دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی سیاه : هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه اثر جفری گیتومر


دانلود کتاب صوتی سیاه : هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه اثر جفری گیتومر

کتاب صوتی کتاب سیاه: هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه اثر جفری گیتومر رازهای پنهان برقراری ارتباط در محیط کسب‌و‌کار را به مخاطبان عرضه می‌کند.

این کتاب نشان می‌دهد چگونه برای برقراری ارتباط‌های حیاتی با افراد مهم و تاثیرگذار در محیط‌های کاری و کسب بهترین نتایج ممکن در جلسه‌ها و مراسم مختلف، بسته به نوع جلسه و مراسم مورد نظر به محض ورود با آدم‌های مختلف ارتباط برقرار کنید و آن ارتباط‌ها را سرمایه خود کنید.

کتاب سیاه (Little black book of connections)، هم کتاب کار است و هم کتاب زندگی. در آن فقط رموز هنر برقراری ارتباط در حوزه کسب و کار را فرا نمی‌گیرید، بلکه می‌آموزید چگونه در زندگیتان رابطه‌ای را آغاز کنید، چگونه از فرصتی که آن ارتباط در اختیارت می‌گذارد بهره ببرید و چگونه آن را تبدیل به رابطه‌ای عمیق و پایدار و شاید مادام‌العمر کنید.

جفری گیتومر در کتاب حاضر شیوه آشنا شدن با آدم‌های جدید و بانفوذ و برقراری رابطه‌های تازه را به مخاطبان آموزش می‌دهد. تمرکز ویژه جفری گیتومر در این شیوه بر رموز هنر برقراری ارتباط در حوزه کسب‌وکار بوده است، اما مطالب ارائه‌شده درباره برقراری ارتباط‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون کاربرد دارد. نویسنده در کتاب راهبردهای مختلفی را در این‌باره ارائه کرده و توضیح می‌دهد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: دوستانه رفتار کردن؛ ایجاد تصویری مناسب بهمنظور جلب اعتماد؛ نگاه کردن به چشم مخاطب در حین صحبت کردن؛ نگرش مثبت و ایجاد واکنش‌های مثبت؛ ریسک‌پذیری؛ داشتن آمادگی برای برقراری ارتباط؛ نشان دادن علاقه‌ی صادقانه به دیگران و مسائلشان؛ داشتن نفع برای دیگران و... .

جفری گیتومر (Jeffrey H Gitomer)، یکی از نویسندگان و سخنرانان معروف تکنیک‌های فروش است. وی در ۱۵ سال گذشته به طور میانگین سالانه بیش از ۱۰۰ کنفرانس در کشورهای مختلف آمریکایی، اروپایی، آسیایی و آفریقایی برگزار کرده است. یکی از کتاب‌های معروف وی کتاب مقدس فروش است که در سال ۲۰۰۳ نوشته شده است. این کتاب به زبان‌های مختلف ترجمه شده و در آن از تکنیک‌های نوین فروشندگی صحبت شده است.

 

بخشی از کتاب صوتی سیاه

«چطور حرف‌های درست را به آدم‌های درست در شرايط درست بزنی تا تأثير درست بگذاری.

چطور كيفيت رابطه‌هايت را به حداکثر برسانی تا آن‌ها ‌از تو سود ببرند ـ و از آن مهم‌تر، چطور تو از آن‌ها ‌سود ببری.

ولی راز سود بردن از ديگران اين است که کاری کنی آن‌ها ‌اول سود ببرند.

اين کتاب به رابطه‌ها و نحوه‌ی شكل‌گيری آن‌ها اختصاص دارد.

ملاقات با آدمی که قدرت يا شهرتی دارد، هميشه هيجان‌آور است ـ يک فرد معروف در حوزه‌ی کسب‌و‌کار، يک نويسنده، يک ستاره‌ی تلويزيون، يک بازيکن، مدير اجرايی يک شرکت بزرگ، يا (کمی نزديک‌تر به دنيای واقعيِ تو) کسي که می‌تواند کمک کند پيش بروی. صدالبته اغلب اوقات تو ترجيح می‌دهی با کسی ملاقات کنی که کمکت کند به خواسته‌ات برسی، تا اينکه مثلاً با رئيس‌جمهور ملاقات می‌کنی.

همين‌طور که در زندگی روزمره‌ات پيش می‌روی و به دنبال دستاوردهای بالاتر و موفقيت‌هاي بيشتری هستی، لازم نيست اين کار را به‌تنهايی انجام دهی. ديگران می‌توانند به تو کمک کنند. در واقع برخی از آن‌ها می‌خواهند به تو کمک کنند و از اين كار لذت هم می‌برند ـ البته تا وقتی که احساس کنند تو هم ارزشش را داری و هم قابل اعتماد هستی. به عبارت ديگر، لياقت کمک‌شدن داری.

به قدرت‌مندترين رابطه‌هايی که در حال حاضر داري فکر کن. ليستي از چهار يا پنج تاي آن‌ها ‌تهيه کن (اميدوارم اين تعداد رابطه داشته باشی). در کنار اسم هر کدام از آن‌ها ‌يکی، دو جمله‌ای در مورد اينکه چطور به تو کمک کرده‌اند، و اينکه چطور دوست داری به کمک کردن‌شان به تو ادامه دهند، بنويس. زير آن، يکی دو جمله‌ای در مورد اينکه تو چطور به آن‌ها ‌کمک کرده‌ای بنويس.»

همه می‌خواهند ثروتمند باشند. درست است که بیشتر مردم فکر می‌کنند، ثروتمند بودن ینی پول داشتن. اما ثروتمند بودن صفتی است برای هر چیزی الا پول. رابطه‌های محکم و غنی منجر به چیزهایی به مراتب بیشتر از پول می‌شود. اینگونه روابط منجر به موفقیت، رضایت و ثروت می‌شود. «کتاب سیاه هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه» نوشته‌ی جفری گیتومر به مخاطب می‌آموزد چگونه روابط خود را با افراد جدید گسترش دهند و دوستی‌های محکم ایجاد کنند.

تعداد: 144

فرمت : mp3

مدت زمان : 5 ساعت و 42 دقیقه 

 


مبلغ واقعی 47,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 35,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 90

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما