دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی دو کلمه‌ای که امروز زندگی‌تان را تغییر می‌دهند اثر جول اوستین


دانلود کتاب صوتی دو کلمه‌ای که امروز زندگی‌تان را تغییر می‌دهند اثر جول اوستین

درباره کتاب صوتی دو کلمه‌ای که امروز زندگی‌تان را تغییر می‌دهند

از شما خوانندگان گرامی دعوت می‌کنیم تا با مطالعه این کتاب فشرده که دنباله‌ای بر کتاب " قدرت من هستم" نوشته نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، جُول اُوستین می‌باشد، زندگی خود را با دو کلمه تغییر دهند. جُول اُوستین، در کتاب پرفروش قبلی خود به نام "قدرت من هستم"، به این نکته اشاره کرد که هر کلمه‌ای بدنبال عبارت "من هستم" ذکر شود، همواره بدنبال گوینده‌اش خواهد آمد. حالا در اثر حاضر که نسخه‌ای فشرده و کاملا مناسب برای مطالعه سریع یا هدیه دادن به عزیزان می‌باشد، جُول تاکید دارد اگر ما دست از انتقاد از خودمان برداریم، به جایش قدرت درونی، استعدادهای طبیعی، و توانایی‌های بالقوه‌مان را کشف خواهیم کرد و زندگی‌ای سراسر قدرت و سرور را تجربه می‌کنیم که خداوند برای شما خواستار است. شما نیز با تمرکز بر من هستم! خود به سطحی جدید دست یافته و برکت خداوند را در زندگی‌تان تجربه کنید. کلمات ما به پیشگویی‌هایی تبدیل می‌شوند که منجر به واقعیت می‌شوند. اگر به افکار خود اجازه دهید که شما را شکست دهند و سپس به ایده‌های منفی را از طریق کلماتتان جان بدهید، اعمال شما نیز در همان راستا شروع به فعالیت می‌کنند. باید کلمات خود را در مسیری قرار دهید که می‌خواهید زندگی‌تان در آن قرار گیرد. شما نباید با صحبت کردن از شکست، انتظار پیروزی داشته باشید. شما نمی‌توانید از کمبود صحبت کنید و انتظار وفور نعمت داشته باشید. آنچه را که می‌گویید، تولید خواهید کرد. اگر می‌خواهید بدانید پنج سال بعد چگونه خواهید بود، فقط کافی است به آنچه در مورد خودتان می‌گویید، گوش دهید. با کلماتی که بر زبان می‌آوریم، هم می‌توانیم آینده‌مان را مقدس کنیم و هم می‌توانیم آن را نفرین کنیم. در دهان شما معجزه وجود دارد. اگر می‌خواهید زندگی خود را تغییر دهید، با تغییر دادن کلمات شروع کنید. اگر یاد بگیرید چطور با کلمات درست صحبت کنید و نگرش درست را حفظ کنید، به خدا این امکان را می‌دهد که بتواند چیزهای عالی را در زندگی‌تان به ارمغان آورد.

درباره کتاب صوتی دو کلمه‌ای که امروز زندگی‌تان را تغییر می‌دهند:

جول اوستین در این کتاب که می‌توان آن را به نوعی ادامه دیگر اثر پرفروشش «قدرت من هستم» به شمار آورد، می‌گوید هر واژ‌ه‌ای که به دنبال عبارت «من هستم» گفته شود، همیشه به دنبال گوینده‌اش خواهد بود. اکنون در کتاب دو کلمه‌ای که امروز زندگی‌تان را تغییر می‌دهند (Two Words That Will Change Your Life Today)، نویسنده تأکید می‌کند اگر دست از انتقاد خودتان بردارید، در عوض قدرت درونی، استعدادهای طبیعی و توانایی‌های بالقوه‌تان را کشف خواهید کرد و زندگی بانشاط و قدرتمندی را تجربه می‌کنید که خداوند برایتان در نظر گرفته است.

کلماتی که از دهان شما بیرون می‌آیند، به پیشگویی‌هایی تبدیل می‌شوند که به واقعیت می‌انجامند. اگر به افکار خود اجازه شکست‌تان را بدهید و بعد به ایده‌های منفی از راه سخنان‌تان جان ببخشید، اعمال‌تان نیز در همان راستا فعالیت را آغاز می‌کنند. کلمات قدرت باورنکردنی‌ای دارند؛ هر زمان که چیز خوب یا بدی به زبان می‌آورید، زندگی‌تان را در اختیار آنچه می‌گویید، قرار می‌دهید. متأسفانه، بسیاری از مردم درباره خودشان، در مورد خانواده‌شان و آینده‌شان چیزهای منفی می‌گویند.

اصل کلیدی این است: باید واژگان خود را در مسیری قرار دهید که دوست دارید زندگی‌تان در آن جریان داشته باشد. شما نباید با سخن گفتن از شکست، به انتظار پیروزی و موفقیت بنشینید. نمی‌توانید از کمبود حرف بزنید و منتظر نعمت‌های فراوان باشید. آنچه را که بیان می‌کنید، تولید خواهید کرد. اگر مایلید بدانید پنج سال بعد چطور خواهید بود، تنها کافی است به آنچه درباره خودتان می‌گویید، گوش دهید. با واژگانی که بر زبان می‌آورید، هم می‌توانید آینده‌تان را مقدس و هم می‌توانید آن را نفرین کنید.

جول اوستین کتاب پیش رو را به این دلیل نوشته که به شما بگوید در دهان‌تان معجزه وجود دارد! اگر می‌خواهید زندگی‌تان را تغییر دهید، با تغییر دادن کلمات شروع کنید. اگر یاد بگیرید چطور با کلمات درست صحبت کنید و نگرش مناسب را حفظ سازید، این امکان را برای خود به وجود می‌آورید که چیزهای عالی را در زندگی‌تان به وجود آورید.

بخشی از کتاب دو کلمه‌ای که امروز زندگیتان را تغییر می‌دهند

کلمات ما به پیشگویی‌هایی تبدیل می‌شوند که منجر به واقعیت می‌شوند. اگر به افکار خود اجازه دهید که شما را شکست دهند و سپس به ایده‌های منفی را از طریق کلماتتان جان بدهید، اعمال شما نیز در همان راستا شروع به فعالیت می‌کنند.

باید کلمات خود را در مسیری قرار دهید که می‌خواهید زندگی‌تان در آن قرار گیرد. شما نباید با صحبت کردن از شکست، انتظار پیروزی داشته باشید. شما نمی‌توانید از کمبود صحبت کنید و انتظار وفور نعمت داشته باشید. آنچه را که می‌گویید، تولید خواهید کرد. اگر می‌خواهید بدانید پنج سال بعد چگونه خواهید بود، فقط کافی است به آنچه در مورد خودتان می‌گویید، گوش دهید. با کلماتی که بر زبان می‌آوریم، هم می‌توانیم آینده‌مان را مقدس کنیم و هم می‌توانیم آن را نفرین کنیم.

 

حجم کل فایل دانلودی : 


مبلغ واقعی 15,000 تومان    55% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 373

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما