دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی رستگاری در تاریکی اثر جول اوستین


دانلود کتاب صوتی رستگاری در تاریکی اثر جول اوستین

تعداد فایل : 18 

حجم کل فایل ها : 507MB

فرمت : mp3 128kbps

مدت زمان کل کتاب صوتی : 9 ساعت 44 دقیقه

 

معرفی کتاب صوتی رستگاری در تاریکی

کتاب صوتی رستگاری در تاریکی اثر جول اوستین، به بررسی زندگی اشخاص مختلف در هنگام سختی‌ها و چگونگی غلبه بر مشکلاتشان می‌پردازد و عملکرد آن‌ها را ارزیابی می‌کند.

جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب صوتی رستگاری در تاریکی (Blessed In The Darkness) عقیده دارد که هر انسانی که به موفقیتی بزرگ رسیده، از نقاط تاریک زندگی خود به سلامت عبور کرده است. شاید از این نکته غافل باشید، ‌اما به واقع در همین نقاط تاریک و سردرگم زندگی است که می‌‌توان رشد کرد. در همین مرحله است که شخصیت واقعی شما شکل خواهد گرفت و اعتماد به خداوند و استقامت‌ورزی را می‌آموزید.

در شرایط سخت زندگی‌، حکمت‌هایی وجود دارد که شما از آن‌ها غافل هستید. زمانی که شرکت محل کارتان تعدیل نیرو می‌کند و شما از کار بیکار می‌شوید، زمانی که در رابطه‌ی عاطفی خود شکست می‌خورید و باید از نو آغاز کنید، چه برکت‌هایی در این زمان‌ها در جریان هست که به آن توجه نمی‌کنید و مدام به خاطر به وجود آمدن آن‌ها در عذاب هستید.

 

نقد و بررسی کتاب صوتی رستگاری در تاریکی

هر انسانی در طول سالیان زندگی خود فراز و نشیب‌های زیادی را تحمل می‌کند. زندگی هیچ‌گاه به میل ما رفتار نمی‌کند و مسیرش را برای خوشایند هیچ‌کس تغییر نمی‌دهد. روزهای سخت زندگی، مانند روزهایی که عزیزی را از دست می‌دهیم، شرایط مالی بسیار دشواری را تجربه می‌کنیم یا یک شکست عاطفی را تحمل می‌کنیم اثر عمیقی در زندگی ما به‌جا می‌گذارند. اغلب احساس ناامیدی، پایان کار و یا دست کشیدن از ادامه‌ی مسیر در چنین شرایطی به سراغ انسان‌ها می‌آید اما واقعیت این است که عبور از هرکدام از این شرایط انسان را قوی‌تر می‌کند. جول اوستین در رستگاری در تاریکی از این مسئله حرف می‌زند: هر سختی که شما را نکشد، قوی‌تر خواهد کرد. این کتاب مدتی پس از انتشار در فهرست پرفرو‌ش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. کتاب صوتی رستگاری در تاریکی را بشنوید و با تفکر جول اوستین آشنا شوید.

 

درباره کتاب صوتی رستگاری در تاریکی

 

همه چیز در جهت خیر و صلاح شماست
وقتی سخن از "برکت" به میان می‌آید، بیشتر ما چیزهای خوبی که در زندگی در اختیار داریم را به یاد می‌اوریم و مجددا از نعمت سلامت برخوردار شده باشیم. برکت‌ها و خاطرات خوش دست در دست هم دارند. به واقع، وقتی اوضاع بر وفق مراد است شادمانی کردن و شکرگزار بودن راحت است.
اما در آن هنگام که اوقات واقعا دشواری را پشت سر می‌گذرانیم چه؟ در خصوص این زمان‌ها در زندگی چه می‌توان گفت؟
در زندگی همه ما، اوقاتی هست که از میان نقاط تاریک حیات‌مان عبور می‌کنیم. در این اوقات دلسرد شدن، دست کشیدن از رویاهایی که در سر داشتیم و‌اندیشیدن به پایان راحت‌ترین کار است. ‌اما خداوند دقیقا از همین دوران بیشترین بهره را می‌برد. دانه‌ای را در ذهن خود مجسم کنید. این دانه تا هنگامی‌که در نور باشد جوانه نمی‌زند و هرگز آن گیاهی که باید از آن پدید نمی‌آید. بلکه بایستی در خاک، در جایی تاریک کاشته شود، تا آن قوه درونی‌اش صورت واقعی به خود بگیرد. به همین قیاس، در وجود ما نیز دانه‌های تعالی در قالب ِرویاها، اهداف، استعدادها و توان بالقوه مان به‌امانت گذارده شده است که تنها در مکانی تاریک مجال بروز دارد.
هر انسانی که دستاوردی عظیم داشته از نقاط تاریک زندگی خود بسلامت عبور کرده است. در همین نقاط سردرگم زندگی است که رشد می‌کنیم. اینجاست که شخصیت واقعی ما شکل می‌گیرد، اینجاست که اعتماد به خداوند و استقامت ورزی را یاد می‌گیریم، و ماهیچه‌های معنوی ما ورزیده می‌شوند. در دشواری‌ها بیشتر دعا می‌کنیم، به خداوند نزدیک‌تر می‌شویم، زمانی را در سکوت گذرانده و الهامات الهی را دریافت می‌کنیم. در این مکان‌های تاریک است که اولویت‌های خود را در زندگی بار دیگر سبک و سنگین می‌کنیم، سرعت خود را آهسته کرده و زمانی را به خانواده‌مان اختصاص می‌دهیم و به پاس آنچه خداوند به ما بخشیده است وی را سپاس می‌گوییم.

 

بخشی از کتاب رستگاری در تاریکی

وقتی سخن از برکت به میان می‌آید، بیشتر ما چیزهای خوبی که در زندگی در اختیار داریم را به یاد می‌اوریم و مجددا از نعمت سلامت برخوردار شده باشیم. برکت‌ها و خاطرات خوش دست در دست هم دارند. به واقع، وقتی اوضاع بر وفق مراد است شادمانی کردن و شکرگزار بودن راحت است.

اما در آن هنگام که اوقات واقعا دشواری را پشت سر می‌گذرانیم چه؟ در خصوص این زمان‌ها در زندگی چه می‌توان گفت؟

در زندگی همه ما، اوقاتی هست که از میان نقاط تاریک حیات‌مان عبور می‌کنیم. در این اوقات دلسرد شدن، دست کشیدن از رویاهایی که در سر داشتیم و ‌اندیشیدن به پایان راحت‌ترین کار است. ‌اما خداوند دقیقا از همین دوران بیشترین بهره را می‌برد. دانه‌ای را در ذهن خود مجسم کنید. این دانه تا هنگامی‌که در نور باشد جوانه نمی‌زند و هرگز آن گیاهی که باید از آن پدید نمی‌آید. بلکه بایستی در خاک، در جایی تاریک کاشته شود، تا آن قوه درونی‌اش صورت واقعی به خود بگیرد. به همین قیاس، در وجود ما نیز دانه‌های تعالی در قالب ِرویاها، اهداف، استعدادها و توان بالقوه مان به‌امانت گذارده شده است که تنها در مکانی تاریک مجال بروز دارد.

هر انسانی که دستاوردی عظیم داشته از نقاط تاریک زندگی خود بسلامت عبور کرده است. در همین نقاط سردرگم زندگی است که رشد می‌کنیم. اینجاست که شخصیت واقعی ما شکل می‌گیرد، اینجاست که اعتماد به خداوند و استقامت ورزی را یاد می‌گیریم، و ماهیچه‌های معنوی ما ورزیده می‌شوند. در دشواری‌ها بیشتر دعا می‌کنیم، به خداوند نزدیک‌تر می‌شویم، زمانی را در سکوت گذرانده و الهامات الهی را دریافت می‌کنیم.

سرفصل های کتاب صوتی رستگاری در تاریکی :

  • فصل اول: متبرک شده در دل تاریکی
  • فصل دوم: فصل‌های تاریک
  • فصل سوم: رنجش‌های نهان
  • فصل چهارم: اعتماد بی‌قید و شرط
  • فصل پنجم: درد خود را هدر ندهید
  • فصل ششم: سعادتمندی بدست دشمنان خود
  • فصل هفتم: همه چیز خیر و برکت است
  • فصل هشتم: هیچ چیز هدر نمی‌رود
  • فصل نهم: مشکلات وسیله حمل و نقل شما هستند
  • فصل دهم: از قلم افتادن به معنای فراموش شدن نیست
  • فصل یازدهم: توازن حساب‌ها
  • فصل دوازدهم: ایمانی فراتر از میانه راه
  • فصل سیزدهم: لنگر‌انداختن در ساحل امید
  • فصل چهاردهم: خداوند شما را به سمت هدفتان رهنمود می‌کند
  • فصل پانزدهم: قدم به ناشناخته بگذارید
  • فصل شانزدهم: من همچنان ایستاده‌ام
  • فصل هفدهم: رویای خود را به یاد بیاورید
  • فصل هجدهم: پایان مورد انتظار

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

 

پیشنهاد دیگر : بسته 30 کتاب صوتی از پرفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت 

 

 


مبلغ واقعی 18,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 439

برچسب های مهم

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما