دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دوره چگونه فوق العاده موفق باشیم؟ از کوین ترودو (دوبله فارسی)


دوره چگونه فوق العاده موفق باشیم؟ از کوین ترودو (دوبله فارسی)

 

کوین ترودو کیست؟

کوین ترودو (Kevin Trudeau) یک تاجر، کارآفرین، نویسنده، بازیکن حرفه ای بیلیارد است که بیش از ۵۰ شرکت ثبت شده در سراسر جهان با گردش مالی سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار دارد و مالک چند شبکه ماهواره ای در بریتانیا می باشد.

خلاصه داستان اینگونه است که کوین ترودو به ثروت چند صد هزار دلاری در جوانی میرسد و در همانجاست که با گروه های مخفی از جمله برادر هود آشنا می شود و رشد خارق العاده العاده و واقعی ترودو شروع می شود! رشد کوین ترودو از نظر مالی و اعتبار به شدت بالا می رود به به ثروت میلیارد دلاری در سال میرسد به طوری که به یک فرد مشهور در آمریکا تبدیل می شود.

 

تاحالا از خودتان پرسیده اید که :

 

  • چطور بعضی افراد از ۰ به ۱۰۰ می رسند؟
  • چطور بعضی افراد در ۳ سال راه ۳۰ ساله را می روند؟
  • چرا پولدار های واقعی هر روز پولدار تر می شوند؟
  • چرا میلیاردر های بزرگ راجب موفقیت و پول کتاب یا سمینار برگذار نمی کنند؟

۵ مفهوم پایه ای از نظر کوین ترودو

  • اولین مفهوم این است که به چه کسی گوش می دهید
  • دومین مفهوم، ظرفیت یادگیری بود.
  • سومین مفهوم، ترازوی آموزش و پیشرفت بود.
  • چهارمین مفهوم، چهار فرایند ذهنی بود.
  • پنجمین مفهوم، در چهار فرایند بالا استاد شوید.

 

 

 

دوره چگونه فوق العاده موفق باشیم؟ از کوین ترودو شامل سطوح شبکه جهانی اطلاعات نیست. و سطح خاصی ندارد. این دوره برای عموم مردم در نظر گرفته شده است که به راحتی از اطلاعات آن استفاده کنند.

جادوی قدرتمند دونستن اینه که شما موفق خواهید شد این، ارتعاش و فرکانسی که خواسته تون رو در زندگی ایجاد می کند؛ برای همین می گویند موفقیت، یک تصمیم با شما فاصله دارد.

این تصمیم این است که بگویید من قراره انجامش بدم؛ و تمام.

این؛ انتخابی که باید بکنید وقتی به جایی برسید که بگید انجامش میدم ، و بحثی هم در اون نیست تمام؛ وقتی به جایی برسید که بگید انجامش میدم و بحثی هم توش نیست. دو بار گفته شد تا به قدرت تصمیم پی ببرید که وقتی شما تصمیمی می گیرید تمام کائنات به کمک شما می آیند تا به نحوه احسن اون کار را انجام بدهید.

اجازه بدید این رو تعریف کنم، دلیلی داره که این داستان رو بهتون میگم ؛ مردم فقط به درآمد خوب فکر می کنند ، چقدر درآمد رو خوب تلقی می کنید؟ چقدر درآمد سالانه نیاز هست تا بگید درآمد خوبی دارید؟

مقدار درآمد برای هر شخصی متفاوت است. بعضی ها می گویند سالی صد هزار دلار یعنی اگر سالی صد هزار دلار درآمد داشته باشم یعنی خوبه. یکی دیگه می گوید سالی دویست هزار دلار اون موقع درآمدم خوبه؛ یکی دیگه میگوید اگه سالی سیصد هزار دلار درآمد داشته باشم خدای من حتی نمی توانم تصور کنم.

اگر بگم نظرتون درباره نیم میلیون دلار چیه ؟ چی می گویید؟ میگید اگر من رو به کسی معرفی کنی که سالی نیم میلیون دلار داره ازش چیزهایی یاد میگیرم، اما اون، فردی نیست که بخواهید ازش یاد بگیرید چون او هنوز داره برای پول کار می کنه باید یه چیزی رو بقهمید این پول خیلی هم زیاد نیست، یکم زیاده فقط .

پول زیادی ولی خیلی هم زیاد نیست چون وقتی به افرادی برسید که سالی یک یا دو یا ده میلیون دلار درآمد دارند همه چی کلا فرق می کند، ذهنیت این افراد کاملا متفاوته کاملا متفاوت و این چیزی که نیاز دارید بدونید.

من وقتی با دونالد حرف میزدم گفتم می خوای فقط چیزهایی رو بهشون بگم که بتونن هضم کنند چیزهایی در حد دویست یا سیصد هزار دلار در سال یا درباره چیزهایی بگم که ممکن خیلی بالاتر از قوه تخیل شون باشه چیزهایی مثل اینکه اون روز با دوستم بودم و میلیارد دلار پول داره و از این جور حرفا؛ این افرادی که بالای ده میلیون دلار درآمد دارند انسان های متفاوتی هستند؛ اما جادو همین جاست..... ادامه شو در فایل های صوتی گوش بدید.

مدت زمان دوره : بالای 7 ساعت 

نوع فایل : mp3

حجم کل فایل دانلودی : 400MB 

زبان : دوبله فارسی 


مبلغ قابل پرداخت 49,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 409

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما