دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود بسته سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی سال 1400( تضمین قبولی شما در آیین نامه)


دانلود بسته  سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی  سال 1400( تضمین قبولی شما در آیین نامه)

با خواندن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی 1400 نیاز به جزوه دیگری برای شرکت در آزمون آیین نامه ( اصلی) ندارید. این مجموعه از منابع بسیار معتبر جمع آوری شده که در آزمون های سال ۱۴۰۰ برگزار شده است، لازم به ذکر است پاسخنامه تمامی سوالات به رنگ سبز⬅✅ (تیک خورده) مشخص شده است. با خواند نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با اطمینان و آمادگی کامل در آزمون آیین نامه رانندگی شرکت نمایید و قبول شوید.

همان طور که میدانید در هر آزمونی مطالعه نمونه سوالات دوره های قبل آزمون و مطالعه ی جزوات آموزشی و خلاصه مطالب یکی از بهترین و مهمترین عوامل تسلط به موضوعات یاد گرفته شده و مرور سریع مطالب است. همانطور که مستحضر هستید بیشتر جرایم راهنمایی و رانندگی به علت اطلاع نداشتن از قوانین است بنابراین امروزه آزمون راهنمایی و رانندگی اهمیت بسیار زیادی یافته است. این سوالات به صورت یک یکی تایپ شده و تابلوها جمع آوری شده بنابراین مانند دیگر نمونه سوالات موجود در اینترنت اسکن شده و بدون کیفیت نیست.

قبولی ۱۰۰ در ۱۰۰ با مطالعه یک ساعت (حتی نیاز به خواندن کتاب نیست)

به شما تضمین می‌دهیم که ۱۰۰ درصد قبولی در آزمون آیین نامه اصلی دستاوردی است که سال‌هاست فعالان این حوزه به متقاضیان آزمون آیین نامه هدیه دادند. تیم تخصصی ما عین سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی را در اختیار شما می‌گذارد که با مرور آنها امکان ندارد قبولی را تجربه نکنید.

مهم‌ نیست چه سنی دارید و یا سطح سواد شما چگونه است. تمامی سنین و تمامی افراد، حتی کسانی که ترس از امتحان دارند یا سال‌هاست در هیچ آزمونی شرکت نکردند.

دانلود سوالات آیین نامه اصلی برای هنرجویانی که زمان کمی در اختیار دارند

در صورتی که فرصت کافی برای مطالعه آیین نامه ندارید و وقت کمی تا آزمون باقی مانده تنها شانس قبولی شما در اختیار داشتن سوالات آیین نامه اصلی است. این سوالات بهترین راه برای افزایش تسلط در زمان کوتاه است و شما را از خواندن خط به خط آیین نامه بی نیاز می‎‌کند.

سوالات متداول :

آیا سؤالات آیین‌نامه امسال با سال‌های گذشته تفاوت دارد؟⭐️

بله، طراحان هر سال سؤالات جدیدی طرح می‌کنند که با سؤالات سال‌های قبل کاملاً متفاوت است. اما جای نگرانی وجود ندارد، چرا ‌که ما در این سایت بدون فوت وقت سؤالات جدید را با سؤال‌های قدیمی جایگزین می‌کنیم.

آیا پکیج سؤالات آیین‌نامه، قبولی در آزمون آیین‌نامه اصلی را به‌صورت صد در صد تضمین می‌کند؟⭐️

بله، اگر متقاضیان به‌صورت کامل و با دقت نمونه سؤالات ارائه شده در سایت را مطالعه کنند، قبولی آن‌ها در آزمون صد درصد خواهد بود.

نمونه سؤالات آیین‌نامه رانندگی جدید شامل چه مواردی است؟⭐️

نمونه سؤالات آیین‌نامه امسال مانند سال‌های گذشته مشتمل بر تکنیک‌های رانندگی، نکات مربوط به راننده، قوانین مربوط به خیابان‌های درون شهر و جاده‌های بین‌شهری، توضیحات در مورد تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تشخیص حق تقدم و در پایان سؤالات بخش فنی خواهد بود.

آیا در آزمون مرحله دوم آیین‌نامه اصلی از بخش فنی هم سؤال طرح می‌شود؟⭐️

بله، در امتحان آیین‌نامه اصلی از بخش فنی نیز سؤالاتی مطرح می‌شود.

مهم‌ترین و پر‌تکرار‌ترین سؤال‌های آزمون آیین‌نامه کدام هستند؟⭐️

ممکن است برخی سؤالات بیشتر از سایرین به چشم بخورند، ولی برای قبولی در آزمون، مطالعه تمام سؤالات لازم است و مطالعه گزینشی بخشی از سؤالات نمی‌تواند قبولی شما را تضمین کند.

 


مبلغ واقعی 20,000 تومان    55% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 466

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما