دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جی. شوارتز (نسخه pdf)


دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جی. شوارتز (نسخه pdf)

معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ

در هر یک از فصل‌های کتاب جادوی فکر بزرگ نوشته دیوید جی. شوارتز، ده‌ها فکر، شیوه و اصل سودمند و منطقی می‌یابید که به شما توانایی می‌دهند تا نیروی عظیم فکر بزرگ را به‌ کار گیرید؛ تا موفقیت، شادکامی و رضایتی را که بسیار دوست دارید، برای خود کسب کنید.

هر شیوه با شرح یک سرگذشت واقعی فوق‌العاده برای شما توضیح داده شده است. بنابراین، شما نه فقط در می‌یابید که چه کار کنید، بلکه حتی مهم‌تر از آن، متوجه می‌شوید که چگونه هر اصلی را در موارد و موقعیت‌های واقعی اجرا کنید.

راهکارها و اصول مقدماتی که کتاب جادوی فکر بزرگ (The magic of thinking big) را تأیید می‌کنند از اصیل‌ترین منابع، بهترین و بزرگ‌ترین مغزهای متفکری سرچشمه می‌گیرند که هنوز روی سیاره‌ی زمین به زندگی ادامه می‌دهند. مغزهایی مثل داوود نبی که فرمود: «آدمی همان است که در دلش فکر می‌کند»؛ مغزهایی مثل امرسون که گفت: «مردان بزرگ آنانی هستند که می‌بینند افکار بر دنیا حکومت می‌کنند.»

مغزهایی مثل میلتون که در بهشت گمشده نوشت: «ذهن جایی است خاص خودش، و به خودی خود می‌تواند از جهنم بهشت و از بهشت جهنم بسازد.» به‌ طور شگفت‌آوری آدم‌های متفکر باهوش، شکسپیر را دوست دارند که مشاهده کرد، «چیزی به عنوان خوب یا بد وجود ندارد، مگر این‌که تفکر آدم آن را این‌ گونه بسازد.»

کارهایی که این کتاب برای شما انجام می‌دهد

در تمام فصل‌های این کتاب، ده‌ها نظریه علمی و عملی، تکنیک و قاعده کلی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد نیروی عظیم بزرگ اندیشی را در خود تقویت کنید. در سایه چنین قدرتی، موفقیت، شادکامی و خشنودی را که همیشه در جستجوی آن بوده‌اید، به دست می‌آورید.

سعی کرده‌ایم هریک از تکنیک‌ها را با مددگیری از تجارب و شواهد زندگی افراد و ترسیم حالات واقعی آنها به گونه‌ای قابل فهم ارائه کنیم. خواننده نه تنها درمی‌یابد که چه باید بکند، بلکه از همه مهمتر کشف می‌کند که چگونه هر قاعده کلی را در موقعیت‌های عملی و در رویارویی با مشکلات به کار بندد. پس اینجا، کارهایی را که این کتاب برایتان انجام می‌دهد ملاحظه می‌کنید و امکان می‌یابید تا:

  • با الهام از نیروی ایمان، خود را به سوی موفقیت سوق دهید.
  • به پیروزی خود ایمان پیدا کنید و آن را به چنگ آورید.
  • بی‌اعتقادی و نیروی ویرانگر حاصل از آن را نابود کنید.
  • از بزرگ اندیشی، نتایجی بزرگ بگیرید.
  • ذهن خویش را وادارید تا افکار مثبت ایجاد کند.
  • قدرت ایمان را در خود تقویت کنید.
  • یک برنامه موفقیت آمیز و جدی طرح کنید.
  • خود را در برابر آفت عذر تراشی و اکسینه کنید، آفتی که عامل شکست است.
  • رمز و رازهایی را که در دیدگاه شما نسبت به تندرستی وجود دارد دریابید.
  • برای رهایی از بهانه‌های مربوط به فقدان تندرستی چهار گام مثبت بردارید.
  • کشف کنید که چرا هوش به تنهایی در برابر تفکر ارزشی ندارد از ذهن خود برای اندیشیدن استفاده کنید. نه برای انبار کردن اطلاعات.

درباره کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب «جادوی فکر بزرگ» نوشته‌ی «دکتر د.شوارتز»، یکی از برترین کتب روانشناسی و موفقیت در زندگی است. تفکرات دکتر شوارتز که برگرفته از منابع عالی و اصیل و بهترین و بزرگترین مغزهای متفکری که تاکنون بر روی کره زمین زیسته‌اند برگرفته شده اعتقاد بر این دارد که موفقیت افراد بیش از آن که به میزان هوش آن‌ها بستگی داشته باشد به میزان تفکر آن‌ها بستگی دارد. میزان پول در حساب‌های بانکی، میزان خوشحالی و میزان خشنودی از زندگی، به میزان تفکر شخصی بستگی دارد. موفقیت خرجی برنمی‌دارد. بلکه هر قدم که به پیش برداشته شود بهره‌ای نیز می‌بخشد. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «روش‌هایی که در این کتاب عرضه شده است به منظور عمل کردن است نه مطالعه صرف. این روش‌ها و تکنیک ها به قدری تازه و بدیع است که نویسنده ناگزیر دست به ابداع اصطلاحات جدیدی زده است. دکتر شوارتز در این کتاب مراحلی را که برای که باید برای نیل به قابلیت‌های فکر بزرگ پیموده شود، ترسیم کرده است، او در این کتاب می‌آموزد که چگونه با تمرکز بر روی مسائل عمده، از قید نکات جزیی و دست و پاگیر رهایی یابید.»

جادوی فکر بزرگ (۱۹۵۹) نشان می‌دهد چرا باور داشتن خود کلید موفقیت است و چطور هریک از ما می‌توانیم به هر هدفی که رویایش را در سر داریم برسیم.

کار نویسنده به عنوان استاد دانشگاه و مشاور رهبری و همچنین تعاملات بی‌شمارش با افراد و کسب و کارهایی که هر دو روی سکه موفقیت-شکست را دیده‌اند، روش او را تایید می‌کنند.

دیوید جوزف شوارتز

در صورت دانلود رایگان کتاب The Magic of Thinking Big شما عزیزان با مجموعه‌ای از تفکرات دکتر شوارتز مواجه خواهید شد که حاصل بررسی تفکر و ایده‌های ثروتمند‌ترین و موفق‌ترین افراد جهان است. راز موفقیت چیست ؟ شاید این سوال یکی از ذهن‌ مشغولی‌های هر یک از شما باشد که در این کتاب به صورت مفصل به بررسی این موضوع پرداخته شده است. این کتاب حاصل تحقیق چندین ساله بر روی افراد موفق و کسب و کار‌های موفق می‌باشد و نهایتا با نتیجه‌گیری از بررسی این افراد تمامی راه‌های کسب موفقیت و داشتن تفکر خلاقانه در این کتاب برای مخاطبین قرار داده شده است.


مبلغ واقعی 12,000 تومان    35% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 347

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما