دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی خودت باش دختر اثر ریچل هالیس


دانلود کتاب صوتی خودت باش دختر اثر ریچل هالیس

معرفی کتاب صوتی خودت باش دختر

کتاب صوتی خودت باش دختر اثر ریچل هالیس، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز در سال 2018، درباره‌ی خودباوری و مسئولیت‌پذیری مورد نیاز زنان و دختران جهت شادی و رضایت در زندگی‌ست. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه آوا تولید شده است.

کتاب صوتی خودت باش دختر (Girl wash your face) به ما می‌گوید که باید از باور کردن دروغ‌هایی که درباره‌مان گفته می‌شود دست برداریم تا تبدیل به همان کسی شویم که واقعاً هستیم. این کتاب درباره‌ی بسیاری از دروغ‌های دردناک و یک حقیقت مهم است. کدام حقیقت؟ تو و فقط خود تو مسئول آدمی هستی که می‌شوی و همچنین مسئول میزان شادی و رضایتی که از زندگی داری. این مفهوم اصلی کتاب ریچل هالیس (Rachel Hollis) است. اما اشتباه نکنید. ریچل قرار است برای شما صدها داستان عجیب، خجالت‌آور، خنده‌دار، غم‌انگیز یا مسخره روایت کند که تمامی آن‌ها به یک حقیقت ختم می‌شوند: زندگی تو به خودت بستگی دارد؛ اما تا وقتی دروغ‌هایی که بر سر راه رسیدن به این حقیقت وجود دارند را شناسایی نکنید، این حقیقت باورپذیر نیست.

درباره کتاب صوتی خودت باش دختر

بارها این فکر به ذهن‌تان خطور کرده که زیبا نیستید، فرزند خوبی نیستید، کارها را به درستی انجام نمی‌دهید و دروغ‌هایی از این دست که جامعه، خانواده و دوستان به شما نسبت داده‌اند. دروغ‌هایی که آن‌ها را پذیرفته و هیچگاه خطی بر ناراستی آن‌ها نکشیدید. نویسنده در این کتاب از رازهای موفقیتش به عنوان یک زن، مادر، فرزند و فردی قابل احترام در اجتماع سخن می‌گوید. هالیس تنها راه رسیدن به این موفقیت را عدم پذیرش دورغ‌هایی می‌دادند که هر روز با آن‌ها مواجه می‌شوید. وی در کتاب «خودت باش دختر» با نثری شیوا کمک می‌کند تا از باور کردن دروغ‌هایی که به شما نسبت داده می‌شود دست بردارید تا تبدیل به همان کسی شوید که واقعا هستید.

پرفروش‌ترین کتاب آمازون 2018

شاهکار خودت باش دختر در سال 2018 به عنوان پرفروش‌ترین کتاب آمازون شناخته شد چرا که مردم از سراسر دنیا برای خواندن این کتاب اشتیاق نشان دادند و در شبکه های مجازی نظرات زیادی را در مورد این کتاب بیان کردند.

یکی از مهم ترین دلایل فرعی موفقیت این کتاب، ارتباط بسیار جذاب نویسنده با مخاطبان است چنان که این که نویسنده در بیشتر مواقع به صورت آنلاین از طریق صفحه اینستاگرامش و یا وب‌سایتی که در کتابش هم بارها و بارها در مورد آن صحبت کرده در حال پاسخگویی و تبادل اطلاعات با مخاطبانش است.

اینستاگرام فعال ریچل نمایی از زندگی فعال و شاداب یک نویسنده، یک زن و یک مادر فعال را نشان می دهد که در عین حال که زندگی سختی را پشت سر گذشته و ناملایمات زیادی را از زندگی چشیده است سعی بر این دارد تا شاد زندگی کند و مانند یک مادر، همسر و نویسنده خوب زندگی اش را بگذراند.

جملات برگزیده کتاب خودت باش دختر:

- پایین کشیدن دیگران شما را بالا نمی‌برد.
- تنها فردی که باید از او بهتر باشی کسی است که دیروز بوده‌ای.
- اگر برای خودت ارزش قائل نباشی هیچ‌کس برای تو ارزش قائل نخواهد بود.
- زندگی نباید به معنای زنده ماندن باشد بلکه باید به معنای زندگی کردن باشد.
- تنها چیزی که از تسلیم شدن بدتر است این است که آرزو کنید کاش تسلیم نمی‌شدید.
- مقایسه کردن لذت را می‌کُشد. تنها فردی که باید از او بهتر باشی کسی است که دیروز بوده‌ای.
- از باور کردن دروغ‌هایی که درباره‌تان گفته می‌شود دست بردارید تا تبدیل به همان کسی شوید که واقعاً هستید.
- اصلاً زندگی شما نباید شبیه زندگی دیگران باشد بلکه باید ساخته‌‌ی دست خودتان و حاصل تلاش خودتان باشد.
- پنجره قفل بود از مسیر دودکش استفاده کنید. «نه» به معنای متوقف شدن نیست بلکه به معنای تغییر مسیر به سمت مقصد است.
- گاهی اوقات تصمیم به تمام کردن یک رابطه، حتی اگر به قیمت شکسته شدن قلبتان تمام شود، بزرگ‌ترین لطف در حق خودتان است.
- تو خودت کنترل زندگی‌ات را در دست داری. تو تنها یک بار و فقط یک بار شانس زندگی کردن داری و این زندگی دارد از دستت می‌رود.
- وقتی واقعاً چیزی را بخواهید راهی برای به دست‌ وردنش پیدا خواهید کرد اما وقتی از ته دل خواستار چیزی نباشید برایش بهانه جور می‌کنید.
- باید به‌خودتان ثابت کنید که می‌توانید. باید به خودتان ثابت کنید که قادر به انجام هر کاری که اراده‌اش را بکنید هستید و
قدرت این کار را دارید.
- با گذشت هر سال، یک فصل از کتابتان را به‌پایان می‌رسانید. لطفاً، لطفاً، لطفاً آن یک فصل را هفتادوپنج بار تکرار نکنید و اسمش را زندگی نگذارید.
- گاهی برای تحت تأثیر قرار دادن و جلبِ توجه کسانی که حتی دوستشان هم ندارید وسایلی را می‌خرید که از عهده‌ی هزینه‌شان برنمی‌آیید، این کار را کنار بگذارید.
- ایجاد یک صفحه روی شبکه‌های اجتماعی برای فحش دادن و بد و بیراه‌ گفتن به افرادی که حتی نمی‌شناسید فقط به‌ این‌ خاطر است که آن‌ها پا را از آنچه شما نمی‌پسندید فراتر گذاشته‌اند.

دیگر آثار ریچل هالیس

ریچل پس از انتشار موفق اولین کتاب خودش در سال 2019 مجدداً کتابی را با عنوان «شرمنده نباش دختر» منتشر کرد. به باور ریپل هالیس قصه کتاب جدیدش ادامه‌دار خودت باش دختر است. «شرمنده نباش دختر» شبیه آهنگی ملایم است که در گوش زنانی نجوا می شود که با ترس های بی دلیل زندگی خود را تحت‌الشعاع قرار می دهند. ریچل در این کتاب زنان را به خود باوری دعوت می کند تا بتوانند به جای رؤیاپردازی‌های بی هدف به کسب مهارت و پیشرفت رو به جلو فکر کنند. این کتاب هم با ترجمه هدیه جامعی از نشر کوله پشتی قابل دسترسی و خرید است.

 


مبلغ واقعی 18,000 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما