دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی قدرت خدا فراتر از حد از جول اوستین


دانلود کتاب صوتی قدرت خدا فراتر از حد از جول اوستین

درباره کتاب صوتی قدرت خداوند فراتر از حد انتظار

خداوند برای ما فراوانی و وفور نعمت می‌خواهد خداوند استاد شگفت زده کردن ماست.چیزی که خدا برای شما در نظر گرفته است، خیلی بزرگ‌تر، با ارزش‌تر و مهم‌تر از چزی است که خودتان انتظارِ آن را دارید. همیشه خداوند فراتر از آن چیزی را که درخواست کردید؛ برای شما فراهم می‌کندو موقعیت‌هایی را جلو پایتان قرار می‌دهد که فکر آنرا هم نمی‌کردید و شما را به جایی رهنمود می‌کند که تصورش را نمی‌کردید. شاید در شرایط سختی قرار گرفته اید ولی هیچیز جلودار خدا نیست. جهان در دستان خداوند است و اگر بخواهد شما را به جایی می‌رساند که فکر آنرا هم نمیکردید. اگر تصور میکنید که خدا برای شما معجزه نمی‌کند، فقط کافی است دور و برتان رو ببینید، چون الان وسط یک معجزه قرار دارید. هیچیز جلوی اراده خدا را نمی‌گیرد و زمانیکه بخواهد از انتظارت شما بالاتر برود؛ فقط کمی بالاتر نمی‌رود، و به شما لطف کوچکی نمی‎کند؛ بلکه خیلی خیلی فراتر از تصور و انتظارت شما را فراهم می‌سازد. ایمان داشته باشید. خدا همه مشکلات را برطرف می‌کند و به شما نعمت‌هایی می‌بخشد که از قبل هم قوی‌تر شوید.

در قسمتی از کتاب صوتی قدرت خداوند فراتر از حد انتظار می‌شنویم

چیزی که خدا برای شما در نظر گرفته است، خیلی بزرگ‌تر، با‌ارزش‌تر و مهم‌تر از چیزی است که خودتان انتظارِ آن را دارید. همیشه خداوند فراتر از آن چیزی را که درخواست کردید؛ برای شما فراهم می‌کند و موقعیت‌هایی را جلو پایتان قرار می‌دهد که فکر آنرا هم نمی‌کردید و شما را به جایی رهنمود می‌کند که تصورش را نمی‌کردید.

جول اوستین را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، سخنران و کشیش ارشد کلیسای لیک وود در سال 1963 به دنیا آمد. او در ایالات متحده سخنرانی‌هایی داشته که حدود 70 میلیون بیننده در هفته داشته‌اند و بیش از 200 میلیون نفر در بیشتر از 100 کشور جهان به آن‌ها گوش می‌کنند. جول اوستین (Joel Scott Osteen) کتاب‌هایی نوشته که اکثر آن‌ها در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند و بعضی از آن‌ها بیش از 200 هفته در صدر این جدول مانده‌اند.

این نویسنده برجسته و مشهور همچنین در سال 2006 جزء ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد. از دیگر آثار اوستین می‌توان به «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «خالی شدن از احساسات منفی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» اشاره کرد.

جملاتی از کتاب صوتی خداوند فراتر از حد انتظار

چیزی که خدا برای شما در نظر گرفته است، خیلی بزرگ‌تر، با‌ارزش‌تر و مهم‌تر از چیزی است که خودتان انتظارِ آن را دارید. همیشه خداوند فراتر از آن چیزی را که درخواست کردید؛ برای شما فراهم می‌کند و موقعیت‌هایی را جلو پایتان قرار می‌دهد که فکر آنرا هم نمی‌کردید و شما را به جایی رهنمود می‌کند که تصورش را نمی‌کردید.

شاید در شرایط سختی قرار گرفته‌اید ولی هیچ چیز جلودار خدا نیست. جهان در دستان خداوند است و اگر بخواهد شما را به جایی می‌رساند که فکر آنرا هم نمی‌کردید. اگر تصور میکنید که خدا برای شما معجزه نمی‌کند، فقط کافی است دور و برتان را ببینید، همین حالا وسط یک معجزه قرار دارید.

هیچ چیز جلوی اراده خدا را نمی‌گیرد و زمانیکه بخواهد از انتظارت شما بالاتر برود؛ فقط کمی بالاتر نمی‌رود، و به شما لطف کوچکی نمی‎کند؛ بلکه خیلی خیلی فراتر از تصور و انتظارت شما را فراهم می‌سازد.

ایمان داشته باشید، خدا همه مشکلات را برطرف می‌کند و به شما نعمت‌هایی می‌بخشد که از قبل هم قوی‌تر شوید.

 

حجم کل فایل دانلودی: 34MB


مبلغ واقعی 15,000 تومان    65% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 315

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما