دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود pdf کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز (نسخه پی دی اف کامل)


دانلود pdf کتاب دختری که رهایش کردی اثر جوجو مویز (نسخه پی دی اف کامل)

معرفی کتاب دختری که رهایش کردی

داستان کتاب دختری که رهایش کردی نوشتۀ جوجو مویز، درباره یک نقاشی مربوط به دوران جنگ جهانی اول است. این اثر دو زندگی، دو انسان، دو کشور و دو سرنوشت را به هم ربط داده است.

جوجو مویز در کتاب دختری که رهایش کردی (The Girl You left Behind) به گونه‌ای زیبا و نوآورانه داستان خود را که به صورت موازی در دو زمان متفاوت با بازه زمانی ۱۰۰ ساله روایت می‌کند.

رمان دختری که رهایش کردی از سال 1916، یعنی اواسط جنگ جهانی اول، شروع می‌شود. در شهر کوچکی از شهر‌های فرانسه، به نام پرون (Peronne)، که توسط سربازان منفعت طلب آلمانی اشغال شده است. سرباز‌هایی که هر چیز با ارزشی از شهر که البته شامل غذاها نیز می‌شد، را به تصاحب خود درآوردند و با وجود اینکه مردم شهر گرسنگی می‌کشیدند، آلمان‌ها بیشتر و بیشتر می‌خواستند.

این کتاب داستانی درباره دو زن با برخی ویژگی‌های مشابه است؛ یکی از آن‌ها به نام سوفی در زمان اشغال فرانسه مجبور است تا از خانواده‌اش در نبود شوهر در مقابل نازی‌ها محافظت نماید و دیگری به نام لیو که در لندن زندگی می‌کند. شوهر لیو قبل از فوت به وی یک تابلو نقاشی با نمایی از یک زن هدیه می‌دهد که مربوط به یک قرن قبل می‌باشد و در جریان جنگ از فرانسه به انگلستان منتقل شده است.

جسارت و شجاعت و جنگیدن برای ارزش‌های خود، صفاتی هستند که در رمان دختری که رهایش کردی خوب و پسندیده تلقی می‌شوند و جوجو مویز (Jojo Moyes) نشان می‌دهد که چگونه قهرمانان داستان با اتکا به این صفات به اهداف خودشان دست می‌یابند و چگونه در حالی که امیدشان را از دست دادند از جنگیدن دست بر نداشته و همچنان تلاش می‌کنند.

درباره کتاب دختری که رهایش کردی

دختری که رهایش کردی نامزد بهترین رمان سال ۲۰۱۲ شده و نمی‌توانید آن را زمین بگذارید. به اعتقاد بسیاری از منتقدان این کتاب جوجو مویز از دیگر آثار او زیباتر و غنی‌تر است. این اثر درواقع ادامه‌ی داستان ماه عسل در پاریس را روایت می‌کند.

دختری که رهایش کردی درباره‌ی زندگی دو زن با بعضی خصوصیات مشابه است که یکی از آن‌ها با نام سوفی که مجبور می‌شود در زمان دوری شوهرش و در زمان اشغال فرانسه از خانواده‌اش در مقابل نازی‌ها مراقبت کند و زن دیگر به نام لیو در لندن زندگی می‌کند. سوفی در جریان جنگ جهانی اول با همسرش که هنرمند بوده است، خداحافظی می‌کند و او به میدان جنگ می‌رود. زمانی که فرانسه به دست نازی‌ها اشغال می‌شود، تصویری که ادوارد از چهره‌ی همسرش سوفی کشیده است به دست یکی از سربازان آلمانی می‌افتد و توجه او را جلب می‌کند. در بحبوحه‌ی این اتفاقات، سوفی تمام سعی خود را می‌کند تا بتواند بار دیگر همسرش را ببیند.

بعد از گذشتن حدود یک قرن حالا نوبت شنیدن داستان زندگی لیو است. همسر او روزهای آخر عمرش را سپری می‌کند و در این دوران نقاشی تصویر سوفی را به لیو می‌سپارد. در این میان ارزش واقعی این نقاشی معلوم می‌شود و بر سر اینکه به چه فردی تعلق است اختلافاتی به وجود می‌آید. به چالش کشیده شدن اعتقادات لیو مسئله‌ی اصلی کتاب دختری که رهایش کردی است که در انتهای تمامی این وقایع به شما نشان داده می‌شود. اینکه یک تابلوی نقاشی از دوران جنگ جهانی اول به زمان حال منتقل شود داستانی بدون هیجان به نظر می‌رسد؛ اما با خواندن این کتاب متوجه خواهیم شد که همین اتفاقات معمولی را جوجو مویز با هنر خاصش برای ما جذاب کرده است. او در این کتاب حال و هوای خاصی را به ما می‌‎بخشد. همچنین به گونه‌ای زیبا، داستان را به‌صورت موازی بازه‌ی زمانی یک قرن به تصویر می‌کشد.

چرا باید کتاب دختری که رهایش کردی را مطالعه کنیم؟

جوجو مویز در رمان دختری که رهایش کردی با استفاده از خاطرات و حوادث دوران جنگ جهانی ‌اول به غارتگری در فرانسه توسط سربازان آلمانی می‌پردازد. اتفاقاتی که در جنگ جهانی اول بر سر خانواده‌ها و سرپرست آن‌ها می‌آید و عشقی که هم‌چنان بین آن‌ها وجود دارد، و همچنین به چالش کشیدن اعتقادات شخصی افراد از نکاتی به‌حساب می‌آیند که نویسنده به زیبایی آن‌ها را در این کتاب درهم آمیخته است.

خواندن این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما به داستان‌های عاشقانه خارجی با حال‌و‌هوای جنگ و فضایی متفاوت علاقه دارید، از خواندن این کتاب قطعا لذت خواهید برد.

 

حجم کل فایل دانلودی : 40 مگا بایت 

نوع فایل کتاب : پی ای اف 

تعداد صفحات : 454


مبلغ واقعی 38,000 تومان    45% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 20,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 304

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما