دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی ماتریکس الهی اثر گرگ بریدن (pdf+mp3)


دانلود کتاب صوتی ماتریکس الهی اثر گرگ بریدن (pdf+mp3)

درباره کتاب ماتریکس الهی

آیا معجزه‌هایی که در دنیای کوانتوم رخ می‌دهد، بزرگترین امکان‌های ما را نشان می دهند؟ آیا درمان خود به خودی بیمار‌ها، ارتباط در لحظه با هر کس و هر چیز و حتی سفر در زمان می‌تواند میراث حقیقی ما در کائنات باشد؟ گرگ برادن نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، مهمان شناخته شده کنفراس‌های بین‌المللی و رسانه‌های ویژه است که به بررسی نقش معنویت در تکنولوژی می‌پردازد و یکی از برجسته‌ترین افرادی است که میان خرد گذشته و علم امروز برای دستیابی به صلح و شفا در آینده پل می‌زند. او به فراسوی حصارهای سنتی علم و معنویت سفر می‌کند تا دری را به سوی بزرگ‌ترین امکانات ما باز کند. در این کتاب الگوشکنانه، گرگ برادن یاقته‌های خود را با ما به اشتراک می‌گذارد. از طریق بیست کلید آفرینش آگاهانه به ما نشان داده می‌شود چگونه معجزه تصوراتمان را به واقعیت خود تبدیل کنیم. نویسنده با مطالب علمی قابل فهم و داستان‌هایی از زندگی واقعی خودش، نشان می‌دهد که ما تنها توسط عقاید خود محدود می‌شویم.

"ماتریکس الهی" یا آن گونه که در عنوان فرعی آن ذکر شده "پلی میان زمان، فضا، معجزه ها و باورها" کتابی است نوشته ی "گرگ برادن" که خواننده را با مطالب خود شگفت زده خواهد ساخت. بین سال های 1993 تا 2000 میلادی، یک مجموعه از آزمایش های تکان دهنده مدارک قابل توجهی را آشکار ساخت. این مدارک در واقع نشانه هایی از یک شبکه ی انرژی بود که همه چیز را در زندگی و جهان ما به هم متصل می نمود؛ این شبکه ی انرژی "ماتریکس الهی" نامیده می شود. "ماتریکس الهی" پاسخی علمی به وجود قانون جذب بوده و اصول مطرح شده را با فیزیک کوانتوم پشتیبانی می کند. ذهن و افکار ما، بزرگ ترین ابزاری است که در اختیار ما قرار گرفته و کتاب هایی همچون "ماتریکس الهی" اثبات می کنند که چطور جهت دادن به افکارمان در یک مسیر خاص، به ما کمک می کند آنچه را که می خواهیم به دست آوریم.
از ترمیم و شفای بدن هایمان گرفته تا موفقیت در شغل، روابط و صلح میان ملت ها، این مدارک جدید نشان می دهند که هر یک از ما توانایی این را در درون خود داریم که مستقیما با نیرویی که تمام کائنات را به هم متصل کرده، در مورد هر چیزی صحبت کنیم. چه می شد اگر قدرتی در درون شما وجود داشت که ایجاد لذت می نمود، رنج ها را التیام می بخشید و بین ملت ها صلح و آشتی برقرار می کرد؟ در صورتی که می دانستید چطور از این قدرت در زندگی روزمره خود بهره ببرید، آنگاه زندگیتان چقدر نسبت به حیات کنونی شما متفاوت می شد؟ به "گرگ برادن" ملحق شوید تا در این سفر که "پلی میان زمان، فضا، معجزه ها و باورها" خواهد زد، علم و معنویت و معجزات را از زبان "ماتریکس الهی" دریافت نمایید.

فهرست:
مقدمه
بخش اول: کشف ماتریکس الهی: سرّی که همه چیز را به هم وصل می‌کند

فصل 1: س: در فضای میانی چه چیزی وجود دارد؟
ج: ماتریکس الهی
فصل 2: شکستن پارادایم: آزمایشاتی که همه چیز را تغییر می‌دهند

بخش دوم: پلی میان خیال و واقعیت: نحوه‌ی کار ماتریکس الهی
فصل 3: ما ناظرانی منفعلیم یا خالقانی مقتدر؟
فصل 4: وصل شدن یک بار برای همیشه: زندگی در جهان هولوگرافیک
فصل 5: وقتی اینجا آنجاست و قبلاً اکنون است: جهش زمان و مکان در ماتریکس
بخش سوم: پیام‌هایی از ماتریکس الهی: زیستن، عشق ورزیدن و شفا یافتن در هشیاری کوانتومی
فصل 6: کائنات با ما سخن می‌گوید: پیام‌هایی از ماتریکس
فصل 7: خواندن آینه‌های روابط: پیام‌هایی از خودمان
فصل 8: بازنویسی کد واقعیت: 20 کلید برای آفرینش آگاهانه

هنگامی که انسان دیده به جهان می‌گشاید، مسحور رنگارنگی و تفاوت‌های به‌ظاهر بی‌پایان جهان اطرافش می‌شود. هر چیزی که در جهان اطراف می‌بینیم، جدا و مستقل به نظر می‌رسد، گویی هر بخشی از این جهان، خالقی جداگانه دارد و ماهیتش مستقل از سایر بخش‌هاست. بشر از دیرباز درگیر این مسئله بوده و همواره تلاش کرده است که نخی جادویی بیابد و همه‌چیزِ جهان را به هم گره بزند؛ تا بلکه بتواند کلیّت واحدی بسازد و در میان این همه رنگ و تفاوت، این‌چنین احساس غریبی نکند.


کافیست نگاهی به تاریخ اندیشه‌ی انسان بیندازیم تا تقلاهای بی‌پایان و خستگی‌ناپذیر او را برای وحدت بخشیدن به تفاوت‌ها و تمایزهای این جهان مشاهده کنیم. در زمان‌های دور، عالم را به چهار عنصر تقلیل داده بودند: آب، هوا، خاک و آتش. و می‌گفتند هرآنچه در عالم است، به‌رغم تفاوت‌های ظاهری، از یکی از همین عناصر و یا از ترکیب آن‌ها ساخته شده است. مدتی بعد پی بردیم که جهان ماده از اتم ساخته شده است. معصومانه شادی می‌کردیم و می‌گفتیم بالاخره آن نخ جادویی را پیدا کردیم. اما شادی‌مان زودگذر بود، چون هرچه عمیق‌تر و دقیق‌تر می‌نگریستیم، چیزهای دیگر و بنیادی‌تری می‌یافتیم. به راستی انگیزه‌ی این کوشش‌ها چیست و چرا می‌خواهیم آن ذره‌ی بنیادین را پیدا کنیم؟

 

مدت زمان کتاب صوتی : 5 ساعت 55 دقیقه

تعداد صفحات نسخه پی دی اف : 477

فرمت : pdf+mp3

حجم کل فایل دانلودی : 378MB


مبلغ واقعی 39,000 تومان    39% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 23,790 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1257

برچسب های مهم

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما