دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی شدن اثر میشل اوباما


دانلود کتاب صوتی شدن اثر میشل اوباما

درباره کتاب صوتی شدن

کتاب صوتی «شدن» نوشته میشل اوباما شرح حال و زندگینامه‌ی او به‌عنوان بانوی اول سابق آمریکا و همسر باراک اوباماست. این کتاب در همان روزهای آغاز انتشار در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش آمریکا قرار گرفت و به بیشتر زبان‌های دنیا ترجمه شد.

یکی از جذابیت‌های این کتاب این است که در اولین روز انتشارش، صف‌های بسیاری در مراکز فروش جهت خرید کتاب تشکیل شده و حدود 700 هزار نسخه در همان روز اول فروش رفته است.

کتاب «شدن» روایتی صمیمانه از زندگی پرفرازونشیب «میشل اوباما» است که به‌عنوان اولین بانوی اول آفریقایی-آمریکا وارد کاخ سفید شد. او فضای سیاسی زمان‌های انتخاباتی «باراک اوباما» را با تمام جزییاتش در این اثر بیان می‌کند و مسیر سختی و پراسترسی که در آن هشت سال تجربه کرده است، را به تصویر می‌کشد. این زن پرتلاش در این اثر داستان زندگی‌اش که برای مدتی زیر نگاه میلیون‌ها نفر و دوربین بود را روایت می‌کند و از نوع نگاه مردم به یک زن سیاه‌پوست می‌گوید. این اثر شامل سه بخش «من شدن»، «ما شدن» و «بیشتر شدن» است و همچنین در صفحات آخر کتاب عکس‌های «میشل اوباما» در طی این سال‌ها از مراسم ازدواجشان تا کاخ سفید گردآوری شده است که جذابیت آن را دوچندان کرده است.

خلاصه کتاب صوتی شدن

میشل اوباما بانوی اول پیشین ایالات متحده امریکا کتابی را با عنوان شدن به قلم تحریر درآورده است. این کتاب در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و ظرف مدت کوتاهی به پر فروش‌ترین کتاب سال ای کشور تبدیل شد. همسر باراک اوباما رئیس جمهور پیشین ایالات متحده امریکا، در این کتاب تجربیات شخصی خود را از دوران کودکی و زندگی در منطقه فقیرنشین شیکاگو تا تبدیل شدن به بانوی نخست امریکا، به تصویر می‌کشد.

میشل در کتاب شدن الگوی متفاوتی از خودباوری را برای دختران جوان ایجاد کرده است. موضوعاتی همچون آگاهی رسانی، تحصیلات، ورزش،‌ تغذیه سالم، کارگروهی و توجه به کودکان به کرات در کتاب پیش‌رو مورد توجه قرار گرفته‌اند. او در این کتاب از دغدغه‌ها و چالش‌های افرادی با ملیت آفریقایی – آمریکایی و سیاه‌پوست می‌گوید. مشکلاتی که در بلندمدت شخصیتی بزرگ از آن‌ها می‌سازد.

در بخشی از کتاب صوتی «شدن» می‌شنویم:

یک نگاه به صورت‌های درون اتاق کافی بود تا بفهمم علی‌رغم توانایی‌هایی که این دخترها دارند، باید برای دیده شدن در جامعه حسابی تلاش کنند. می‌دانستم باید تمام رفتار‌های کلیشه‌ای که توسط جامعه به آن‌ها القا می‌شود را کنار بزنند؛ قبل از اینکه خودشان بتوانند شخصیت خود را تعریف کنند، جامعه این کار را برایشان می‌کند و برای همین می‌بایست با این تعریف‌ها بجنگند. آن‌ها می‌بایست با عواقب نامرئی فقر، زنانگی و تفاوت رنگ پوست مبارزه می‌کردند. باید تلاش خود را به کار می‌گرفتند تا صدایشان را به گوش برسانند، تحقیر نشوند و مورد ظلم واقع نگیرند. حتی می‌بایست این مبارزه را هم می‌آموختند

میشل اوباما کیست؟

در تاریخ ایالات متحده‌ آمریکا، میشل اوباما نخستین بانوی اول آمریکایی، آفریقایی است که در سال 2018 به عنوان بانوی ستایش شده آمریکا برگزیده شد؛ 16 سال به صورت مداوم این شهرت در اختیار هیلاری کلینتون بود. او تا قبل از زن اول شدن، فعالیت‌های کاری و اجتماعی زیادی در شیکاگو انجام داده بود. او ارزش و اهمیت بسیاری برای محیط زیست و زنان قائل است و در زمانی که زن اول بود، تلاش می‌کرد در این دو زمینه فعالیت‌های بسیاری انجام دهد.

کتاب از سه قسمت اصلی تشکیل شده که هرقسمت در چند فصل روایت می‌شود. قسمت‌های اصلی کتاب، من شدن، ماشدن و بیشتر شدن نام دارند.

قسمت اول: من شدن

من شدن شامل روایتی از کودکی تا جوانی میشل است؛ یعنی زمانی‌که هنوز به مدرسه نمی‌رفته تا هنگامی که از دانشگاه پرینستون فارغ‌التحصیل و در یک شرکت حقوقی در شیکاگو مشغول به کار می‌شود. او در این قسمت سعی کرده تا خانواده‌اش، محله‌ای که در آن زندگی می‌کرده،شهرش، مدرسه‌هایی که در آن‌ها درس خوانده والبته حال‌وهوای دوران دانشجویی‌اش را شرح دهد.

«او لبخندی سرسری بر لب نشاند و با نگاهی عاقل اندر سفیه به من گفت: من مطمئن نیستم تو برای دانشگاه پرینستون مناسب باشی. به نظرم در نهایت موفق شدم به آن مشاور تحصیلی نشان دهم که چندمرده حلاج هستم؛ چون شش یا هفت ماه بعد، نامه‌ای در صندوق پستی ما انداخته شد که می‌گفت از دانشگاه پرینستون پذیرش گرفته‌ام. من هیچ‌وقت به دفتر مشاور تحصیلی نرفتم تا بهش بگویم مرتکب اشباه شده است. این کار فایده‌ای برای هیچ‌کدام ما نداشت و در آخر من نیاز نداشتم تا خود را به او ثابت کنم. من فقط باید خودم را به خودم ثابت می‌کردم.»

قسمت دوم: ما شدن

رویدادهای بخش ماشدن به دوران بعد از آشنایی او با همسرش، باراک اوباما، برمی‌گردد. در این فصل ماجرای ازدواج او با باراک حسین اوباما، تغییر شغل، بچه ‌دارشدن و دورانی را که همراه همسرش برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالت متحده‌آمریکا تلاش می‌کنند، می‌خوانیم.

«آن زمان که من نه ساله بودم و هیچ‌چیز در مورد عشق، تعهد و فتح کردن دنیا نمی‌دانستم. تنها کاری که می‌توانستم بکنم، تصور این بود که عشق چگونه است و در آینده چگونه آدمی سر خواهد رسید تا کاری کند که چنین احساس عمیقی به او پیدا کنم. نکند قرار بود مایکل جکسون بیاید؟ «خوزه کاردینال» از تیم بیسبال کابز چطور؟ شاید هم یک نفر مانند پدرم؟ من حتی نمی‌توانستم آدمی که ممکن بود روزی «تو» وجودِ «من» بشود را تصور کنم.»

قسمت سوم: بیش‌تر شدن

در فصل سوم و آخر این کتاب، میشل که حالا بانوی اول آمریکا شده از زندگی جدیدش در کاخ سفید و چالش‌هایش در این دوران، به‌عنوان بانوی اول می‌گوید که شامل سفرهای او، فعالیت‌هایش و البته تجربیاتش در این دوران است.

«روز اول مدرسه، من و باراک به همراه مالیا و ساشا زود صبحانه خوردیم و بعد پالتوهای زمستانی‌شان را تنشان کردیم. باراک نتوانست جلوی خود را بگیرد و در مورد کنار آمدن با روز اول اول مدرسه‌ی جدید توصیه‌هایی به آن‌ها کرد و گفت مدام لبخند بزنند، مهربان باشند و به حرف معلم‌هایشان گوش کنند. در نهایت وقتی دخترها مشغول انداختن کوله‌پشتی‌های بنفش خود بودند، باراک اضافه کرد: و صد در صد هم دست تو دماغ‌تون نکنین.»

 


مبلغ واقعی 30,000 تومان    38% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما