دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود نسخه pdf کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر (کامل و جامع )


دانلود نسخه pdf کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت کلاوسر (کامل و جامع )

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته‌ی هنریت کلاوسر به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توان با کمک نوشتن، نخستین قدم را برای رسیدن به آرزوهایتان بردارید.

هنریت کلاوسر (Henriette Anne Klauser) در کتاب بنویس تا اتفاق بیافتد (Write it down, make it happen: knowing what you want and getting it) قدرت طرفداران تفکر مثبت و خلاق را به طور خلاصه بیان می‌کند. آن‌ها بیش از اینکه رویکرد تفصیلی و بی‌معنی داشته باشند، دارای پیام مهمی هستند که با رویکرد "می‌خواهم پس اتفاق می‌افتد" همراه است. «اگر بدانید چه می‌خواهید، آن را به دست خواهید آورد».

با وجود تمام تحقیقات ما روی مغز در سال‌های گذشته، تمام دانش امروزی ما در مورد رشته‌های عصبی پیوند خورده با دو نیمکرۀ مغز، سیستم شبکه‌ای فعال، و نحوۀ عملکرد مغز بشر، هنوز هم حس تعجب و شگفتی نسبت به «اتفاق می‌افتد» داریم. کتاب بنویس تا اتفاق بیافتد این حس تعجب را دارد و مبتنی بر حقیقت علمی کنونی است که اهداف شما را تنظیم می‌کند، روی نتیجه تمرکز دارد، راجع به آنچه در زندگی می‌خواهید شفاف است و رویای شما را به حقیقت تبدیل می‌نماید. عنصر کلیدی دیگری هم در اینجا نقش بازی می‌کند، عنصری است که همه‌ی کتاب‌های موفقیت آن را به طور مشترک در خود دارند: اولین قدم نوشتن هدف است.

درباره‌ی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

هنریت کلاوسر اعتقاد دارد که زندگی، داستانی است که ما در نوشتن آن دست داریم. البته این موضوع مطلب تازه‌ای نیست و سال‌هاست که قدرت تلقین و تفکر در جهان جا افتاده و کتاب‌های بیشماری در این باب نوشته و منتشر شده‌است.
اما کتاب  بنویس تا اتفاق بیفتد به‌طور خاص بر مبحث نوشتن تاکید دارد و به تمام سوالات احتمالی پیرامون آن پاسخی ساده و کاربردی می‌دهد.

همچنین نویسنده با بازگو کردن داستان افرادی که طبق اصول کتاب عمل کردند، شما را در این مسیر یاری خواهد کرد. به گفته‌ی خودش این داستان‌ها را برای اینکه فکر کنید آن‌ها خارق العاده هستند تعریف نمی‌کند بلکه می‌خواهد بگوید شما هم اینگونه هستید اگر بخواهید.

شما می‌توانید با انجام تمرینات بسیار آسان کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد، هر روز به آروزهایتان نزدیک‌تر شوید.
در واقع نوشتن، یک راهنمای مفید و راحت برای تبدیل کردن آرزوهایتان به حقیقت است. نوشتن باعث می‌شود آرزوهای بسیاری به حقیقت بپیوندد، ارتباط افراد با یکدیگر بهتر شود، مشکلاتشان حل شده و زخم‌های درونی و روحی‌شان بهبود پیدا کند.

خانم کلاوسر ازجمله معلم‌های کاربلد حوزه‌ٔ موفقیت شخصی است که در کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد، یک روش ساده ولی مهم برای دستیابی به خواسته‌های شخصی را آموزش می‌دهد. همان‌طور که از عنوان کتاب هم معلوم است این روش، «نوشتن» است. ایشان برای آنکه به مخاطب نشان بدهد که نوشتن چرا و چگونه می‌تواند زندگی فردی و اجتماعی ما را تحت تأثیر قرار بدهد، به سراغ کسانی رفته‌ که تأثیر استفاده از این مهارت را به چشم خود دیده‌اند، و در نوزده فصل داستان هرکدام از این افراد را روایت می‌کنند که ضمن بازگو کردن داستان، توضیحات تکمیلی در مورد چگونه نوشتن را آموزش می‌دهند. ماجرا‌هایی که در هر فصل رخ می‌دهد و شخصیت‌هایی که با آنها آشنا می‌شویم به‌قدری ساده، معمولی و ملموس هستند که مخاطب به‌خوبی این نکته را در می‌یابد که برای رسیدن به خواسته‌هایش لازم نیست انسانی با ویژگی‌های ذاتی منحصربه‌فردی باشد؛ بلکه می‌تواند با تبدیل کردن نوشتن به عادتی روزانه، به خواسته‌هایش برسد و به آدم موفق و البته خوشحالی بدل شود. در پایان هر فصل، بعد از تحلیل‌های نویسنده از ماجرای هر فصل و شخصیت موردنظر، تمرین‌هایی مربوط به آموزش‌های همان فصل قرار دارد که انجام آنها به یاگیری بیشتر کمک می‌کند.

آیا این کتاب برای شماست

با توجه به اهمیت مهارت نوشتن در تحقق بخشیدن به خواسته‌های فردی، خواندن این کتاب به همه‌ٔ افراد در موقعیت‌های شغلی و اجتماعی مختلف توصیه می‌شود بخصوص کسانی که به‌شدت به‌دنبال دستیابی به خواسته‌هایشان هستند. همچنین با توجه به آموزش مهارت‌هایی که پیرامون چگونه نوشتن ارائه شده این کتاب می‌تواند برای کسانی که کارشان نوشتن است یا به نوشتن علاقه‌مندند مفید باشد.

دربارهٔ نویسنده

دکتر هنریت آن کلاوسر نویسندهٔ کتاب‌های پرطرفدار «با هر دو طرف مغزت بنویس» و «قلبت را روی کاغذ بیاور» است. ایشان در دانشگاه‌های واشنگتن، سیاتل، کالفرنیا، لتبریج و فورد تدریس کرده‌اند. و هر سال برای شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا کارگاه‌هایی دربارهٔ نوشتن، تعیین هدف و ایجاد رابطه برگزار می‌کنند.

بخش‌هایی از کتاب

زمانی که اهداف‌تان را می‌نویسید، از مغزتان انواع مطالب جدید، عقاید انرژی‌زا و طرح‌های مختلف تراوش خواهد کرد، این‌ها خبر‌های خوبی هستند، اما اگر آنها را ضبط یا مرور نکنید، بهترین نقشه‌ها و طرح‌های شما به دست فراموشی سپرده خواهند شد.

تا ندانی چه می‌خواهی، نمی‌توانی به آن دست‌یابی. نوشتن باعث می‌شود تصور روشنی از خواستهٔ خود پیدا کنی. خدا می‌تواند چیزی را که می‌خواهی به تو بدهد اما خودت باید به روشنی بدانی چه می‌خواهی.

تغییر محل و محیط نوشتن بسیار مؤثر است به‌ویژه رفتن به جایی که آب هست، چون آب باعث یونیزه شدن منفی هوا و افزایش خلاقیت می‌شود.

فهرست مطالب کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد:

مقدمه
فصل 1: بنویس تا اتفاق بیافتد
فصل 2: بدانید چه می‌خواهید: تعیین اهداف
فصل 3: گردآوری ایده‌ها: صندوق پیشنهاداتی برای مغز
فصل 4: برای دریافت آماده شوید
فصل 5: نوشتن ترس‌ها و احساسات
فصل 6: حل مشکل: نوشتن برای دستیابی به راه‌حل
فصل 7: انجام آن آسان است: لیست کردن
فصل 8: تمرکز بر روی نتیجه
فصل 9: تغییر محیط خود: برای نوشتن نزدیک آب باشید
فصل 10: زندگی روزانه خود را به صورت نمایشنامه بنویسید
فصل 11: متعهد شدن
فصل 12: روی هم چیدن اهداف: بالا بردن مانع
فصل 13: تشکیل یک گروه: چه کسی در چه زمانی
فصل 14: ابتکار عمل داشتن
فصل 15: نوشتن نامه‌هایی به خدا
فصل 16: مقاومت معنایی دارد
فصل 17: ایجاد یک آیین مذهبی
فصل 18: رها کردن، ایجاد تعادل
فصل 19: تشکر کردن
فصل 20: تحمل شکست
سخن آخر
درباره نویسنده

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر اهل نوشتن هستید. اگر اهل دفتر خاطرات یا یادداشت‌های روزانه یا حتی تلقین هستید، نصف راه را رفته‌اید. اما اگر نه روش‌های کلاوسر را بیاموزید تا بنویسید و اتفاق بیفتد.

 

پیشنهاد دیگر :  لینک دانلود کتاب صوتی عادت های اتمی 

 


مبلغ واقعی 15,000 تومان    35% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 531

برچسب های مهم

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما