دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی 50 راز موفقیت از بیل گیتس موسس مایکروسافت


دانلود کتاب صوتی 50 راز موفقیت از بیل گیتس موسس مایکروسافت

در کتاب صوتی ۵۰ راز موفقیت از بیل گیتس : جرج ایلین نویسنده این کتاب، ۵۰ راز موفقیت از بیل گیتس را برای شما میگوید، بیل گیتس دومین ثروتمند جهان با ثروت خالص ۱۰۴ میلیارد دلار! قطعا شخص مناسبی برای الگو برداریست پس این کتاب صوتی را از دست ندهید.

کتاب صوتی بیل گیتس چه مهارت هایی را به ما می آموزد:

برای هر یک از بخش‌های کتاب؛ قسمتی مرتبط از زندگی بیل گیتس به‌عنوان مثالی کاربردی برای یادگرفتنِ نحوه‌ی عملی کردن موضوع مربوطه شرح داده شده است. در یک نگاه کلی این موارد، شامل نکته‌های مهم زیر است:

  • کسب‌وکار از دیدگاه بیل گیتس
  • در چه شرایطی ترک تحصیل برای ورود به بازار کسب‌وکار می‌تواند درست باشد!
  • اهمیت تفکر جانبی در یک کسب‌وکار
  • پیش‌بینی آینده‌ی یک صنعت و اهمیت آن
  • رقابت سالم و ناسالم در کسب‌وکار
  • برند سازی به سبک بیل گیتس
  • آشنایی با مفهوم خط پایان ذهنی
  • نظر بیل گیتس در مورد عادلانه نبودن زندگی و پیشنهاد او در این مورد
  • انطباق‌پذیری به روش بیل گیتس
  • تواضع درست در کسب‌وکار و کارآفرینی
  • ریسک‌پذیری و تمرکز به‌شیوه ی بیل گیتس
  • رابطه‌ی کارآفرینی و فعالیت‌های انسان دوستانه

بیل گیتس واقعاً نگرش متفاوتی به مسائل مطرح در یک کسب‌وکار و نیز ایده یابی دارد. به‌عنوان نمونه کافی است به این گفته‌ی او توجه کنید: «من آدم تنبلی را برای انجام یک کار سخت انتخاب می‌کنم چون آدم تنبل راه ساده‌ای برای انجام آن کار سخت پیدا می‌کند!»

رازهای ثروتمند شدن و کارآفرینی بیل گیتس:

چگونه می‌توان بدون هیچ سرمایه‌ای تبدیل به ثروتمندترین مرد جهان شد؟ و آیا موفقیت بیل گیتس به‌عنوان شخصی که نامش یادآور نوآوری، رهبری در صنعت نرم‌افزار جهان و موفقیت‌های بزرگ است برحسب اتفاق و به‌اصطلاح؛ شانسی بوده است؟! پاسخ منفی است زیرا او نیز مانند «استیو جابز» که نامش با «اپل» پیوند خورده؛ جزو نسل خلاقی بود که در عصر انتقال جهان به فناوری‌های کامپیوتری، ضمن دگرگون کردن همیشگی زندگی میلیاردها انسان؛ راه ثروتمند شدن افراد را از چند ده سال به چند سال کاهش داد. این کوتاه کردن زمان موفقیتِ شما؛ کلیدی است که کتاب صوتی بیل گیتس با موضوع درس‌های زندگی و کسب‌وکار برای تمام عمر در اختیارتان قرار می‌دهد! این فایل را حتماً در سبد خرید خود قرار دهید و مهندسی موفقیت را بیاموزید! اکنون می‌توانید یک «کلیک» را تبدیل به کلیدی برای گشودن درهای موفقیت واقعی کنید!

در این کتاب صوتی چه درس‌ هایی برای زندگی و کسب‌ و کار از بیل گیتس وجود دارد؟

نویسنده‌ ی این اثر؛ جرج ایلین George Ilian ؛ است که آن را تحت عنوان « ۱۰ چهره‌ ی رویایی که جهان را تغییر دادند » منتشر کرده و طی آن ۵۰۰ درس زندگی و کسب‌ و کار از این ۱۰ چهره‌ ی برتر را گنجانیده است که یکی از آن‌ ها بیل گیتس است.

کتاب ۵۰ راز موفقیت از بیل گیتس جزو کتاب‌ های پر فروش سایت « آمازون » نیز محسوب می‌ شود.

جرج ایلین، زندگی بیل گیتس رئیس ماکروسافت را نیز از جنبه‌های گوناگون آن بررسی و کالبد شکافی کرده و با استناد به ماجراها و رویدادهای واقعیِ زندگی او؛ خلاصه‌ی عوامل موفقیت بیل گیتس را تبدیل به دستو‌رالعمل‌ های کاملا کاربردی کرده است؛ طوری که شما می‌ توانید تمام شیوه‌ ها و رفتارهای بیل گیتس را در عرصه‌ی کسب‌ و کار، زندگی شخصی؛ نوع سرمایه‌ گذاری و طرز ایده یابی با گوش دادن به این کتاب گویا؛ مال خود کنید.


مبلغ واقعی 15,000 تومان    35% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما