دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی به چی علاقه داری؟ اثر مايكل بک, استانيس ماروسک بک, سيينا بک


دانلود کتاب صوتی به چی علاقه داری؟ اثر مايكل بک, استانيس ماروسک بک, سيينا بک

معرفی کتاب صوتی به چی علاقه داری؟

کتاب صوتی به چی علاقه داری؟ نوشته‌ی مایکل ج. بک، استانیس ماروسک بک و سیینا بک، به شما راهکارهایی ارائه می‌دهد تا به شناخت بهتری از همسر یا شریک زندگی خود برسید.

کتاب صوتی به چی علاقه داری؟ (Questions for couples) به شما از طریق پرسش و پاسخ درباره‌ی موضوعاتی مانند تجربیات زندگی، خاطرات، اهداف و تمایلات و همچنین بررسی روابط و جنبه‌های مختلف آن کمک می‌کند تا بتوانید روابط خود را با همسرتان بهبود ببخشید.

دوست دارید چه چیزهای بیشتری در مورد همسر خود بدانید؟ آیا تا به حال در مورد اولین باری که همسرتان شخصی را بوسیده و یا رابطه‌ی او با مادرش، فکر کرده‌اید؟ آیا مایل هستید طرف مقابلتان سؤالاتی در مورد گذشته، هدف‌ها و افکاری که ذهن شما را به خود مشغول کرده، بپرسد؟ برایتان تعجب‌آور نیست که چرا همسرتان دیگر از شما سؤالی نمی‌کند؟ آخرین باری که یک خواب، خاطره یا یکی از آرزوهایتان را با یکدیگر در میان گذاشتید چه زمانی بوده است؟ آیا دوست دارید که همسرتان در مورد گذشته‌ی شما پرس‌و‌جو کند؟ مطمئناً سؤالاتی از این قبیل در فکر شما وجود دارند و اکنون وقت پرسیدن آن‌ها فرا رسیده است. با شنیدن این اثر و عمل کردن به راهکارهای آن می‌توانید به شریک زندگی‌تان نسبت به گذشته نزدیک‌تر شوید.

درباره کتاب صوتی به چی علاقه داری؟

او واقعا به چه چيز فكر مي‌كند؟ دوست داريد چه چيزهاي بيشتري در مورد همسر خود بدانيد؟ آيا مايل هستيد طرف مقابلتان سوالاتي در مورد گذشته، هدف‌ها و افكاري كه ذهن شما را به خود مشغول كرده، بپرسد؟ آخرين باري كه يك خواب، خاطره يا يكي از آرزوهايتان را با يكديگر در ميان گذاشتيد چه زماني بوده است؟ اين كتاب به شما كمك مي‌كند تا با پرسش ها و پاسخ درباره مسائلي همچون اهداف و تمايلات، تجربيات زندگي، خاطرات و همچنين بررسي روابط و جنبه‌هاي مختلف آن، به شناخت بهتري از همسر يا شريك زندگي خود برسيد

در بخشی از کتاب صوتی به چی علاقه داری؟ می‌شنویم:

بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف شما کدام است؟ چه عاملی باعث بروز این نقطه ضعف در شما می‌شود؟
به نظر شما چه چیزی به زندگی ارزش می‌دهد؟
آیا تا به حال برای رسیدن به خواسته‌ای، قانون‌شکنی کرده‌اید؟ آیا آن خواسته ارزش این کار را داشته است؟
نظر شما درباره‌ی قمار کردن چیست؟ اگر در قمارخانه‌ای باشید، اجازه‌ی خرج کردن چه مقدار پول را به خود خواهید داد؟
دوست دارید بعد از مرگ چه چیزی از شما به جا بماند؟ آیا موفقیت‌های خاصی داشته‌اید که بخواهید بعد از خود راز رسیدن به آن‌ها را در اختیار دیگران بگذارید؟ امیدوار هستید که بعد از مرگ، مردم شما را به چه چیزی یاد کنند؟
آیا در برنامه‌ی روزانه‌ی خود آیین‌های مذهبی خاصی را دنبال می‌کنید؟ آیا علاقه‌ای به زیاد‌تر کردن این آیین‌ها در زندگی روزمره‌ی خود دارید؟
نظرتان درباره‌ی رقصیدن چیست، آیا به آن علاقه دارید؟ آیا زمان و شرایط در تصمیم‌گیری شما برای انجام دادن یا انجام ندادن این کار مؤثر است؟ مثلاً در چه شرایطی اصلاً نمی‌رقصید؟ آیا در مراسم عروسی یا جمع خاصی مثل مهمانی می‌رقصید؟
به چه قسمتی از یک روز کاری عادی، بیشتر از همه علاقه دارید؟

 


مبلغ واقعی 8,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما