دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی عادت های اتمی جیمز کلیر (جامع و کامل)


دانلود کتاب صوتی عادت های اتمی جیمز کلیر (جامع و کامل)

مدت زمان : 11 ساعت کتاب صوتی 

حجم فایل دانلودی : 402MB

نوع فایل : mp3

 

کتاب صوتی عادت‌های اتمی نوشته جیمز کلیر، یک راهنمای عملی و جامع برای برای ایجاد عادت‌های خوب و هم‌چنین شکستن عادت‌های بد است.

کتاب صوتی عادت‌های اتمی (Atomic habits)، با بیانی روان و جذاب، به مخاطب می‌آموزد که چگونه با شناسایی عادت‌های کوچک و مدیریت آن‌ها، هر روز 1% بهتر شویم و بهتر زندگی کنیم، زیرا همین رفتارها و عادت‌های کوچک است که تعیین می‌کند پس از 5 سال کجا هستیم و چقدر موفق شده‌ایم یا شکست خورده‌ایم!

عادت‌های بد زندگی شما تکرار می‌شوند نه به دلیل اینکه تمایلی به تغییر دادن آن‌ها ندارید، بلکه به این دلیل است که شما برای تغییر عادت‌های بد خود سیستم اشتباهی انتخاب نموده‌اید. اگر در تغییر عادت‌هایتان دچار مشکل شده‌اید، در واقع مشکل شما نیستید، بلکه سیستمی است که بر پایه آن عمل می‌کنید. این موضوع، فلسفه کلیدی کتاب عادت‌های اتمی است؛ شما تا سطح اهداف‌‌تان بالا نمی‌روید، بلکه تا سطح سیستم‌هایتان پایین می‌آیید. در این کتاب، به برنامه‌ای اثبات شده برای رسیدن به سطوح بالاتری دست خواهید یافت.

اساس کتاب عادت‌های اتمی مدل چهار مرحله‌ای جیمز کلیر (James Clear)، برای عادت‌ها است، سرنخ، تمایل، پاسخگویی و پاداش و چهار قانون تغییر رفتار است که این مراحل را تکامل می‌بخشند. امکان دارد مخاطبانی که پیش‌زمینه‌ی روانشناسی دارند، برخی از این اصطلاحات را در شرطی‌‌سازی عامل شنیده باشند که ابتدا با شرح «تحریک، پاسخ، پاداش» توسط اسکینر در دهه‌ی 30 میلادی بیان شد و اخیرا با عبارت «سرنخ، روتین، پاداش» در کتاب «قدرت عادت» نوشته‌ی چارلز داهیگ محبوبیت یافته است.

عادت‌ها نقش بسیار مهمی در زندگی همه ما دارند. در واقع این عادت‌ها هستند که مشخص می‌کنند ما به فرد موفقی تبدیل می‌شویم؟ یا همیشه یک آدم معمولی با کلی آرزو باقی می‌مانیم؟ همه ما کلی عادت داریم که با آنکه می‌دانیم خوب نیستند اما نمی‌توانیم تغییرشان دهیم. میکروکتاب عادت‌های اتمی یک راهنمای کامل و دقیق درمورد عادت‌هاست که در آن با قوانین و روش‌هایی آشنا می‌شویم که می‌توانیم به سادگی عادت‌هایمان را تغییر و حتی حذف کنیم. در این کتاب می‌خوانیم که چقدر قدم‌های کوچک و در ظاهر بی‌اهمیت می‌تواند مهم و تاثیرگذار باشند و ما را به نتایج بزرگی برسانند. عادت‌های اتمی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی عادت های اتمی :

مقدمه: داستان من

اصول پایه: چرا تغییرات کوچک، موجب تفاوت‌های بزرگ می‌شوند

1- قدرت غافلگیرکننده‌ی عادت‌های اتمی
2- چگونه عادت‌های شما موجب شکل‌دهی به هویتتان می‌شوند (و بالعکس)
3- چگونه با 4 گام ساده، عادت‌های بهتری بسازیم

قانون اول: آن را شفاف و آشکار کنید

4- مردی که خوب به نظر نمی‌رسید
5- بهترین راه برای شروع یک عادت جدید
6- برای انگیزه اعتبار بیش‌ازحدی قائل شده‌اند؛ غالبا محیط اهمیت بیشتری دارد
7- راز کنترل شخصی

قانون دوم: آن را جذاب کنید

8- چگونه یک عادت را غیرقابل مقاومت کنید
9- نقش خانواده و دوستان در شکل‌دهی به عادت‌ها
10- چگونه علل عادت‌های بد را شناسایی و اصلاح کنید

قانون سوم: آن را ساده کنید

11- آرام جلو بروید، اما هیچ‌گاه عقب‌گرد نکنید
12- قانون کمترین تلاش
13- چگونه اتلاف وقت را با استفاده از قانون دو دقیقه‌ای متوقف کنیم
14- چگونه عادت‌های خوب را ناگزیر و عادت‌های بد را محال کنیم

قانون چهارم: آن را رضایت‌بخش کنید

15- قانون اساسی تغییر رفتار
16- چگونه هر روز به عادت‌های خوب پایبند بمانیم
17- چگونه یک همراه در مسئولیت میتواند همهچیز را تغییر دهد

تاکتیک‌های پیشرفته: چگونه از کم‌وبیش خوب، به واقعا عالی تبدیل شوید

18- حقیقتِ استعداد (چه وقت ژن‌ها مهم‌اند و چه وقت نیستند)
19- قانون طلایی: چگونه در زندگی و کار، باانگیزه بمانیم
20– نقطه ضعف ایجاد عادت‌های خوب
نتیجه‌گیری: راز نتایجی که ماندگار می‌شوند

ضمیمه:

درس‌های کوچک برگرفته از چهار قانون
نحوه‌ی اعمال این ایده‌ها در کسب‌وکار
نحوه‌ی اعمال این ایده‌ها در پرورش فرزند

چرا عادات اتمی؟

شناخت عادت‌ها باعث می‌شود انسان بتواند ضعف‌هایش را بهتر بشناسد و آنها را رفع کند. اما مسئله به همین‌جا ختم نمی‌شود. بهبود کیفیت زندگی انسان فقط به بهبود ضعف‌های پیشین وابسته نیست، بلکه باید، ضمن تغییر عادت‌های بد، برای ایجاد عادت‌های خوب و جدید هم تلاش کرد؛ موردی که کمتر به آن توجه شده است. در جامعه ما، رویکرد تربیتی و آموزشی بیشتر بر شناسایی و اصلاح عادات بد متمرکز است؛ اما توجه به خلق عادات جدید می‌تواند از همان میزان ارزش یا حتی بیشتر هم برخوردار باشد، زیرا ایجاد عادات خوب خودبه‌خود می‌توانند به کم‌رنگ‌ترشدن عادات بد کمک کنند. به همین دلیل، شاید مطالعه کتابی که خواننده را به خلق عادات کوچک و مفید تشویق می‌کند، خالی از لطف نباشد: کتابی مانند کتاب عادات اتمی.

ساختار کتاب عادات اتمی

کتاب عادات اتمی، علاوه بر مقدمه، از ۶ بخش تشکیل شده است. در بخش اول، اصول پایه بررسی می‌شود: اینکه چرا تغییرات کوچک می‌توانند اثرات بزرگی برجای گذارند. سپس، در چهار بخش بعدی، ۴ قانون مؤثر معرفی می‌شوند که به‌صورت مرحله‌ای چیده شده‌اند: قانون اول، آشکارکردن عادات؛ قانون دوم، جذاب‌کردن عادات؛ قانون سوم، آسان‌کردن عادات؛ قانون چهارم، رضایت‌بخش‌کردن عادات. با خط فکری حاصل از این چهار قانون، مخاطب با خودش احساس مهربانی بیشتری می‌کند و بهتر می‌تواند به این مسئله نگاه کند. در بخش ششم نیز چند موضوع ویژه معرفی شده است که تکمیل‌کننده فرایند ایجاد عادات خوب و کوچک است.

در کتاب عادت‌های اتمی می‌آموزیم چگونه:

- بر نبود انگیزه و اراده غلبه کنیم.
- سیستمی طراحی کنیم که هر روز 1٪ بهتر شویم.
- عادت‌های بد را بشکنیم و به عادت‌های خوب بچسبیم!
- محیط‌مان را طوری طراحی کنیم که در آن موفقیت آسان‌تر باشد.
- هویت قوی‌تری را توسعه دهیم و به خودمان اعتقاد داشته باشیم.
- تغییرات کوچک و ساده‌ای ایجاد کنیم که نتایج بزرگی به همراه دارند.
- و مهم‌تر از همه، چگونه این ایده‌ها را در زندگی واقعی‌مان به اجرا در آوریم.
- چطور وقتی در مسیر اشتباهی قرار می‌گیریم، مجددا به مسیر درست برگردیم.
- از اشتباهاتی دوری کنیم که اغلب افراد، موقع تغییر عادات‌شان مرتکب می‌شوند.
- برای عادت‌های جدید وقت بگذاریم (حتی وقتی زندگی با ما سر ناسازگاری دارد).

آیا این کتاب برای شماست؟

این کتاب برای افراد خاصی نوشته نشده است. تمام افراد با هر وضعیت روحی‌ می‌توانند مخاطب این کتاب باشند. کتاب عادات اتمی از کتاب‌هایی است که می‌تواند حال مخاطب را خوب کند، زیرا بیش از تمرکز بر ایجاد تغییر در رفتار فرد، بر خلق رفتارها و عادات جدید متمرکز است. بنابراین، چنین کتابی می‌تواند برای همه کسانی که مایل‌اند زندگی بهتری بسازند مناسب باشد. اگر شما مایل هستید با تغییرات کوچک، کیفیت زندگی‌تان را بهبود بخشید، توصیه می‌کنیم از این کتاب غافل نشوید. همچنین، می‌توانید این کتاب را به عزیزان‌تان هدیه دهید.

بخش‌هایی از کتاب عادات اتمی

آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که «چرا آن چیزی را که می‌گویم انجام می‌دهم انجام نمی‌دهم؟ چرا وزن کم نمی‌کنم یا سیگار را ترک نمی‌کنم یا برای بازنشستگی پس‌انداز نمی‌کنم یا آن کسب‌وکار جانبی را شروع نمی‌کنم؟» پاسخ این پرسش‌ها را می‌توان جایی در بین این چهار قانون پیدا کرد. کلید ایجاد عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد درک این قوانین بنیادی و چگونگی تغییرشان برای انتظارات مشخص‌تان است. هر هدفی محکوم به فناست، اگر برخلاف طبیعت انسان باشد.

عادت‌های شما را سیستم‌هایی در زندگی‌تان شکل می‌دهند. در فصل‌های بعدی، یک‌به‌یک درباره این قوانین بحث می‌کنیم و نشان می‌دهیم که چطور می‌توانید از آنها برای ایجاد سیستم بهره بگیرید؛ سیستم‌هایی که در آنها عادت‌های خوب به‌طور طبیعی ظاهر می‌شوند و عادت‌های بد از بین می‌روند. (صفحه ۶۲)

 

پیشنهاد ویژه دیگر:  دانلود کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن با صدای عادل فردوسی پور 


مبلغ واقعی 19,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 5538

برچسب های مهم

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما