دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار؛ مثل میلیونرهای واقعی زندگی کن اثری از توماس. جی. استانلی


دانلود کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار؛ مثل میلیونرهای واقعی زندگی کن اثری از توماس. جی. استانلی

معرفی کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار

کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار، مثل میلیونرهای واقعی زندگی کن اثری از توماس. جی. استانلی است که از حقایق جالب زندگی و طرز تفکر و عادت‌های مردم ثروتمند پرده‌برداری می‌کند.

کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار (Stop Acting Rich)، روش‌های مختلف ذهنی و عملی جهت کسب ثروت بیشتر که توسط موفق‌ترین افراد تجربه شده را ارائه می‌کند. توماس جی استنلی (Thomas J. Stanley) در این کتاب با ذکر نمونه‌های طنز و آموزنده به شما می‌گوید که همیشه فرصت‌هایی برای رسیدن به ثروت وجود دارد. البته اگر از رقابت بی‌فایده با ثروتمندان، زندگی پرمصرف تجملی و اسراف دوری کنید و از پندارهای بی‌حاصل و پناه آوردن به رویا به جای برخورد با واقعیت دست بردارند. این کتاب را بشنوید و آگاه شوید چگونه با یک میلیونر واقعی رقابت کنید.

مردم زیادی هستند که ثروت فراوانی ندارند اما در خرید کالاهای تجملی به شدت زیاده‌روی می‌کنند. آن‌ها بیشتر گمان می‌کنند گردآوری این اسباب‌بازی‌های گران‌ قیمت، رضایت خاطر آنان را از زندگی بالاتر می‌برد. اما تجربه نشان داده است که خوشبختی در زندگی وابستگی کمی به آنچه می‌پوشید، رانندگی می‌کنید، می‌خورید و یا می‌نوشید، دارد. اشخاصی که در طبقه‌ی پایین‌تر از توانایی خود زندگی می‌کنند، رضایت خاطر بیشتری دارند. حتی در دوران کنونی که رشد درآمد ناشی از تولید را شاهد بوده‌ایم، چه در بازار املاک مسکونی و چه بازار بورس، میلیونرها همچنان عادات صرفه‌جویی و ساده‌ زیستی خود را نگه داشته‌اند. به زبان دیگر، افزایش ارزش دارایی باعث ولخرجی بیشتر میلیونرها نمی‌شود.

فهرست مطالب


1: تفاوت ثروتمند بودن و ادای ثروتمندان را درآوردن
2: آنچه درباره‌ی ثروتمندان می‌اندیشید اشتباه است
3: آیا کفش‌ها مرد را می‌سازند؟
4: برادر، آیا وقت داری؟
5: روحیه‌ات را حفظ کن
6: جاده‌ی خوشبختی
7: خروج از نوانخانه
8: هدف میلیونر آن درخشش‌ها نیست

جملات برگزیده‌ی کتاب ادای ثروتمندان را در نیار:

- میلیونرها هر نمای زیبایی را نمی‌خرند.
- زمان محدود است، آن را با تقلید از زندگی دیگران، تلف نکنید.
- مردی ثروتمند‌ترین است که لذت‌ها درنظرش بی‌ارزش‌ترین است.
- اگر به انتظار ثروتمند شدن هزینه کنید، هیچ‌گاه متمول نخواهید شد.
- هیچ ارتباط قابل توجهی بین مارک‌ اتومبیلی که می‌رانید و سطح خوشبختی شما در زندگی وجود ندارد.

در بخشی از کتاب ادای ثروتمندان را در نیار می‌خوانیم:

برای لحظاتی تصور کنید که رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت تویوتا هستید. تصمیم می‌گیرید که در نوع اتومبیل سطح اولیه که شرکت تویوتا تولید می‌کند، قطعاتی نصب شود که بعد از 75 هزار مایل (تقریباً 100 هزار کیلومتر) فرسوده می‌شود. این قطعات را “ارزان” بنامیم، یا “غیر گران”، یا حتی “نازل”. ولی مدل‌های سطح بالای شما با قطعاتی ساخته شده‌اند که برای 150 هزار مایل (تقریباً 200 هزار کیلومتر) دوام دارند. چه فکر باارزشی؛ مدل‌های گران‌بها‌تر دارای اجزایی با کیفیت بالاتر هستند! مشکل چیست؟ اگر نوع یا ساخت معمولی تویوتا دارای اجزای سطح ایکس باشد، چه تأثیری بر فروش مدل‌های معتبر آن خواهد گذاشت؟ موفقیت یا شکست نوع معتبر در بازار ناشی از عملکرد مستقیم کیفیت پسرعموی مدل معمولی اوست. در بسیاری لحظات، مدل یا نوع معمولی بهترین کیفیت را برای دلارهایی که رانندگان اختصاص می‌دهند، تأمین می‌کند. به پدرم درباره کتاب ایکس گفتم و این‌ که در بسیاری موارد قطعات تولیدات مختلف قابل جایگزینی بودند. آیا این موضوع بر او تأثیر گذاشت یا نه؟ مطمئن نیستم ولی پدر هیچ‌گاه یک اتومبیل خیلی خوب نداشت حتی در سال‌هایی که بالاترین حد درآمد را داشت. او همیشه مدل‌های اولیه اتومبیل‌ها را می‌راند.

اطلاعات داخلی که من از کتاب ایکس جمع‌آوری کردم، همچنین بر خانواده‌ی من تأثیر داشت. اتومبیل‌هایی که ما در طول سالیان مختلف خریدیم تماماً مدل‌های معمولی نوع اتومبیل‌هایی بودند که قطعات با کیفیت بالا دارند. این همه آن چیزی بود که ما می‌خواستیم وجهی برای آن بپردازیم، نه هزینه‌های اضافی بازاریابی مربوط به جلب مشتری برای اثبات برتری صوری نوع معتبر وسایل نقلیه. با در نظر گرفتن تجربه‌ی من با کتاب ایکس، هیچ‌گاه هیچ یک از نمونه‌های زراندود آنچه اساساً شورلت‌ها یا تویوتاهاست در گاراژ ما نخواهد بود.

 

مدت زمان کل کتاب صوتی : 10 ساعت و 47 دقیقه

فرمت :mp3

حجم کل فایل دانلودی : 317MB


مبلغ واقعی 20,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 362

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما