دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی 40 درس لازم برای کارآفرینی اثر درک سیورز


دانلود کتاب صوتی 40 درس لازم برای کارآفرینی اثر درک سیورز

درباره کتاب صوتی کارآفرینی سیورز:

سیورز در این کتاب صوتی از تجارب ده ساله‌ی خود در مورد تبدیل کردن کسب‌وکارِ درحّدِ صفرش به یک کار بزرگ ۲۲ میلیون دلاری سخن می‌گوید. بنا به گفته‌ی خودش شغلی که در ابتدا داشت، در حد سرگرم کردنش به درد می‌خورد!

او ضمن این‌که راه‌ و روش خود و فوت‌و‌فن‌های کارآفرینی و کسب ثروت را آموزش می‌دهد، هرگز شما را مقیّد به روشی خاص نکرده و کمک می‌کند که هوش اقتصادی‌تان به شدّت فعّال شود تا ضمن استفاده از تجریبات او، به خلق و عملی کردن ایده‌های شخصی خود نیز بپردازید.

روش های رسیدن به موفقیت در کسب و کار:

این کتاب صوتی با بیان گیرای خود در حقیقت یک فیلم مستند در مورد صفر تا صدِ موفقیت در کسب‌و‌کار را در مقابل چشمان شما به تصویر می‌کشد. نویسنده‌ با تجربه‌ی فوق‌العاده‌ی خود در مسئله‌ی کارآفرینی و موفقیت، روش‌هایی را پیشنهاد می‌کند که همین لحظه نیز قابل اجرا هستند.

 روش‌های رسیدن به موفقیت در کسب و کار:

این کتاب صوتی با بیان گیرای خود در حقیقت یک فیلم مستند در مورد صفر تا صدِ موفقیت در کسب‌و‌کار را در مقابل چشمان شما به تصویر می‌کشد. نویسنده‌ با تجربه‌ی فوق‌العاده‌ی خود در مسئله‌ی کارآفرینی و موفقیت، روش‌هایی را پیشنهاد می‌کند که همین لحظه نیز قابل اجرا هستند. نقطه‌ی قوّت کتاب صوتی ۴۰ درس کارآفرینی، در این نکته است که هیچ‌یک از موارد آموزشی موجود در آن، از شرح زندگی و موفقیت‌های دیگران جمع‌آوری نگردیده، بلکه توسط خود “درک سیورز“ اجرا و تجربه شده است. این کارآفرین بزرگ در این کتاب صوتی با در نظر گرفتن جزییات، شیوه‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که امروزه در تمامی مناطق مختلف جهان قابل اجراست. * انگیزه شگفت انگیز برای کار آفرینی: این کتاب صوتی ثابت می‌کند که می‌توان نداشتن سرمایه را نه به عامل سکون، بلکه به وسیله‌ای برای شروع یک کسب‌و‌کار تبدیل کرد! مشخصات راه‌هایی را که برای شروع کسب‌وکار در فضای آنلاین به نظر فریبنده می‌آیند برایتان توضیح داده و از به هدر رفتن عمر و پولتان در مقیاسی بسیار قابل توجه جلوگیری می‌کند. ارزش واقعیِ ایده‌ای را که برای شروع یا ادامه‌ی یک کسب‌و‌کار در ذهنتان دارید یا در حال اجرای آن هستید را به درستی برآورد می‌کند. نویسنده، ایده‌ها را به ایده‌ی اجرا نشده- اجرای ضعیف- اجرای متوسط - اجرای خوب و عالی تقسیم‌بندی و هر یک را با روشی خاص قیمت‌گذاری کرده است، طوری که این روش را به راحتی فرا می‌گیرید. * یادگیری مهارت های کارآفرینی: اصول تشخیص کارها و هزینه‌هایی را که در راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار، جنبه‌ی غیر ضروری دارند را در اختیارتان قرار می‌دهد تا افراد سودجو نتوانند با سوء‌استفاده از نگرانی‌هایتان کالا یا خدماتی را که در اصل به آن‌ها نیازی ندارید را به شما تحمیل کنند. یاد می‌گیرید که طرح اولیه‌ی کسب‌ و کارتان را به چند حالت پردازش کنید. آموزش می‌بینید که چه مشتری‌هایی در اصل مهم هستند تا مرتکب اشتباهاتی که اکثر کسب‌ و‌ کارهای نوپا در جلب رضایت افراد و شرکت‌ها مرتکب آن می‌شوند، نشوید. متوجه می‌شوید که چطور از ابتدا توسعه‌پذیری کارتان را در نظر داشته باشید. آموزش می‌بینید که چطور کار را به کارمندان و کارکنانتان بسپارید. به خاطر می‌سپارید که در یک ایمیل یا پیغام به مشتری، چه نکاتی را باید رعایت کنید. تفاوت‌های خوداشتغالی و کارآفرین بودن را کاملاً درک می‌کنید یاد می‌گیرید که چطور رقیبانتان را با اعتماد به‌ نفس بالا پشت سر بگذارید.

یادگیری مهارت های کارآفرینی:

اصول تشخیص کارها و هزینه‌هایی را که در راه‌ اندازی کسب‌ و‌ کار، جنبه‌ی غیر ضروری دارند را در اختیارتان قرار می‌دهد تا افراد سودجو نتوانند با سوء‌استفاده از نگرانی‌هایتان کالا یا خدماتی را که در اصل به آن‌ها نیازی ندارید را به شما تحمیل کنند.

  • یاد می‌گیرید که طرح اولیه‌ی کسب‌ و کارتان را به چند حالت پردازش کنید.
  • آموزش می‌بینید که چه مشتری‌هایی در اصل مهم هستند تا مرتکب اشتباهاتی که اکثر کسب‌ و‌ کارهای نوپا در جلب رضایت افراد و شرکت‌ها مرتکب آن می‌شوند، نشوید.
  • متوجه می‌شوید که چطور از ابتدا توسعه‌پذیری کارتان را در نظر داشته باشید.
  • آموزش می‌بینید که چطور کار را به کارمندان و کارکنانتان بسپارید.
  • به خاطر می‌سپارید که در یک ایمیل یا پیغام به مشتری، چه نکاتی را باید رعایت کنید.
  • تفاوت‌های خوداشتغالی و کارآفرین بودن را کاملاً درک می‌کنید
  • یاد می‌گیرید که چطور رقیبانتان را با اعتماد به‌ نفس بالا پشت سر بگذارید.

 


مبلغ واقعی 17,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 502

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما