دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی


دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی

درباره کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

کتاب صوتی «بهترین سال زندگی تو» کتاب تأثیرگذار، کاربردی و جذابی است که برای مخاطبان مطالب و نکات بسیار مهمی برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی را دارد. کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو توسط نویسنده و سخنران انگیزشی معروف «دارن هاردی» با تلاش و دقت فراوان به قلم تحریر درآمده و نوشته‌شده است. کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو توسط مترجم توانا «آناهیتا پاشایی راد» ترجمه و بازنویسی شده است تا به‌راحتی در اختیار مخاطبان و خوانندگان قرار بگیرد. خواندن کتاب صوتی «بهترین سال زندگی تو» را به دوستان عزیز توصیه می‌کنم.

همه‌ی انسان‌ها آرزوها و اهداف ارزشمند و گوناگونی دارند و دائما در حال تلاش هستند تا به آن‌ها برسند. آیا شما نیز هدف یا چشم‌اندازی در زندگی خود دارید؟ می‌خواهید به چه انسانی تبدیل شوید، برای چه چیزی زندگی می‌کنید و برای چه چیزی می‌جنگید؟ برای خود و آینده‌تان چه نقشه‌هایی دارید؟ در مورد این پرسش‌ها اندکی بیاندیشید و جواب آن را پیدا کنید.

تکنیک های انتخاب هدف درست:

با خرید کتاب صوتی بهترین سال زندگی می تونی یاد بگیری که که موقع درگیر شدن با هدف هات این نکات رو مد نظر داشته باشی. چند تاشون رو الان برات میگم. توی کتاب هر کدوم به طور کامل با مثال و داستان و خیلی روان توضیح داده شدن:

  • شماره ی ۱: فقط فکر نکنید، فکرتون را بنویسید، اگه هدف هاتون را ننویسید، توی مشکلات روزمره ی زندگی گم میشن
  • شماره ۲: واقعیت را در نظر نگیرید، طوری وانمود کنید که انگار زندگی فقط یک بازیه، یادتون باشه که محدودیتی در آینده سازی وجود نداره، بذارید ذهنتون به پرواز در بیاد...
  • شماره ۳: اهداف بزرگی داشته باشید، وقتتون رو برای اهداف کوچیک تلف نکنید
  • شماره ی ۴: همیشه مثبت صحبت کنید، مثلا بگید وزن من در شروع ماه آینده، ۱۹۰ پونده که وزن خیلی ایده آلیه. نگید : من میخوام ۲۰ پوند وزن کم کنم.

اصول تعیین هدف را وقتی فقط ۱۸ سال داشتم، یاد گرفتم. یک هدف دست‌نیافتنی برای رسیدن به درآمدی شش رقمی قبل از روز تولد ۱۹سالگی‌ام در نظر گرفتم (وقتی هنوز دانشگاه می‌رفتم). به آن هدف رسیدم. بعد، یک هدف برای رسیدن به درآمد یک میلیون دلار در سال تا پنج سال بعد مشخص کردم. به آن هم رسیدم. بعد، یک هدف تعیین کردم که فقط تا سه سال بعد (۲۷ سالگی) چندین میلیون دلار ثروت داشته باشم و در شرکت خودم سالی ۵۰ میلیون دلار درآمدم باشد. به این هدف هم رسیدم! گفتن ندارد که یکی از بزرگ‌ترین معتقدان به هدف‌گذاری‌ در تئوری و عمل هستم.

درباره دارن هاردی:

دارن هاردی متولد 1 فوریه سال 1971 در ایالات‌متحده آمریکا است که در حال حاضر او در شهر سن دیگو کالیفرنیا ساکن است و زندگی می‌کند. او در سن 27 سالگی موفق به تأسیس بزرگ‌ترین، بهترین و معروف‌ترین شرکت در دنیا شده است که ارزش شرکت او بیشتر از 50 میلیون دلار برآورد شده است. امروزه و در حال حاضر دارن هاردی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین، معروف‌ترین و سرشناس‌ترین سخنران‌ها، مشاوران و نویسندگان آمریکایی‌تبار به شمار می‌رود که برای دو دهه مدیریت مجله موفقیت را بر عهده داشته و به‌خوبی از پس آن برآمده است. دارن ازجمله نویسندگان معروفی است که کتاب‌های او به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز معرفی‌شده است.

در بخشی از کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو می‌شنویم:

برای شما یک تعهدنامه می‌خواهم بخوانم که شما پس از شنیدن این تعهدنامه، متعهد می‌شوید که به اصولش پایبند باشید. «من متعهد می‌شوم که در هر شرایطی پای اهداف ارزشمندم بایستم و برای رسیدن به آن‌ها تا آخرین نفس ایستادگی کنم، من متعهد می‌شوم که به توانایی‌ درونی خودم اعتقاد داشته و آن قدرت جادویی درونی‌ام را به کار ببرم تا تغییرات اساسی ایجاد کنم»

در ادامه‌ی این تعهدنامه این قدم‌ها را بردارید:

- ده اتفاق مهمی که در سال گذشته افتاده را یادداشت کنید.
- سه مورد از بهترین دستاورهای سال گذشته که به آن رسیدید را یادداشت کنید.
- سه درس مهمی که در سال گذشته یاد گرفته‌اید را یادداشت کنید.
- سه نمونه از رشد شخصیتی که در سال گذشته به آن رسیدید را یادداشت کنید.

 


مبلغ واقعی 12,000 تومان    52% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,760 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 582

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما