دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل (نسخه pdf)


دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل (نسخه pdf)

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اثری سازنده از ناپلئون هیل، راهنمای ضروری برای پیوستن به صف موفق‌ترین افراد دنیاست. امروزه رازهای به‌ هم‌ زدن ثروت برای هیل به اندازه‌ی همان موقع نیرومندند و می‌توانند زندگی را برای همیشه تغییر دهند.

پس از مصاحبه با بیش از پانصد تن از زنان و مردان دوران خویش، ناپلئون هیل (Napoleon Hill) راز انباشتن ثروت کلان ‌را بر اساس این نظریه فاش کرد که اگر ما بتوانیم یاد بگیریم مانند ثروتمندان بیندیشیم می‌توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم. او فقط فرمول سیزده مرحله‌ای ساده‌ای تهیه کرد تا به شما کمک کند که اهداف خویش را مشخص کنید، راز موفقیت حقیقی و دیرپا را کشف کنید، هر آنچه در زندگی می‌خواهید را به‌ دست بیاورید و به صف افراد فوق‌العاده موفق بپیوندید.

هنگامی که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and grow rich) به چاپ رسید، به‌ عنوان یکی از کتاب‌های الهام‌بخش مهم زمان خود اعلام شد. بیش از پانزده میلیون نسخه از این کتاب به فروش رفته است. این کتاب به نقشه‌ی راه برای میلیون‌ها نفر تبدیل شد تا از فقر دوران رکود اقتصادی بگریزند و برای خود، خانواده‌ها، و در موارد بی‌شماری، کارمندان خود رفاه فراهم کنند.

در مورد کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

رمان ناپلئون هیل که بیشتر شهرت خود را از آن دارد، اثری است که در دوران رکورد بزرگ دنیا نوشته و رونمایی شد و یکی از دلایل موفقیت آن هم همین بود. هم‌زمان با بحران شروع جنگ جهانی دوم و سال های پس از آن، کشورهای بسیاری در دنیا با شرایطی بسیار وخیم دست در گریبان بودند.

این کتاب با تکیه بر قدرت ذهن برتر محوریت اصلی خود را بنا نهاده بود و تا پیش از مرگ هیل در سال 1970 بالغ بر 20 میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا فروخته شده بود. البته در دوران پس از مرگ نویسنده این اثر، سال های اوج آن به پایان نرسیده و به دست فراموشی سپرده نشد، بلکه در سال 2016 نیز در تمام دنیا و به زبان های مختلف، بالغ بر 100 میلیون نسخه از این کتاب به فروش رسید و در بین دیگر آثار هیل، از موفق ترین کتاب هایش بود.

نویسنده این کتاب پس از انتشار و فروش موفقی که در اثر به یاد ماندنی خود داشت، واقعاً به موفقیت و ثروت نیز رسید. پس از به شهرت رسیدن این کتاب حرفه های مختلف و طولانی مدتی همچون مشاوره رهبران تجاری، سخنران و نویسندگان بسیاری هیل روی آورد. از ویژگی های بسیار خوبی که در معروفترین کتاب ناپلئون هیل وجود دارد باید به این نکته نیز اشاره کنیم که روش های معرفی شده در این کتاب، همچنان که در عصر خودش اعتبار داشت، در عصر حاضر نیز معتبر و مؤثر اند.

بخشی از متن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

وﻗﺘﯽ ھﻨﺮی‌ﻓﻮرد ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﻣﻮﺗﻮر ﻣﺸﮭﻮر وی،ھﺸﺖ را ﺗﻮﻟﯿﺪ کند، می‌خواﺳﺖ ﻣﻮﺗﻮری ﺑﺴﺎزد ﮐﻪ ھﺮ ھﺸﺖ ﺳﯿﻠﻨﺪر آن در ﯾﮏ ردﯾﻒ ﻗﺮار داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

ﻓﻮرد ﺑﻪ ﻣﮭﻨﺪﺳﯿﻦ ﺧﻮد دﺳﺘﻮر داد ﺑﺮای او ﻣﻮﺗﻮری ﺑﺎ اﯾﻦ ﻣﺸﺨﺼﺎت طﺮاﺣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. طﺮح روی ﮐﺎﻏﺬ آﻣﺪ اﻣﺎ ﻣﮭﻨﺪﺳﯿﻦ ﻣﻌﺘﻘﺪ ﺑﻮدﻧﺪ ﮐﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﯾﮏ ﻣﻮﺗﻮر ھﺸﺖ ﺳﯿﻠﻨﺪر ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪ ﻏﯿﺮﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ» ﻓﻮرد ﮔﻔﺖ: «ﺑﻪ ھﺮ ﺷﮑﻞ آن را ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﯿﺪ» و آﻧﮭﺎ ﺟﻮاب دادﻧﺪ « اﻣﺎ اﯾﻦ ﻏﯿﺮ ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ » ﻓﻮرد دﺳﺘﻮر داد: « ھﺮﭼﻪ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ ﺑﮑﻨﯿﺪ، ھﺮﻗﺪر وﻗﺖ ﻻزم اﺳﺖ ﺻﺮف ﮐﻨﯿﺪ ﻣﮭﻨﺪﺳﯿﻦ ﺑﻪ ﮐﺎرﺷﺎن اداﻣﻪ دادﻧﺪ. ﮐﺎر دﯾﮕﺮی از آﻧﮭﺎ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻧﺒﻮد اﮔﺮ ﻣﯿ‌ﺨﻮاﺳﺘﻨﺪ در ﺷﻤﺎر ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﻓﻮرد ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ اﯾﻦ ﮐﺎر اﻗﺪام ﻣﯿﮑﺮدﻧﺪ. ﺷﺶ ﻣﺎه ﮔﺬﺷﺖ، ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﯽ ﺣﺎﺻﻞ ﻧﺸﺪ. ﺷﺶﻣﺎه دﯾﮕﺮ ھﻢ ﺑﻪ ھﻤﯿﻦ ﻣﻨﻮال ﮔﺬﺷﺖ. ﻣﮭﻨﺪﺳﯿﻦ از ھﺮ طﺮﺣﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ذھﻨﺸﺎن ﻣﯿﺮﺳﯿﺪ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﺮدﻧﺪ، اﻣﺎ ﺟﻤﻠﮕﯽ ﻣﻌﺘﻘﺪ ﺑﻮدﻧﺪ ﮐﻪ اﯾﻦ ﺗﻮﻗﻊ ﻓﻮرد ﻏﯿﺮ ﻣﻤﮑﻦ ﺑﻮد. در پاﯾﺎن ﺳﺎل ﻓﻮرد ﻣﮭﻨﺪﺳﯿﻦ ﺧﻮد را ﻓﺮا ﺧﻮاﻧﺪ و از ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﺸﺎن ﭘﺮﺳﯿﺪ. ﺑﻪ او ﺟﻮاب دادﻧﺪ ﮐﻪ اﻣﮑﺎﻧﯽ ﺑﺮای اﺟﺮای دﺳﺘﻮر او وﺟﻮد ﻧﺪارد.
ﻓﻮرد ﺑﻪ آﻧﮭﺎ ﮔﻔﺖ ﺑﻪ ﮐﺎرﺗﺎن اداﻣﻪ دھﯿﺪ. ﻣﻦ اﯾﻦ ﻣﻮﺗﻮر را ﻣﯿﺨﻮاھﻢ و ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﻮﺗﻮر ﻣﯿﺮﺳﻢ ﻣﮭﻨﺪﺳﯿﻦ ﺑﻪ ﮐﺎرﺷﺎن اداﻣﻪ دادﻧﺪ و آﻧﮕﺎه، اﻧﮕﺎر اﻋﺠﺎزی ﮐﺸﻒ ﮔﺮدﯾﺪ ﯾﮏ ﺑﺎر دﯾﮕﺮ ﻋﺰم و ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻓﻮرد ﺑﻪ ﭘﯿﺮوزی رﺳﯿﺪ. اﯾﻦ ﻣﺎﺟﺮا را ﺷﺎﯾﺪ ﻧﺘﻮاﻧﯿﻢ ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ھﻤﻪ ی ﺟﺰئیاﺗﺶ بگوییم اﻣﺎ ﺟﻮھﺮ و ﺟﺎن ﮐﻼم ھﻤﯿﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﮔﻔﺘﻢ. ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮاھﯿﺪ ﺑﯿﻨﺪﯾﺸﯿﺪ و ﺛﺮوﺗﻤﻨﺪ ﺷﻮﯾﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﮐﺎر ﻓﻮرد ﺗﻮﺟﻪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ. ﻣﺠﺒﻮر ﻧﯿﺴﺘﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﯿﺶ از اﻧﺪازه ﺑﻪ دورﺗﺮھﺎ ﭼﺸﻢ ﺑﺪوزﯾﺪ.

ﭼﺮا ﺷﻤﺎ ﺣﺎﮐﻢ ﺑﺮ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺧﻮد ھﺴﺘﯿﺪ؟

وﻗﺘﯽ ھﻨﻠﯽ ﻧﻮﺷﺖ ﻣﻦ ﻣﺴﻠﻂ ﺑﺮ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺧﻮد ھﺴﺘﻢ. ﻣﻦ ﮐﺎﭘﯿﺘﺎن روح ﺧﻮد ھﺴﺘﻢ ﺧﻮاﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺣﺎﮐﻢ ﺑﺮ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺧﻮد ھﺴﺘﯿﻢ، ﻣﺎ ﮐﺎﭘﯿﺘﺎن روح ﺧﻮد ھﺴﺘﯿﻢ زﯾﺮا اﯾﻦ ﻗﺪرت را دارﯾﻢ ﮐﻪ اﻓﮑﺎر ﺧﻮد را کنترل ﮐﻨﯿﻢ او ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻣﯿ‌ﮕﻔﺖ ﻣﻐﺰ ﻣﺎ ﺑﺎ اﻓﮑﺎری ﮐﻪ در ذھﻦ ﺧﻮد دارﯾﻢ ﻋﺠﯿﻦ ﻣﯽ ﺷﻮد و در ﺷﺮاﯾﻄﯽ ﻗﺮار ﻣﯿﮕﯿﺮد ﮐﻪ ﻧﯿﺮوی اﻧﺴﺎﻧﮭﺎ و وﺿﻌﯿﺖ زﻧﺪﮔﯽ را ﮐﻪ ﺑﺎ ﺷﺮاﯾﻂ اﻓﮑﺎر ﻣﺎ ﺳﺎزﮔﺎری دارﻧﺪ ھﻤﺎھﻨﮓ ﻣﯿﮑﻨﺪ. او ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﻗﺒﻞ از اﻧﺪوﺧﺘﻦ ﺛﺮوت ﮐﻼن ﺑﺎﯾﺪ اذھﺎن ﺧﻮد را از اشتیاق اﻧﺒﺎﺷﺘﻪ ﮐﻨﯿﻢ. اﮔﺮ طﺎﻟﺐ ﭘﻮل ھﺴﺘﯿﻢ ﺑﺎﯾﺪ ذھﻨﯿﺖ ﭘﻮل داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﺗﺎ اﺷﺘﯿﺎق ﺑﻪ ﺛﺮوت ﻣﺎ را ﺑﻪ طﺮﺣﯽ ﻣﺸﺨﺺ ﺑﺮای دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ آن ﻣﺠﺒﻮر ﮐﻨﺪ. اﻣﺎ ھﻨﻠﯽ ﻓﯿﻠﺴﻮف ﻧﺒﻮد، او ﺷﺎﻋﺮ بود، او ﺑﻪ ﺳﺮودن ﺷﻌﺮ ﻋﻼﻗﻪ داﺷﺖ، واﻗﻌﯿﺘ‌‍ﮭﺎ را در ﻗﺎﻟﺐ ﺷﻌﺮ ﻣﯿﮕﻔﺖ و ﻣﺸﺘﺎﻗﺎن ﺧﻮد را ﺗﻨﮭﺎ می‌گذاشت ﺗﺎ ﻣﻌﺎﻧﯽ اﺷﻌﺎرش را آن‌طور ﮐﻪ ﻣﯿ‌‌ﺨﻮاھﻨﺪ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﮐﻨﻨﺪ. اﻣﺎ ﺑﻪ ﺗﺪرﯾﺞ واﻗﻌﯿﺖ ﺧﻮد را ﻧﺸﺎن داده اﺳﺖ آن‌گونه ﮐﻪ در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ ﻣﯿﺪاﻧﯿﻢ ﮐﻪ اﺻﻮل ﻣﻨﺪرج در اﯾﻦ ﮐﺘﺎب را از اﺣﺎطﻪ و ﺗﺴﻠﻂ ﺑﺮ ﺳﺮﻧﻮش اﻗﺘﺼﺎدی ﻣﺎرا ﻣﻘﺪر ﻣﯿﺴﺎزد.

اﺻﻮﻟﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺷﻤﺎ را ﺗﻐﯿﯿﺮ دھﺪ

اﮐﻨﻮن در ﺷﺮاﯾﻄﯽ ھﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ اﺻﻞ را ﺑﺮرﺳﯽ ﮐﻨﯿﻢ. ذھﻦ ﺧﻮد را ﺑﮕﺸﺎﯾﯿﺪ و در ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ اﯾﻦ ﮐﺘﺎب را ﻣﯿﺨﻮاﻧﯿﺪ ﺑﺪاﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻣﺎ اﺧﺘﺮاع ﺑﺨﺼﻮﺻﯽ ﻧﯿﺴﺖ. اﯾﻦ اﺻﻮل ﺑﺮای ﺟﻤﻊ ﮐﺜﯿﺮی از اﺷﺨﺎص ﻣؤﺛﺮ واﻗﻊ ﺷﺪه اﻧﺪ. ﺷﻤﺎ ھﻢ ﻣﯿﺘﻮاﻧﯿﺪ از آﻧﮭﺎ ﺑﻪ ﺳﻮد ﺧﻮد اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ. در ﻣﯽ ﯾﺎﺑﯿﺪ ﮐﻪ اﻧﺠﺎم اﯾﻦ ﮐﺎر ﻧﻪ ﺗﻨﮭﺎ دﺷﻮار ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺳﮭﻞ و ﻣﻤﺘﻨﻊ اﺳﺖ ﭼﻨﺪ ﺳﺎل ﻗﺒﻞ در ﮐﺎﻟﺞ ﺳﺎﻟﻢ در وﺳﺖ وﯾﺮﺟﯿﻨﯿﺎ ﺳﺨﻨﺮاﻧﯽ ﻣﯽ ﮐﺮدم. در آن ﺳﺨﻨﺮاﻧﯽ ﺑﻪ اﺻﻮﻟﯽ ﮐﻪ در ﻓﺼﻞ ﺑﻌﺪ اﯾﻦ ﮐﺘﺎب آﻣﺪه ﺑﻪ ﻗﺪری ﺑﺎ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺣﺮف زدم ﮐﻪ ﯾﮑﯽ از اﻋﻀﺎی ﮔﺮوه ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن آﻧﮭﺎ را ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ و ﺑﺨﺸﯽ از ﻓﻠﺴﻔﻪ ﺧﻮد ﮐﺮد. اﯾﻦ ﻣﺮد ﺟﻮان ﺑﻪ ﻋﻀﻮﯾﺖ ﮐﻨﮕﺮه درآﻣﺪ و در ﺷﻤﺎر ﯾﮑﯽ از ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﮭﻢ ﻓﺮاﻧﮑﻠﯿﻦ روزوﻟﺖ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺖ. او در نامه‌ای ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﻈﺮش را درﺑﺎره ی اﺻﻮﻟﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ آن را در ﻓﺼﻞ ﺑﻌﺪ آورده ام ﺑﯿﺎن داﺷﺖ .

ﻣﺎ ﮐﻪ در ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ رﺳﯿﺪن ﺑﻪ ﺛﺮوت ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺮده اﯾﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪاﻧﯿﻢ در دﻧﯿﺎﯾﯽ ﮐﻪ در آن زﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﺑﻪ ﻧﻘﻄﻪ ﻧﻈﺮھﺎی ﺟﺪﯾﺪ، ﺑﺪﯾﻊ روﺷﮭﺎی، رھﺒﺮان و ﻣﺨﺘﺮﻋﯿﻦ و روﺷﮭﺎی آﻣﻮزش ﺟﺪﯾﺪ، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﻪ روﺷﮭﺎی ﺑﺪﯾﻊ، ﺑﻪ ﮐﺘﺐ ﺟﺪﯾﺪ و ادﺑﯿﺎت، ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ھﺎی ﻣﺘﺤﻮل ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ و ﻓﯿﻠﻤﮭﺎی ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ ﺟﺪﯾﺪ اﺣﺘﯿﺎج دارﯾﻢ، ﺑﺎ اﯾﻦ ﺣﺎل ﺗﻮﺟﻪ داﺷﺘﻪ باﺷﯿﺪ ﮐﻪ از ھﻤﻪ اﯾﻨﮭﺎ ﻣﮭﻤﺘﺮ داﺷﺘﻦ ھﺪف ﻣﺸﺨﺺ و ﻗﻄﻌﯽ اﺳﺖ .ﺑﺎﯾﺪ اﯾﻦ را ﺧﻮاﺳﺖ و آن را ﺑﻪ ﻣﯿﻠﯽ وﺳﻮاس ﮔﻮﻧﻪ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻧﻤﻮد. در ﻋﯿﻦ ﺣﺎل ﻣﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮاھﯿﻢ ﺛﺮوت اﻧﺒﺎﺷﺖ کنیم.

چرا باید این کتاب را بخوانید :

بیندیشید و ثروتمند شوید، نوشته ناپلئون هیل، از نخستین و جامع‌ ترین کتاب‌هایی است که در قرن بیستم به معرفی روش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار پرداخته و این روش‌ها را که تا آن زمان تنها در اختیار معدود افراد موفق بوده، همگانی کرده است.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ، پیشنهاد اولیه نوشتن آن از سوی اندرو کارنگی، موسس و صاحب غول فولاد امریکا و دومین نفر در لیست ثروتمندترین افراد تاریخ به ناپلئون هیل ارایه شد و خود حاصل مصاحبه نویسنده با نزدیک به پانصد فرد موفق آن دوره از جمله فورد، ادیسون و … است، اولین بار هفت دهه قبل و در سال ۱۹۳۷ منتشر گردید.

از نکات جالب توجه برای کسانی که هم این کتاب را خوانده‌اند و هم فیلم راز را دیده‌اند، نزدیکی مفاهیم این دو به یکدیگر است.
ناپلئون هیل با الهام از اندرو کارنگی که رمز موفقیت خود را برای او شرح داده بود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را به رشته تحریر درآورده است.


مبلغ واقعی 17,000 تومان    45% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,350 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 363

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما