دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی قرمز: رموز فروش موفق اثر جفری گیتومر


دانلود کتاب صوتی قرمز: رموز فروش موفق اثر جفری گیتومر

معرفی کتاب صوتی کتاب قرمز: رموز فروش موفق

کتاب صوتی کتاب قرمز: رموز فروش موفق اثر جفری گیتومر، کتاب آگاهی، خرد و شور است که می‌تواند ثروت را برای شما به ارمغان آورد. این کتاب صوتی دارای 12/5 اصل، برای موفقیت در فروش و تعیین استراتژی صحیح فروش است.

کتاب قرمز رموز فروش موفق (Little Red Book of Selling)، تفاوت‌های ظریفی، بین شما و تمام فروشنده‌های دیگر دنیا به‌وجود می‌آورد. توضیحات گیتومر (Jeffrey H Gitomer) حاصل عمری تجربه در فروش موفق است که می‌تواند به شما بیاموزد چگونه تا ابد جنس بفروشید.

در این کتاب صوتی می‌آموزید که چرا فروش اتفاق می‌افتد و چرا مشتری‌ها در عین حال که از خرید لذت می‌برند، از اینکه چیزی به آن‌ها فروخته شود نفرت دارند. دانستن این نکته‌های ظریف، باعث می‌شود که مشتری‌های دائمی برای خود ایجاد کنید.

جفری گیتومر یکی از نویسندگان و سخنرانان معروف تکنیک‌های فروش است. وی در ۱۵ سال گذشته به طور میانگین سالانه بیش از ۱۰۰ کنفرانس در کشورهای مختلف آمریکایی، اروپایی، آسیایی و آفریقایی برگزار کرده است. یکی از کتاب‌های معروف وی کتاب مقدس فروش است که در سال ۲۰۰۳ نوشته شده است. این کتاب به زبان‌های مختلف ترجمه شده و در آن از تکنیک‌های نوین فروشندگی صحبت شده است.

دارم از خوشحالی بال در می‌آورم چون قرار است این کتاب را بخری و چیزی که درون آن خواهی یافت، تفاوت‌ها، تفاوت‌های ظریفی، بین تو و تمام فروشنده‌های دیگر دنیا به‌وجود می‌آورد. کتاب قرمز رموز فروش موفق، کتاب آگاهی، کتاب خرد و کتاب شور و شعوری است که می‌تواند ثروت را برای تو به ارمغان آورد.

خلاصه کتاب صوتی رموز فروش موفق:

همان‌طور که گفته شد کتاب صوتی رموز فروش موفق حاوی دوازده و نیم اصل در جهت دستیابی به فروش موفق است. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به اختصار به شرح این اصول بپردازیم:
اصل اول: نگاهت به زندگی و فروش را تغییر بده و برای موفق شدن در آن از جان ‌و دل مایه بگذار.
اصل دوم: همیشه برای موفقیت و برنده شدن در مسیری که قرار گرفته‌ای آماده ‌باش، در غیر این صورت به فرد دیگری که آماده برد است، خواهی باخت.
اصل سوم: خودت برند تجاری خودت باش.
اصل چهارم: تنها چیزی که باید در اولویت کار خود قرار دهی ارزش دادن و سود رساندن به مشتری است.
اصل پنجم: برای پیدا کردن مشتری‌های بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر می‌بایست در جمع‌ها و مراسم‌های مختلف حضور داشته باشی و با آن‌ها ارتباط برقرار کنی.
اصل ششم: اگر نتوانستی مقابل تصمیم‌گیرنده اصلی بایستی، پس منتظر شکست باش.
اصل هفتم: مهم‌ترین عامل در فروش موفق این است که فروشنده بتواند نظر خریدار را به خود جلب کرده و او را برای خرید متقاعد کند.
اصل هشتم: لبخند را در فرایند فروش خود فراموش نکن. اگر بتوانی آن‌ها را بخندانی، پس می‌توانی آن‌ها را به خرید نیز متقاعد کنی.
اصل نهم: برای متمایز شدن از دیگران، خلاقیت را در حرفه خود به کار بگیر.
اصل دهم: اگر مشتری در خرید از تو و محصولات تو دچار شک و ترید شده، ریسک خرید او را کم کن و به او اطمینان خاطر بده.
اصل یازدهم: به یاد داشته باش که هیچ‌گاه از خودت در مقابل مشتری تعریف نکن، زیرا مشتری این عمل تو را به پای لاف زدن تو می‌گذارد، بگذار تعریف تو را از دیگران بشنود.
اصل دوازدهم: ذهنت حس‌هایی را که تو را به سمت موفقیت در فروش سوق می‌دهند کنترل می‌کند. حس‌های مثبت منجر به نتایج مثبت می‌شوند.
اصل دوازده و نیم: یقین داشته باش که اگر به خودت به عنوان مدیر کلی دنیا بگری شکست خواهی خورد، به خودت به عنوان یک فروشنده ساده بنگر و نیازهای مشتری خود را بشناس.

 

تعداد: 88

فرمت : mp3

مدت زمان : 6 ساعت و 17 دقیقه 


مبلغ واقعی 48,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 36,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 85

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما