دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود جزوه جمع بندی تمام دورس عمومی کنکور (ویژه کنکور 1400)


دانلود جزوه جمع بندی تمام دورس عمومی کنکور (ویژه کنکور 1400)

یکی از مهم ترین سوالات بچه های کنکوری این هستش که چقدر به دروس عمومی اهمیت بدهند و چقدر به دروس تخصصی. این مساله رشته تا رشته فرق داره مثلا توی رشته ی هنر و زبان عمومی ها اهمیتشون از تخصصی ها بیشتره (بخاطر تراز نه بخاطر ضریب) ولی در رشته های تجربی و ریاضی و انسانی مسلما دروس تخصصی تاثیر بیشتری دارند.
به طور کلی چیزی که پیشنهاد میشه اینه که از اول سال تا اخر به نسبت اول بیشتر از تخصصی بخونید و این نسبت رو تا کنکور کمتر و کمتر کنید تا این که در دوران جمع بندی تقریبا به اندازه ی هم بخونید تخصصی و عمومی رو.
مساله ی مهم دیگه در دروس عمومی تکرار هستش شما وقتی یک مبحث ریاضی رو بخونید و یاد بگیرید تقریبا تا همیشه تو ذهنتون میمونه ولی دروس عمومی ماهیتشون اینه که کاملا فرار هستند پس تکرار و مرور اهمیت خیلی بالایی دارند بعضی از بچه ها به اشتباه دروس عمومی رو میذارن برای بعد از عید بخونن ولی چون زمان کافی برای مرور و تکرار نخواهند داشت نمیتونن درصد های خوبی در این درس ها بدست بیارن. این تکرار و تمرین باعث میشه شما در نزدیکی کنکور و دوران جمع بندی خیلی راحت بتونید تورق کنید به طور مثال شما برای اولین بار وقتی درس ۳ دین و زندگی پیش رو خوندید مطمئنا زمان بیشتری براتون برده تا بار پنجم. اگر شما در طول سال مرور و تکرار کافی داشته باشید به راحتی میتونید در دوران جمع بندی دروس عمومی رو راحت ببندید.

این جزوه در 411 صفحه شامل تمامی مواد درسی دروس عمومی به صورت جمع بندی مخصوص کنکوری های عزیز به ویژه داوطلبان کنکور 1400 هست

 

اهمیت دروس عمومی در کنکور;

هر چه به زمان برگزاری آزمون سراسری، نزدیک‌تر می‌شویم، برنامه‌ای که داوطلبان برای ادامه مطالعه در نظر می‌گیرند، بسیار مهم تر و سرنوشت سازتر می‌شود. هر داوطلب، بسته به وضعیت خود و شرایطی که در دروس مختلف دارد، برنامه مشخصی برای خود تدوین می‌کند که با سایر داوطلبان متفاوت است. نکته ای که این روزها، سؤال برخی از داوطلبان است، این است که جای دروس عمومی در این برنامه کجاست. این سؤال، بسیار مهم است؛ زیرا دروس عمومی، نقش بسیار سرنوشت سازی در رتبه و تراز داوطلبان دارد؛ البته نکته دیگری که به اهمیت این موضوع می‌افزاید این است که گروهی از شما داوطلبان عزیز، به اهمیت و جایگاه این دروس به درستی پی نبرده و همچنان، دروس عمومی را در حاشیه دروس اختصاصی و به منزله حیاط خلوت مطالعه خود تصور می‌کنید.

چگونه دروس عمومی را در کنکور 1400 ، 100 درصد بزنیم : اهمیت دروس عمومی در کنکورهای سال‌های اخیر به‌خوبی نشان می‌دهد که با توجه به درجه سختی زیاد تست‌های عمومی‌ها، دیگر مثل سابق نمی‌توان با یک ماه مطالعه دروس عمومی، همه را 100% زد و یا برای عمومی‌ها زیاد وقت نگذاشت و فقط با حفظ چند تکنیک بتوان به درصد بالایی در دروس عمومی رسید!!!

دروس عمومی کنکور 1400 درنتیجه اگر شما به دنبال موفقیت و نتیجه عالی در کنکور سراسری هستید، باید از هم‌اکنون دقت بیشتر و ویژه‌ای را به مطالعه دروس عمومی داشته باشید.

متأسفانه بیشتر داوطلبان زیاد توجهی به دروس عمومی ندارند به این دلیل که فکر می‌کنند می‌توانند تنها با درصدهای بالای اختصاصی رتبه عالی در کنکور به دست آوردند! درصورتی‌که این شیوه برنامه‌ریزی و مطالعه کاملاً اشتباه است و نمی‌توان فقط با درصدهای بالای اختصاصی، رشته‌ی خوبی قبول شد و رتبه‌ی خوبی کسب کرد بخصوص رشته‌های گروه علوم پزشکی.

برخی داوطلبان هم هستند که در برخی دروس مثل زبان فارسی، عربی و انگلیسی ضعیف هستند و کلاً کنار می‌گذارند و این دروس را مطالعه نمی‌کنند.

 

این جزوه در 411 صفحه شامل تمامی مواد درسی دروس عمومی به صورت جمع بندی مخصوص کنکوری های عزیز به ویژه داوطلبان کنکور 1400 هست

 


مبلغ واقعی 75,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 56,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما