه‌ها زمانی که یکی از آن دو درآمدی ندارد، مورد بحث است و سرزنش‌هایی را در پی دارد.


مبلغ واقعی 10,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما