دانلود کتاب صوتی

دانلود کتاب صوتی

ایران کتاب ؛مرجع دانلود انواع کتاب های پی دی اف و کتاب های صوتی

دانلود کتاب صوتی اثر مرکب دارن هاردی


دانلود کتاب صوتی اثر مرکب دارن هاردی

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب (میکرو کتاب)، اثر دارن هاردی کتابی قدرتمند و عملی است که بر اساس سال‌ها تجربه‌های اثبات شده و مفید نوشته شده است و به شما آموزش می‌دهد که چگونه از استعدادهای خود استفاده کنید. در این کتاب اصول به دست آوردن موفقیت و مهم‌تر از آن ادامه داشتن آن را یاد می‌گیرید.

بیایید با هم صادق باشیم! شما هرگز با یک هفته تمرین مثبت اندیشی و تلاشی که عدم اشتیاق آن را در اعماق وجودتان حس می‌کنید، به موفقیت دست نخواهید یافت. بیایید صادق‌تر باشیم!

کتاب صوتی «اثر مرکب»، نوشته‏‌ی کارآفرین و سخنران انگیزشی برجسته‏‌ی آمریکایی، «دارن هاردی» است.
در این کتاب می‌‏آموزیم که چگونه تصمیمات و عادت‌‏های کوچک روزمره، ما را به سوی موفقیت سوق می‌‏دهند؛ این باور فرسوده و غلط را که موفقیت، شانسی به‌‏دست می‌‏آید و یا مستلزم کارهای عجیب و غریب است، به کناری می‌‏گذاریم و می‌‏آموزیم با کسب عادت‌‏های مؤثر و استمرار در راه اهداف‏مان، بسیار ساده‏‌تر از آن‏‌چه می‏‌پنداشتیم، به آن‏‌ها دست یابیم.
موفقیت یک‏شبه به‏‌دست نمی‏‌آید؛ اما دارن هاردی، نویسنده‏‌ی کتاب اثر مرکب باور دارد با استمرار ورزیدن و تلاش کافی و حرکت در جهت صحیح، اگرچه به آرامی، می‌‏توان به هر هدفی دست پیدا کرد. او خود نمونه‌‏ی حیّ و حاضر اصولی است که در کتابش ارائه می‌‏دهد. او این اصول را پس از سال‏‌ها تلاش در راه رسیدن به اهدافش، آموخته و آن‌‏ها را در کتاب اثر مرکب گرد آورده است.
کتاب‏‌های هاردی تاکنون بارها در فهرست پرفروش‏‌ترین کتب روزنامه‏‌ی نیویورک تایمز قرار گرفته‌‏اند. کتاب اثر مرکب، نخستین‏‌بار در سال 2010 منتشر شده و تاکنون، به یکی از محبوب‌‏ترین و تاثیرگذارترین کتب در زمینه‌‏ی موفقیت مبدل گشته است.

نظر آنتونی رابینز در مورد کتاب صوتی اثر مرکب

آنتونی رابینز: «این کتاب همانند دفترچه راهنمایی است که به شما می‌آموزد که چگونه بر سیستم تملک پیدا کرده، آن را کنترل کرده و بر آن مسلط شوید و سپس آن را مطابق با نیازها و خواسته‌های خود شکل دهید. وقتی این کار را انجام دهید دیگر هیچ‌چیزی نیست که به دست آوردن آن برای شما ناممکن باشد.»

درباره دارن هاردی

«دارن هاردی» نویسنده، مشاور و سخنران حوزه‌ی موفقیت و روانشناسی در 1 فوریه 1971 در کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمد. او در جوانی اولین کسب‌وکارش را راه‌اندازی کرد و به ثروت زیادی رسید. او در همان سال‌ها به درآمد بیش از 1 میلیون دلار در سال دست یافت و قدم در راه موفقیت گذاشت. او سال‌ها ناشر و سردبیر مجله موفقیت بود و بیش از هزاران برنامه‌ی تلویزیونی اجرا کرد. او در این برنامه‌ها با کارآفرینان و افراد موفق و تأثیرگذار ازجمله «استیو جابز» و « مارک زاکربرگ» آشنا شد و مصاحبه کرد.

بخشی از  کتاب صوتی اثر مرکب:

دارن هاردی کتاب خود را چنین آغاز می‏‌کند:
«بالاخره وقت آن رسیده کسی رک و پوست‌‏کنده این واقعیت را به شما بگوید که مدت‌‏هاست سرتان را شیره مالیده‏‌اند. هیچ گلوله‌‏ی جادویی وجود ندارد که به مشکلات موجود در مسیر موفقیت تیر خلاص را بزند، هیچ دستور پخت مخفی‏ای برای طبخ موفقیت و هیچ راه میان‌‏بری برای رسیدن به آن وجود ندارد.
با دو ساعت در روز وقت‌‏گذراندن پای اینترنت به درآمد سالیانه‌‏ی 200,000 دلاری نمی‌‏رسید. نمی‏توانید 15 کیلو در هفته از وزن‏تان کم کنید. نمی‌‏توانید با یک کرم، گرد 20 ساله‏ای را که بر صورت‏تان نشسته پاک کنید، نمی‏‌توانید با یک قرص، زندگی عاشقانه‌‏ی خود را روبه‌‏راه کنید.
همچنین با طرح‌‏های گمراه‏‌کننده‌‏ای که آن‌‏چنان عالی به‌‏نظر می‏‌رسند که بعید است واقعیت داشته باشند، نمی‏‌توانید به موفقیت ماندگار برسید. اگر امکان داشت بسته‌‏ای را از فروشگاه وال‏مارت نزدیک منزل‏تان بخرید و خیلی راحت به موفقیت، شهرت، عزت ‏نفس، روابط عاطفی خوب، سلامتی و تندرستی داخل آن دست می‏‌یافتید، عالی می‌‏شد.
ولی از این خبرها نیست.
دائما زیر هجمه‌‏ی شدید تبلیغاتی برای پولدار شدن، تناسب اندام، جوان‏‌تر شدن، جذاب‏‌تر شدن و غیره هستید که این تبلیغات هر روز پرشورتر می‏‌شوند و همگی ادعا می‏‌کنند که یک‏‌شبه و با مختصر تلاشی و در ازای فقط سه قسط ناچیز 39 دلاری این رویاها را برآورده می‏‌کنند.
این پیام‌‏های تبلیغاتی تکراری، درباره‌‏ی کارهایی که لازمه‌‏ی دست‌یابی به موفقیت است، ما را به گمراهی کشانده‌‏اند و در نتیجه، دیگر نمی‌‏توانیم اصول ساده، ولی بنیادینی را که لازمه‌‏ی رسیدن به موفقیت هستند، ببینیم.
دیگر از این مسأله خسته شده‌‏ام. دیگر دست روی دست نخواهم گذاشت و نظاره‏‌گر این پیام‌‏ها که چشم و گوش مردم را بسته‌‏اند، نخواهم بود.
این کتاب را برای بازگشت‏تان به اصول پایه نوشته‌‏ام».
هاردی معتقد است در اثر تبلیغات گمراه‏‌کنند‏ه‌ی که ما را از همه‌‏طرف احاطه کرده‏‌اند، اصول ساده و اولیه‌‏ای را که برای موفقیت لازم است و ریشه در عادت‏‌ها و اعمال کوچک و ظاهرا بی‌‏تاثیر ما دارند، به‌‏دست فراموشی سپرده‏‌ایم. حال، لازم است دوباره این اصول را بی‌اموزیم و با به‌‏کارگیری آنان، آهسته اما پیوسته، در راه رسیدن به اهداف‏مان تلاش کنیم. در ادامه می‏شنویم:
«قبل از این‏که بیشتر در این مورد صحبت کنیم، باید هشداری به شما بدهم: دستیابی به موفقیت کاری دشوار است. روند دستیابی به موفقیت، طاقت‏‌فرسا، طولانی و حتی گاهی کسل‏‌کننده است. تبدیل‏‌شدن به فردی ثروتمند، بانفوذ و کسی که در زمینه‌‏ی کاری‏اش در سطح جهانی است، روندی کند و طاقت‌‏فرسا دارد.
حرفم را بد برداشت نکنید. با دنبا‌ل‌‏کردن اصولی که در این کتاب گفته می‌‏شود، تقریبا بلافاصله زندگی‏تان دست‌خوش تغییر می‏‌شود و نتایج آن را خواهید دید. ولی اگر از کارکردن، نظم و قبول مسئولیت بیزارید، بهتر است بروید دوباره پای تلویزیون بنشینید و به اولین برنامه‏‌ی تبلیغاتی که پر از وعده‏‌های توخالی موفقیت یک‏شبه است، امید ببندید؛ البته اگر یک کارت اعتباری معتبر دارید».
در ادامه‌‏ی این کتاب صوتی دارن هاردی به‌‏درستی اشاره می‏‌کند که همه‏‌ی ما آن‏چه را برای موفقیت نیاز است، می‏‌دانیم. ما اطلاعات کافی در اختیار داریم و نیازی به چیز بیشتری پیدا نخواهیم کرد. آن‏چه نیاز داریم، این است که این اطلاعات را با یک برنامه‏‌ی جدید، به کار بسته و عادت‌‏های جدیدی در خود به‏‌وجود آوریم. هاردی در ادامه چگونگی حرکت در این مسیر را به ما می‌‏آموزد.
روند رسیدن به موفقیت دقیقاً به همین سادگی است. بیایید شروع کنیم!

 


مبلغ واقعی 12,000 تومان    45% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 329

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

دانلود کتاب صوتی - انواع مقاله-پایان نامه-پروپوزال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما