دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی حتما لازم نیست با استعداد باشید اثر جان ماکسول


دانلود کتاب صوتی حتما لازم نیست با استعداد باشید اثر جان ماکسول

در کتاب صوتی "حتما لازم نیست با استعداد باشید" به شما اثبات خواهد کرد که برای موفقیت الزاما نیازی به استعداد نیست!

زمان امتحان رویاهایتان فرا رسیده! وقت آن است که به جای فکر کردن، اقدام کنید؛ البته که باید قدم به قدم پیش بروید، ولی سرعت برداشتن این گام‌ها به خودتان بستگی دارد.

فرمول (استعداد = موفقیت) را فراموش کنید. فرمول موفقیت در دنیای امروز، چیز دیگریست؛ امروز، استعداد، منهای موارد لازم دیگر مساوی‌ست با شکست و بی‌استعدادی به علاوه‌ی انجام برخی کارهایی که نیاز به استعداد ندارند، مساوی‌ست با موفقیت.

یادتان باشد که همه‌ی افرادی که در رشته‌ی مورد نظر شما موفق شده اند، کوه استعداد نبوده‌اند و از بدو خلقت، "موفق" آفریده نشده اند.

مطمئنا شما از بسیاری از آنان بااستعداد ترید؟ پس شروع کنید. از داشته‌هایتان شروع کنید و یادبگیرید که چطور از آن‌ها بیشترین استفاده را ببرید.تا بحال برایتان پیش آمده است که از با دیدن افراد با استعداد شگفت زده شوید و فاصله ی بسیار فاحشی بین خود و آنها احساس کنید؟

در کتاب صوتی “حتما لازم نیست با استعداد باشید” به شما اثبات خواهد کرد که برای موفقیت الزاما نیازی به استعداد نیست! زمان امتحان رویاهایتان فرا رسیده! وقت آن است که به جای فکر کردن، اقدام کنید؛ البته که باید قدم به قدم پیش بروید، ولی سرعت برداشتن این گام‌ها به خودتان بستگی دارد.فرمول (استعداد = موفقیت) را فراموش کنید. فرمول موفقیت در دنیای امروز، چیز دیگریست؛ امروز، استعداد، منهای موارد لازم دیگر مساوی‌ست با شکست و بی‌استعدادی به علاوه‌ی انجام برخی کارهایی که نیاز به استعداد ندارند، مساوی‌ست با موفقیت.

بخشی از کتاب:

بعضی افراد از شروع کاری که در آن استعدادی ندارند هراس دارند در صورتی که اغلب کارها و چیزهایی که برای رسیدن من و شما به موفقیت باید انجام گیرد نیاز به استعداد خارق العاده ای ندارند.همین ترس باعث می شود که در خیلی از زمینه ها از بقیه عقب بمانند و هیچوقت به سمت علایق خود نروند و در انتها با یأس و نومیدی مواجه شوند.

هدف از این کتاب صوتی کم رنگ جلوه دادن ارزش استعداد نیست بلکه در نظر دارد بر کارها و چیزهایی که وابسته به استعداد نیستند تاکید و تمرکز کند، کارهایی که در عین حال ارزشمند هستند و در صورت انجام می توانند باعث افزایش ارزش شخص و دیگران بشوند. همه ی افراد می توانند با استعداد باشند به شرطی که خود را بشناسند ، برای خود ارزش قائل شوند و به علایق زندگی خود اهمیت دهند. در این فایل صوتی شما با ۱۶ مورد از کارهایی که نیاز به استعداد ندارند آشنا خواهید شد.

با تهیه ی این فایل صوتی این فرصت را برای خود خلق کنید و در نهایت ناظر صعود خود از قله های موفقیت باشید


مبلغ واقعی 15,000 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 346

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما